Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCARCATOR FRONTAL COMPACT , 1,8-2 m3, COD CPV 34144710-8 - Incarcatoare cu roti (Rev.2).


Anunt de participare numarul 73525/12.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bilca (Primaria)
Adresa postala: Judet Suceava, Comuna Bilca Str. Principala Nr.923, Localitatea: Bilca, Cod postal: 727030, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Iavorschi, Tel.0230 411143, Email: [email protected], Fax: 0230 411110
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii , nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 521506, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii, nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 521506, Email: [email protected], Fax: 0230520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INCARCATOR FRONTAL COMPACT , 1, 8-2 m3, COD CPV 34144710-8 - Incarcatoare cu roti (Rev.2).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii Contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INCARCATOR FRONTAL COMPACT , 1, 8-2 m3, COD CPV 34144710-8 - Incarcatoare cu roti (Rev.2).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144710-8 - Incarcatoare cu roti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 293, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5.000 Lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (FEADR), Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere sub semnatura privata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - in original;4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie6. Certificat constatator, in original sau copie, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
)Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil lala 31.12.2008 sau balanta de verificare la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente - in copie.b) declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.
Se va completa si depune, in original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare.Se voranexa un numar de 3 recomandari emise de beneficiari la care se face referire in Formularul C1, in copie.
b) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;Ofertantii trebuie sa prezinte certificate de calitate si / sau conformitate in copie.d)mostre, descrieri si/sau fotografiiOfertantii trebuie sa prezinte fotografii sau pliante, fise tehnice pentru produsul ofertat.e)autorizatie de livrare, in original sau copie legalizata(numai pentru comercianti)Autorizatia de livrare trebuie sa cuprinda toate informatiile prevazute de Formularul B3 din Sectiunea Formulare, completata de producator.In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant (conform Formular B3.a din Sectiunea Formulare).
f)Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei unei unitati de service specializate si Autorizata RAR situata in Romania pentru toata gama de interventiila produsul ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Factorul de evaluare care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este - PRETUL OFERTEI
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: In cont: RO19RNCB0234000991800001 deschis la BCR Suceava sau la casieria din Str. Universitatii Nr. 15-17 cod postal 720229, Suceava
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2009 11:00
Locul: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, cod postal 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea autoritatii contractante Persoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare prin FEADR, Program - Programul National de Dezvoltare Rurala , Axa 3, Masura 3.2.2 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale Proiect integrat : "Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare, centru de transfer deseuri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare , nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii publice din cadrul Primariei Bilca
Adresa postala: comuna Bilca. Str. Principala nr. 923, Localitatea: Bilca, Cod postal: 727030, Romania, Tel.0230 411143, Email: [email protected], Fax: 0230 411110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2009 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer