Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Incheiere Acord Cadru pentru furnizarea de Produse alimentare


Anunt de participare numarul 140366/10.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul Gherla
Adresa postala: str.Andrei Muresanu nr.4, Localitatea: Gherla, Cod postal: 405300, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Petean, Tel. +40 264241683, In atentia: comp achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 264241332, Adresa internet (URL): www.penitenciarulgherla.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Incheiere Acord Cadru pentru furnizarea de Produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gherla , Cod postal: 405300 , Romania
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 540, 855 si 677, 789RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial Lot 1 USTUROI kg cant.minim 325 cant.max 400 val.min. 4550 val.max. 5600 Lot 2 FASOLE BOABE kg cant.minim 5250 cant.max 6750 val.min. 27300 val.max. 35100 Lot 3 CARNE PASARE kg cant.minim 475 cant.max 600 val.min. 3088 val.max. 3900 Lot 4 PATEU PORC 100 GR CU CHEITA kg cant.minim 15 cant.max 19 val.min. 150 val.max. 188 Lot 5 PASTA DE ROSII kg cant.minim 3500 cant.max 4375 val.min. 122
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de Produse alimentare pentru o perioada de 12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03221210-1 - Fasole (Rev.2)
03221100-7-Radacinoase si tuberculi (Rev.2)
15112000-6-Carne de pasare (Rev.2)
15131310-1-Pateu (Rev.2)
15331428-3-Sos de tomate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
min/max
Lot 1 USTUROIkg1, 300/1, 600
Lot 2 FASOLE BOABE kg21, 000/27, 000
Lot 3 CARNE PASARE kg1, 900/2, 400
Lot 4 PATEU PORC 100 GR CU CHEITA kg60/75
Lot 5 PASTA DE ROSII kg14, 000/17, 500
Lot 6 MARMELADA kg12, 000/15, 000
Lot 7 ULEI kg7, 200/9, 000
Lot 8 MARGARINA kg7, 800/9, 800
Lot 9 OREZ kg9, 000/11, 250
Lot 10 FAINA ALBA kg5, 500/6, 500
Lot 11 FAINA DE MALAI kg1, 000/1, 250
Lot 12 BISCUITI kg15, 000/18, 750
Lot 13 ZAHAR kg11, 000/14, 000
Lot 14 PASTE FAINOASE kg12, 000/15, 000
Lot 15 CEAI kg500/625
Lot 16 Boia dulce kg75/100
Lot 17 Piper kg75/100
Lot 18 Foi dafin kg50/50
Lot 19 OTET kg800/900
Lot 20 AMELIORATORI kg4, 200/5, 250
Lot 21 ZARZAVAT in apa si bulion kg 5, 500/7, 000
Lot 22 GHIVECI IN APA SI BULION kg 4, 000/6, 000
Lot 23 MAZARE IN APA kg3, 500/3, 500
Lot 24 FASOLE VERDE IN APA kg3, 500/3, 500
Lot 25 DROJDIE kg30/38
Valoarea estimata fara TVA: intre 540, 855 si 677, 789RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor(lei)Lot 1 USTUROI224.00Lot 2 FASOLE BOABE1, 404.00Lot 3 CARNE PASARE156.00Lot 4 PATEU PORC 100 GR CU CHEITA7.50Lot 5 PASTA DE ROSII612.50Lot 6 MARMELADA450.00Lot 7 ULEI585.00Lot 8 MARGARINA431.20Lot 9 OREZ281.25Lot 10 FAINA ALBA188.50Lot 11 FAINA DE MALAI31.25Lot 12 BISCUITI712.50Lot 13 ZAHAR560.00Lot 14 PASTE FAINOASE345.00Lot 15 CEAI62.50Lot 16 Boia dulce9.00Lot 17 Piper30.00Lot 18 Foi dafin10.00Lot 19 OTET12.60Lot 20 AMELIORATORI131.25Lot 21 ZARZAVAT in apa si bulion 175.00Lot 22 GHIVECI IN APA SI BULION 150.00Lot 23 MAZARE IN APA87.50Lot 24 FASOLE VERDE IN APA105.00Lot 25 DROJDIE16.34 Garantia de buna executie a contractelor subsecvente se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractelor subsecvente, in procent de 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: potrivit art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea -formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-formular nr.2Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta -formular nr.34.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor precum si a contributiei pentru fondul de somaj, pentru asigurarile sociale de stat si asigurarile sociale de sanatate , eliberat de Departamentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).6.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69*1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr.6Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator .Referitor la aceasta cerinta, precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Ioan Batinas2.Dumitru Constantin3.Jiman Anamaria4.Petean Gabriel5.Marginean Dragomir6.Brad Corina7.Hodis Mihaela8.Jucan Simona 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, ? (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).Ofertantilor clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, li se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Documentele vor fi acceptate si in forma certificata de un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, conform Formular nr.4 Completarea Formularului nr.4 Autoritatea contractanta nu impune un nivel minim al cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica ca faza finala a procedurii de atribuire.a) elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: Pretul unitar/kg;b) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile;
-Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: Da-Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: Nu-Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: Da-Moneda in care se transmite oferta de pret: RON-Data de inceput si de sfarsit a rundei de licitatie electronica DAc) durata rundei de licitatie electronica: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi mai multi operatori economici cu preturi egale clasati pe primele 3 locuri acordul cadru se va incheia cu toti operatorii economici. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Gherla
Adresa postala: str.Andrei Muresanu nr.4, Localitatea: Gherla, Cod postal: 405300, Romania, Tel. +40 264241683, Email: [email protected], Fax: +40 264241332, Adresa internet (URL): www.penitenciarulgherla.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer