Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Incalzirea electrica aconducte gospodarii de ungere si etansare compresoare K11101A,B,C si K1102, precum si alte conducte tehnologice si AMC


Anunt de participare (utilitati) numarul 18801/13.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: STR.NICOLAE IORGA NR.1, jud. MH, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel.0252/315848, In atentia: doamnei RODICA CHERESDI, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg.Jiului, km 7, ,Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL MEA, Tel.+40-(0)252-311250, In atentia: doamnei EMILIA VIOR, Email: [email protected], Fax: +40-(0)252-317908
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg.Jiului, km 7, ,Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL MEA, Tel.+40-(0)252-311250, In atentia: doamnei EMILIA VIOR, Email: [email protected], Fax: +40-(0)252-317908
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg.Jiului, km 7, ,Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.+40-(0)252-311250, In atentia: doamnei EMILIA VIOR, Fax: +40-(0)252-317908
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Incalzirea electrica aconducte gospodarii de ungere si etansare compresoare K11101A, B, C si K1102, precum si alte conducte tehnologice si AMC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sucursala ROMAG-PROD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incalzirea electrica aconducte gospodarii de ungere si etansare compresoare K11101A, B, C si K1102, precum si alte conducte tehnologice si AMC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331000-6 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea lucrarilor este conform Caiet de Sarcini cod AG-300/1-PT-10307//E
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 60000 lei si garantia debuna executie 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii si alocatii bugetareScadenta pentru facturile acceptate la plata este de 120 zile de la data inregistrarii facturii la registratura achizitorului in conditiile receptionarii lucrarilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERELegalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOUG34/2006 , Certificat privind plata impozitelor, taxelor locale si la Bugetul de Stat consolidat,
Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertuluide pe raza municipiului unde are sediul operatorul economic, Certificat de inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia ec.-fin. a situatii financiare anuale, pe ultimii 3ani sau extrase de bilant, Informatii generale cerinta minima cifra mediede afaceri pe ultimii trei anisa fie minim 8900000lei, Decl. bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O listaa lucr. simil. exec.in ultimii 5 ani, Inf. ref. la pers. tehnic de speci.de care dispune pentru asig. calita., lucr., Inf. ref. la studiile, preg. prof. si calif. pers. de cond. si al pers. resp. cu exec. lucr., O decl. ref. la efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadr. de cond., O decl. ref. la util., inst., echip. teh., Lista cu nr. de pers. de exec., pentru montaj si PIF
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
759/05.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: contra cost - 100 lei, la Casierie sau cu O.P. in cont IBAN RO02RNCB0179034575410001-BCR SUC. MH,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2007 12:00
Locul: Sucursala ROMAG-PROD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputernicitiai ofertantilor si observatorii desemnati ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic va prezenta document privind certificarea implementarii SMC-SR EN ISO 9001/2001Informatii privind subcontractantii - informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre sucontractanti, daca este cazul, precum si specializarea acestora
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Jud. Dolj, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Judetul MH, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252/326147, Fax: 0252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2007 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer