Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCHEIERE ACORD CADRU Reactivi pentru analize de sange


Anunt de participare numarul 135303/04.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 0232/264266, In atentia: d-nei Lacramioara Pinzaru, Email: [email protected], Fax: +40 0232/477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INCHEIERE ACORD CADRUReactivi pentru analize de sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgente pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Magazie Materiale
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 70, 018.3 si 543, 173.17RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie incheierea unui acord cadru pentru Reactivi pentru analize de sange
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PACHET REACTIVICOMPATIBIL/ECHIVALENT CU ANALIZORUL RXIMOLA CE CONTINE URMATOARELE KIT-URI : TGO-AST - MIN 1 - MAX 16ALT-TGP - MIN 2 - MAX 24
Amilaza ALFA - MIN 2 - MAX 18
Bilirubina directa - MIN 2 - MAX 18
Bilirubina Totala(TBIL)- MIN 2 - MAX 18
CO2 TOTAL (REZERVA ALCALINA) - MIN 4 - MAX 50
Creatinin-Kinaza(CK-NAC) - MIN 1 - MAX 8
Creatinina - MIN 1 - MAX 16
Gamma Glutamiltransferaza(GGT) - MIN 1 - MAX 4
Glucoza (GLU) - MIN 1 - MAX 16
LD LACTATE Lactat dehidrogenaza(LDH) - MIN 1 - MAX 9
Magneziu - MIN 4 - MAX 42
Fosfor - MIN 1 - MAX 14
IRON-(FIER) - MIN 3 - MAX 30
Proteine totale - MIN 2 - MAX 25
ACID URIC - MIN 1 - MAX 3
Uree - MIN 3 - MAX 30
Trigliceride - MIN 1 - MAX 5
REACTIV DOZARE AMONIAC - MIN 1 - MAX 5
ASLO - MIN 4 - MAX 50
CRP - MIN 1 - MAX 6
IMUNOGLOBULINE IgA - MIN 1 - MAX 8
IMUNOGLOBULINE IgG - MIN 1 - MAX 8
IMUNOGLOBULINE IgM - MIN 1 - MAX 8
IMUNOGLOBULINE IgE - MIN 1 - MAX 12
TIBC(capacitate totala de legare a fierului) - MIN 1 - MAX 3
Solutie acida - MIN 2 - MAX 25
Solutie spalare nr. 1 - MIN 3 - MAX 30
Solutie spalare nr. 2 - MIN 2 - MAX 22
Solutie salina - MIN 1 - MAX 4
SOLUTIE DE SPALARE C1 - MIN 1 - MAX 4
Ser control nivel normal - MIN 1 - MAX 15
Ser control nivel patologic - MIN 1 - MAX 15
Ser Control Pentru Amoniac-Valori Normale - MIN 1 - MAX 3
Ser Control Pentru Amoniac-Valori Scazute - MIN 1 - MAX 3
Ser Control Pentru Amoniac-Valori Crescute - MIN 1 - MAX 3
Control proteine specifice nivel normal- NIVEL 1 - MIN 2 - MAX 20
Control proteine specifice nivel patologic scazut - NIVEL 2 - MIN 2 - MAX 20
Control proteine specifice nivel patologic crescut- NIVEL 3 - MIN 2 - MAX 20
Control biochimie urinara nivel normal - MIN 1 - MAX 2
Control biochimie urinara nivel patologic - MIN 1 - MAX 2
ISE calibrator A - MIN 3 - MAX 32
ISE calibrator B - MIN 1 - MAX 6
ISE SOLN WASH - MIN 1 - MAX 8
Calibrator pentru dozare amoniac - MIN 1 - MAX 2
Calibrator ASLO - MIN 1 - MAX 3
Calibrator CRP - MIN 1 - MAX 3
Calibrator multiparametru pentru imunoglobuline IgA, IgG, IgM - MIN 1 - MAX 4
Calibrator pentru imunoglobuline IgE - MIN 1 - MAX 4Multicalibrator - MIN 1 - MAX 9
Fosfataza alcalina(ALP) - MIN 1 - MAX 10
Calciu total - MIN 1 - MAX 14
Colesterol (CHOL) - MIN 1 - MAX 3
Lipaza - MIN 1 - MAX 6
Ceruloplasmina - MIN 1 - MAX 3
Complement C3 - MIN 1 - MAX 3
Complement C4 - MIN 1 - MAX 3
Feritina - MIN 1 - MAX 3
Colinesteraza - MIN 1 - MAX 3
Calibrator multiparametru pentru proteine specifice - MIN 1 - MAX 5
Diluent probe de urina ptr ISE - MIN 1 - MAX 3
Valoarea estimata fara TVA: intre 70, 018.3 si 543, 173.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de10863.46lei (max 2% din valoarea totala estimata a contractului de furnizare)valabila 90 de zile de la data limita de primire aofertelor.Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86alin.1 din HG 925/2006 sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. In cazul in care se constituie prin OP contul de depunere esteRO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI .Dovada constituirii garantiei de participare se va posta scanata obligatoriu in SEAP, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele suma de 5431.73 ron Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire inainte de sedinta de deschidere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea, art. 180 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularuluidin Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire-? in original
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire? in original
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala? din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original
6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original Mentionampersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr. Valentin Munteanu ? Manager, ec. Alina Maria Vrabie ? Dir. financiar contabil, Dir. Medical ? Rosu Solange Tamara, As. princp. Sandu Sinziana? Dir. Ingrijiri, Dr. Maxim Irina, Dr. Jalaboi Elena, Biolog Petraru Elena, Biolog Profir Liliana si respectiv conform deciziei de evaluare a ofertelor nr.48/18.01.2012 : Ing. Pinzaru Lacramioara, Ref. Starcea Bogdan, jr. Cardas Diana. 1. Certificat constatator - - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta in oricare din formele: original/ copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? )
2. Autorizatie de functionare - Eliberata de Ministerul Sanatatii? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor livrari inultimii 3 ani
2.Mostre
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5390/09.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, lit.b din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare -5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer