Licitatie Publica - Incheierea unor acorduri cadru pe loturi, in vederea achizitionarii de medicamente.
Anunt de participare numarul 40840/21.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Gegea, Tel.021/319.6002, Email: [email protected], Fax: 021/319.6002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Incheierea unor acorduri cadru pe loturi, in vederea achizitionarii de medicamente.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia UM 02548 Bucuresti, Calea Plevnei, nr.134, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 361, 878.56 si 987, 732.65RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia minim trei contracte subsecvente de furnizare pe fiecare acord-cadru in parte.Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al unitatii pe anul 2008.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordurile cadru vor fi incheiate pe loturi, cu un singur operator economic pe fiecare acord cadru in parte, respectiv cu acei operatori economici care s-au clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor pe fiecare lot in parte si aplicarea criteriului de atribuire. Contractele subsecvente vor fi incheiate fara reluarea competitiei. Oferta tehnica si oferta financiara vor fi mentinute ferme pe toata durata de valabilitate a acordurilor-cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.1)
24420000-4-Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.1)
24430000-7-Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.1)
24450000-3-Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.1)
24460000-6-Medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de medicamente, pe loturi, ce se vor achizitiona sunt specificate in Documentatia de atribuire atasata.
Valoarea estimata fara TVA: intre 361, 878.56 si 987, 732.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 9.877, 32 lei(1% din valoarea totala maxima estimata a acordurilor cadru). Cuantumul garantiei per lot este specificat in Documentatia de atribuire atasata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile necesare pentru efectuarea achizitiei de loturi vor fi asigurate din bugetul CASAOPSNAJ, imediat dupa aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al unitatii pe 2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta depusa in nume propriu sau in forma legala de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificatul de cazier fiscal, 2.Certificatul constatator, 3.Obligatii de plata catre stat, 4.Certificat de inregistrare, 5.Avizul/Autorizatia de functionare si/sau Autorizatia pentru activitatea de distributie angro de medicamente,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatia din partea producatorului pentru livrarea produselor, 2.Autorizatia de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului), 3. Documente care atesta sistemul calitatii pentru producator si/sau distribuitor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. inregistrare A2719/14.12.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S12-013594 din 18.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2008 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Si la Biroul achizitii al UM02548, in urma transmiterii pe fax sau prin posta a unei solicitari. Suma va fi depusa in numerar la casierie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.04.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2008 10:00
Locul: Sediul UM02548 Bucuresti, Calea Plevnei, nr.134, sector 1 (Amfiteatrul INMAS)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor fi admise sa participe persoane imputernicite de reprezentantii legali ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195181, Email: [email protected], Fax: 0213191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.94/2007, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM02548 Bucuresti - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Tel.021/3196002, Email: [email protected], Fax: 021/3196002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2007 16:38