Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Incheiere Acord Cadru Consumabile Medicale Nechimice De Unica Folosinta Si Consumabile Hematologice


Anunt de participare numarul 138290/20.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 232/264266, In atentia: d-nei Pinzaru Lacramioara, Email: [email protected], Fax: +40 232/477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Incheiere Acord CadruConsumabile Medicale Nechimice De Unica Folosinta Si Consumabile Hematologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul clinic de Urgente pentru Copii "Sf. Maria", Iasi - Magazie Materiale
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 227, 490.7 si 454, 981.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor stabili in functie de referatele de necesitate, trimestrial. Cantitatile minime si maxime care pot face obiectul unui contract subsecvent se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia Consumabile Medicale Nechimice De Unica Folosinta Si Consumabile Hematologice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CUPE SERPEDIATRICE PENTRU A25 Min 15 Max 30
CRIOTUBURI STERILE CU DOPURI EXTERIOARE FILETATE 2ML Min 52050 Max 104100
VARFURI PENTRU PIPETA1-5ml EPENDORF(1000-5000µl) Min 5000 Max 10000
Varfuri sterile autoclavabile pt pipete Eppendorf 100-1000 µl Min 50000 Max 100000
Varfuri sterile autoclavabile pt pipete multicanal Eppendorf 30-300 µl Min 2000 Max4000
VIRFURIpentru pipeta automata (20-200µl) Min 395000 Max790000
VIRFURIpentru pipeta automata ( 2-20 µl) Min 40000 Max80000
VIRFURIpentru pipeta automata ( 10-100 µl) Min 100000 Max200000
VIRFURIpentru pipeta automata ( 0.5-10 µl) Min 10000 Max20000
TAMPOANE IMPACHETATE INDIVIDUAL PT ANTIBIOGRAME Min 20000 Max40000
REZERVOR PT. PIPETA automata 150ml MULTICANAL Min 60 Max120
RECIPIENT nesteril PT EXAMEN PARAZITOLOGIC Min 36000 Max72000
UROCULTOARE60 ML Min 36000 Max72000
VACUTAINERE CU EDTA 2ml(hemato) Min 127000 Max254000
VACUTAINERE 6 ML(biochimie) Min 143000 Max286000
VACUTAINERE 4 ML(imuno) Min 42050 Max84100
VACUTAINERE 0, 9-1.8 ML CU CITRAT de Na 3, 2%(pt coagulare) Min 82000 Max164000
Vacutainere cu heparinat de Litiu 6 ml Min 2000 Max4000
DISPOZITIV STANDARDIZATPENTRU REALIZAREA TIMPILOR DE SANGERARE Min 3000 Max6000
CUVETE RACKS Min 30 Max60
cuvete hitachi Min 10 Max20
cuvete cu bile Min 20 Max40
VACUTAINERE CU K2 sau k3 EDTA 1ml Min 5000 Max10000
VACUTAINERECU CITRAT de Na 3, 2%(rap1/9)-1 ml Min 5000 Max10000
MICROTAINERE CU K2/K3 EDTA 200-500 µl Min 3000 Max6000
MICROTUBURI Eppendorf de 1, 5 ml Min 12000 Max24000
Casete plastic cu includere la parafina Min 5000 Max10000
VACUTAINERE CUHEPARINA LITICA 25000 UI 5ml Min 500 Max1000
VACUTAINERE CU EDTA 6ml Min 300 Max600
VARFURI DE PIPETA STERILE5 ML Min 500 Max1000
VARFURI DE PIPETA STERILECU FILTRU 1000µl Min 3920 Max7840
VARFURI DE PIPETA STERILECU FILTRU 200µl Min 2880 Max5760
VARFURI DE PIPETA STERILECU FILTRU 20µl Min 4800 Max9600
VARFURI DE PIPETA STERILECU FILTRU 10µl Min 2880 Max5760
VARFURI DE PIPETA NESTERILEDE 1000µl AUTOCLAVABILE Min 500 Max1000
VARFURI DE PIPETA NESTERILEDE 200µl AUTOCLAVABILE Min 500 Max1000
VARFURI DE PIPETA NESTERILEDE10- 20µl AUTOCLAVABILE Min 200 Max400
FILTRE MILIPORE STERILE 0, 22UM Min 100 Max200
tuburi eppendorf 0, 2 ml Min 3000 Max6000
tuburi centrifuga 50 ml sterile Min 150 Max300
tuburi centrifuga 15 ml sterile Min 200 Max400
T25 FLASK cu filtru co2 Min 2 Max4
Valoarea estimata fara TVA: intre 227, 490.7 si 454, 981.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum demax 2% din valoarea totala estimata a contractului de furnizarevalabila 90 de zile de la data limita de primire aofertelor si este detaliata pentru fiecare lot in parte in Anexa B.Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86alin.1 din HG 925/2006 sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. In cazul in care se constituie prin OP contul de depunere esteRO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI .Dovada constituirii garantiei de participare se va posta scanata obligatoriu in SEAP, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006.Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire inainte de sedinta de deschidere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat, programe nationale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea, art.180 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularuluidin Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire-? in original
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire? in original
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala? din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original
6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original. Mentionampersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr. Valentin Munteanu ? Manager, ec. Alina Maria Vrabie ? Dir. financiar contabil, Dir. Medical ? Rosu Solange Tamara, As. princp. Sandu Sinziana? Dir. Ingrijiri, Dr. Maxim Irina, Dr. Jalaboi Elena, Biolog Petraru Elena, Biolog Profir Liliana, As. Med. Sef Sandu Carmen Lucica, Medic Coordonator Program Genetica ? Dr. Rusu Cristina, Medic Coordonator Program Astm Bronsic ? Dr. Gotia Stela, Medic Coordonator Program Fenilcetonurie ? Dr. Anton Dana, Medic Coordonator Program Imunodeficienta ? Dr. Moraru Evelina, Medic Coordonator U.P.U. ? Dr. Fermesanu Mihaela si respectiv conform deciziei de evaluare a ofertelor nr.48/18.01.2012 : Ing. Pinzaru Lacramioara, Ref. Starcea Bogdan, jr. Cardas Diana. 1. Certificat constatator - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul? cu obligatia ca in etapa evaluarii ofertelorofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata).
2. Autorizatie de functionare - Eliberata de Ministerul Sanatatii? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - formularul Informatii Generale corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari inultimii 3 ani de produse similare continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2. Mostre (cu titlu gratuit) pentru fiecare lot. Mostrele se ambaleaza individual pentru fiecare lot in partesi se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant si denumire lot.
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10934/01.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie. Pentru ofertantii clasati pe locul 2 sau 3, care au preturi egale elementul de departajare va fi cel mai scurt termen de livrare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, lit.b din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare -5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgente pentru Copii "Sf. Maria"
Adresa postala: Str. Vasile Lupu, Nr. 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Tel. +40 232/218806, Email: [email protected], Fax: +40 232/218806
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2012 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer