Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCHEIERE CONTRACT DE FURNIZARE CONSUMABILE MEDICALE NECHIMICE DE UNICA FOLOSINTA SI CONSUMABILE HEMATOLOGICE


Anunt de participare numarul 134913/20.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 0232/264266, In atentia: d-nei Lacramioara Pinzaru, Email: [email protected], Fax: +40 0232/477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INCHEIERE CONTRACT DE FURNIZARE CONSUMABILE MEDICALE NECHIMICE DE UNICA FOLOSINTA SI CONSUMABILE HEMATOLOGICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgente pentru Copii "Sf. Maria", Iasi - Magazie Materiale
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 768.01 si 69, 455RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de CONSUMABILE MEDICALE NECHIMICE DE UNICA FOLOSINTA SI CONSUMABILE HEMATOLOGICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACOPERITORI PANTOFI (CIPICI) min 2083- max 25000 buc
APASATOARE LIMBA (SPATULE) min 10833 - max 130000 buc
BONETEcu legatura la spate U. F. min 1250 - max 15000 buc
BONETE U. F. cu elasticmin 866 - max 10400 buc
ELECTROZI EKG U.F.MARImin 500 - max 6000 buc
ELECTROZI EKG U.F.MEDII min 1292 - max 15500 buc
ELECTROZI EKG U.F.MICImin 542 - max 6500 buc
REGLATOR DEBIT PERFUZIEmin 50 - max 600 buc
FLUTURASI (microperfuzoare) 20G min 500 - max 6000 buc
FLUTURASI (microperfuzoare) 22G min 500 - max 6000 buc
FLUTURASI (microperfuzoare) 24G min 500 - max 6000 buc
FLUTURASI (microperfuzoare) 26G min 500 - max 6000 buc
PRELUNGITOR INJECTOMATmin 1250 - max 15000 buc
MASTI CHIRURGICALE CU 3 PLIURI min 5667 - max 68000 buc
TAMPOANE EXUDAT FARINGIAN min 3375 - max 40500 buc
CUPE SER COBAS MIRAmin 1 - max 20 pg
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 768.01 si 69, 455RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 1388.14 lei, detaliata pe fiecare lot in parte in caietul de sarcini si Anexa B, reprezinta max 2% din valoarea totala estimata a contractului de furnizare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 120 zile de la data limita deprimire aofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASIsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de deschidere a ofertei.In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora deschiderii a ofertelor. Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile. Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire inainte de sedinta de deschidere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire-? in original
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului nr 2 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire? in original
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original /copie legalizata /copi e lizibila ?conform cu originalul?
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala? din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completata in conformitate cu formularul nr.3 corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original
6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completata in conformitate cu formularul nr 4 corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original. Mentionampersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr. Valentin Munteanu ? Manager, ec. Alina Maria Vrabie ? Dir. financiar contabil, As.Princp. Sandu Sinziana? Dir. Ingrijiri, Dr. Trifan Oana, Dr. Botez Catalin, As. Ivan Cecilia, As. Ignat Maria si respectiv conform deciziei de evaluare a ofertelor nr.48/18.01.2012 : Ing. Pinzaru Lacramioara, Ref. Starcea Bogdan, jr. Cardas Diana 1. Certificat constatator - - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul? cu obligatia ca in etapa evaluarii ofertelorofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata).
2. Autorizatie de functionare - Eliberata de Ministerul Sanatatii? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale
2. Bilantul contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari inultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
2. Mostre
ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3720/08.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi, o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, lit.b din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ?Sf. Maria? Iasi?
Adresa postala: str. Vasile Lupu, nr. 62, Localitatea: iasi, Cod postal: 700344, Romania, Tel. +40 0232218806, Email: [email protected], Fax: +40 0232218806
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer