Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Incheierea unor acorduri cadru pe loturi, in vederea achizitionarii de reactivi.


Anunt de participare numarul 60347/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Voicu, Tel.021/319.6002, Email: [email protected], Fax: 021/319.6002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Incheierea unor acorduri cadru pe loturi, in vederea achizitionarii de reactivi.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia UM 02548 Bucuresti, Calea Plevnei, nr.134, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 127, 595.53 si 755, 662.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia minim trei contracte subsecvente de furnizare pe fiecare acord-cadru in parte, de regula la intervale de patru luni.Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa semnarea acordurilor cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordurile cadru vor fi incheiate cu cate un singur operator economic. Astfel, acordurile cadru vor fi incheiate cu acei operatori economici care s-au clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor pe fiecare lot in parte si aplicarea criteriului de atribuire. Pretul contractului va fi mentinut ferm pe toata durata de valabilitate a acordurilor-cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496200-9 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.1)
24496100-8-Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de reactivi, pe loturi, ce se vor achizitiona sunt specificate in Documentatia de atribuire atasata.
Valoarea estimata fara TVA: intre 127, 595.53 si 755, 662.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 7.556, 63 lei(1% din valoarea totala maxima estimata a acordurilor cadru). Cuantumul garantiilor per lot sunt specificate in Documentatia de atribuire atasata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile necesare pentru efectuarea achizitiei de loturi sunt asigurate din bugetul CASAOPSNAJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta depusa in nume propriu sau in forma legala de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii pe proprie raspundere privind eligibilitatea; 2. Certificatul constatator; 3.Obligatii de plata catre stat; 4.Certificat de inregistrare; 5.Avizul/Autorizatia de functionare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat CE pentru dispozitive medicale si/sau Declaratie de conformitate; 2.Autorizatie din partea producatorului in vederea atestarii compatibilitatii reactivilor ofertati cu aparatura aflata in dotare; 3.Certificatul de inregistrare al reprezentantului autorizat; 4.Prezentare de mostre; 5.Documente care sa ateste certificarea sistemului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. inregistrare B 2441 / 29.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S5-005167 din 09.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Descarcare documentatie din SEAP - fara taxa. Ridicare documentatie de la biroul achizitii, in urma transmiterii unei solicitari - taxa de 50 ron.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2008 11:00
Locul: Sediul UM02548 Bucuresti, Calea Plevnei, nr.134, sector 1 (Amfiteatrul INMAS)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor fi admise sa participe persoane imputernicite de reprezentantii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195181, Email: [email protected], Fax: 0213191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006 si OUG nr.94/2007, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM02548 Bucuresti - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Tel.0213196002, Email: [email protected], Fax: 0213196002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2008 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer