Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - incheierea unui acord-cadru de furnizare Paine semialba si Paine alba


Anunt de participare numarul 114563/27.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM INCHIS BISTRITA
Adresa postala:  STRADA TARPIULUI , NR. 22, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420062, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTINA GOGANCSE, Tel. 0263238175, Email:  [email protected], Fax:  0263234439, Adresa internet (URL):  www.penitenciarulbistrita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
incheierea unui acord-cadru de furnizare Paine semialba si Paine alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 230, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente lunare pentru fiecare lot in parte
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
incheierea unui acord cadru de furnizare Paine semialba pentr o perioada de 14 luni si Paine alba pentru o perioada de 12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Paine semialba - LOT 1- cantitatea minima 110.000 kg - cantitatea maxima 150.000 kg
Paine alba - LOT 2- cantitatea minima 3.000 kg - cantitatea maxima 4.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 230, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita constituirii unei garantii de participare astfel: - 4.440 lei pentru lot 1 - Paine semialba- 160 lei pentru lot 2 - Paine alba
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completareaformularului - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Completarea formularului - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
- Certificatul de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la bugetul consolidat, in termen de valabilitate.
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate
- Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la Legea 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Acesta trebuie sa fie valabil la momentul deschiderii documentatiei de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea formularului - Informatii generale
- Prezentarea bilantului contabil la data de 30.06.2010, precum si dovada ca acesta a fost depus la Registrul Comertului,
- Balanta de verificare la data de 31.12.2010,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea tuturor documentelor solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea formularului - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
- Prezentarea a minim 2 recomandari din partea altor beneficiari/clienti, pentru livrarile efectuate in ultimii 3 ani,
- In cazul in care ofertantul este distribuitor, prezentarea formularului completat Autorizare pentru livrarea produselor emisa de producator,
- Licenta de fabricatie emisa de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei
- Act doveditor (Autorizatie sanitar-veterinara) eliberat de catre Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor privind respectarea normelor de igiena si siguranta a alimentelor de catre producator/ distribuitor,
- Act doveditor (Autorizatie sanitar-veterinara) eliberat de catre Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor privind respectarea normelor de igiena si siguranta a alimentelor pentru mijloacele de transport,
- Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii (buletine de analiza),
- Certificat privind implementarea managementului calitatii, valabil,
- Certificat de conformitate produs.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea tuturor documentelor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
E/16680/ 21.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2011 18:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Bistrita - Compartimentul Achizitii
Adresa postala:  str. Tarpiului, nr. 22, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420062, Romania, Tel. 0263238175, Email:  [email protected], Fax:  0263234439, Adresa internet (URL):  www.penitenciarulbistrita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2011 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer