Licitatie Publica - Incarcator frontal
Anunt de participare (utilitati) numarul 5038/12.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Marcel POP, Tel.021/318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021/312.91.46, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala a Uraniului - Sucursala Feldioara
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Marcel POP, Tel.0268/265.137, Email: [email protected], Fax: 0268/265.445, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala a Uraniului - Sucursala Feldioara
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Marcel POP, Tel.0268/265.137, Email: [email protected], Fax: 0268/265.445, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Incarcator frontal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Compania Nationala a Uraniului - Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, Feldioara, jud. Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui incarcator frontal in leasing financiar intern. Perioada de utilizare a bunului: 3 ani. La expirarea contractului de leasing se va transfera asupra Companiei Nationale a Uraniului dreptul de proprietate asupra incarcatorului frontal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522500-9 - Incarcatoare cu bena frontala (Rev.1)
66140000-3-Servicii de leasing financiar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie in valoare de 5000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii, constituite din valorificarea productiei interne si surse atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: -Declaratia privind eligibilitatea -Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990; -Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul de stat; -Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale. -Documente care dovedesc o forma de inregistrare pentru persoane juridice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la data de 31 decembrie 2006 vizata de catre institutia competenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale; -Recomandari: cel putin 2; -Autorizare de livrare emisa de catre producator; -Certificarea sistemului calitatii; -Declaratie pe proprie raspindere prin care furnizorul produsului (incarcator frontal) se angajeaza sa obtina si finantarea pentru serviciul de leasing financiar de la o institutie acreditata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoarea totala ofertata
70%
Descriere:
2.
Termen de garantie
20%
Descriere:
3.
Termen de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2007 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria autoritati contractante (CNU-Bucuresti) sau a sucursalei Feldioara, prin ordin de plata in contul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2007 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2007 09:00
Locul: Compania Nationala a Uraniului - Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, Feldioara, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia a VIII-a - contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului SA Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021/318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021/312.91.46, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2007 15:42