Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCHEIERE CONTRACT DE FURNIZARE Reactivi pentru analize de sange, Reactivi de laborator, Reactivi Chimici


Anunt de participare numarul 135755/18.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 0232/264266, In atentia: d-nei Lacramioara Pinzaru, Email: [email protected], Fax: +40 0232/477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INCHEIERE CONTRACT DE FURNIZAREReactivi pentru analize de sange, Reactivi de laborator, Reactivi Chimici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgente pentru Copii, Iasi - Magazie Materiale
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 004.4 si 214, 144RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor stabili in functie de referatele de necesitate ale laboratorului de analize medicale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie incheierea unui acord cadru pentru Reactivi pentru analize de sange, Reactivi de laborator, Reactivi Chimici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BILIRUBINA TOTALA min 250 - max 3000 ml
BILIRUBINA DIRECTA min 250 max - 3000 ml
ASPARTATAMINO TRANSFERAZA - AST (TGO) min 583 - max 7000 ml
ALANIN AMINO TRANSFERAZA-ALT(TGP) min 583 - max 7000 ml
URINI PTR. CONTROL VALORI NORMALE min 10 - max 120 fl
URINI PTR. CONTROL VALORI PATOLOGICE min 10 - max 120 fl
STRIPURIPENTRU URINA min 50 - max 600 cut
CREATININA min 500 - max 6000 ml
MAGNEZIU min 333 - max 4000 ml
FOSFOR min 167 - max 2000 ml
PROTEINETOTALE min 417 - max 5000 ml
CALCIU TOTAL min 417 - max 5000 ml
GLUCOZA min 417 - max 5000 ml
UREE min 583 - max 7000 ml
PROTEINA C REACTIVA(CRP) min 25 - max 300 kit
ANTICORPI ANTI STREPTOLIZINA O (ASLO) min 21 - 250 kit
LDH (LACTAT- DEHIDROGENASE) min 150 - max 1800 ml
FIER FEROZINA (IRON FERROZINE) min 292 - 3500 ml
ACID URIC min 125 - max 1500 ml
HDL-COLESTEROL cu HDL-LDL-CALIBRATOR inclus min 2 - max 20 kit
LDL-COLESTEROL cu HDL-LDL-CALIBRATOR inclus min 2 - max 20 kit
SERDECONTROL NIVEL NORMAL PTR. LIPIDEmin 4 - 50 kit
SERDECONTROL NIVEL PATOLOGICPTR. LIPIDEmin 4 - 50 kit
GAMMA GLUTAMIL TRANSFERAZAmin 83 - max 1000 ml
HEMOGLOBINA GLICOLIZATA Hb A1ccu calibrator inclus min 1 - max 15 kit
Calibrator Hb A1cmin 2 - max 25 kit
CONTROL HbA1c& Hb, NIVEL 1 min 3 - max 40 kit
CONTROL HbA1c& Hb, NIVEL 2 min 3 - max 40 kit
SOLUTIEDESPALARE min 1 - max 12 fl
SISTEMLICHID min 1 - max 2 fl
Proteine urinare min 167 - 2000 ml
Solutie pastrare electrod ph-metru min = max = 1 fl
Solutie curatare electrod ph-metru min 1 - max 2 fl
Solutie tampon ph-4min 1 - max 3 fl
Solutie tampon ph-7min 1 - max 3 fl
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 004.4 si 214, 144RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de4282.88lei pentru toate loturile (max 2% din valoarea totala estimata a contractului de furnizare)valabila 90 de zile de la data limita de primire aofertelor si este detaliata pentru fiecare lot in parte in Anexa B.Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86alin.1 din HG 925/2006 sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. In cazul in care se constituie prin OP contul de depunere esteRO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI .Dovada constituirii garantiei de participare se va posta scanata obligatoriu in SEAP, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006.Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire inainte de sedinta de deschidere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea, art 180 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularuluidin Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire-? in original
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire? in original
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala? din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original
6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original Mentionampersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr. Valentin Munteanu ? Manager, ec. Alina Maria Vrabie ? Dir. financiar contabil, Dir. Medical ? Rosu Solange Tamara, As. princp. Sandu Sinziana? Dir. Ingrijiri, Dr. Maxim Irina, Dr. Jalaboi Elena, Biolog Petraru Elena, Biolog Profir Liliana si respectiv conform deciziei de evaluare a ofertelor nr.48/18.01.2012 : Ing. Pinzaru Lacramioara, Ref. Starcea Bogdan, jr. Cardas Diana. 1. Certificat constatator - - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul? cu obligatia ca in etapa evaluarii ofertelorofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata).
2. Autorizatie de functionare - Eliberata de Ministerul Sanatatii? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor livrari inultimii 3 ani
2.Mostre pentru fiecare lot
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5177/05.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.Pentru ofertantii clasati pe locul 2 sau 3, care au preturi egale elementul de departajare va fi cel mai scurt termen de livrare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, lit.b din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare -5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ?Sf. Maria? Iasi?
Adresa postala: Str. Vasile lupu, Nr. 62, Localitatea: iasi, Cod postal: 700344, Romania, Tel. +40 0232218806, Email: [email protected], Fax: +40 0232218806, Adresa internet (URL): www.sfmaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer