Licitatie Publica - Incheierea unui contract de furnizare piese de schimb pentru aparatele medicale Ecograf SONOS 5500 si Electrocardiograf Page Writer XLIi.
Anunt de participare numarul 36564/18.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Gegea, Tel.021/319.6002, Email: [email protected], Fax: 021/319.6002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Incheierea unui contract de furnizare piese de schimb pentru aparatele medicale Ecograf SONOS 5500 si Electrocardiograf Page Writer XLIi.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia UM 02548 Bucuresti, Calea Plevnei, nr.134, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de piese de schimb, necesara functionarii la parametri normali a aparatelor medicale Ecograf SONOS 5500 si Electrocardiograf Page Writer XLIi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29714100-8 - Ventilatoare (Rev.1)
31156000-4-Surse de alimentare electrica discontinua (Rev.1)
31711120-0-Transductoare (Rev.1)
32160000-2-Circuite integrate si microasamblari electronice (Rev.1)
32581120-6-Cablu de transmitere a datelor cu conductori coaxiali (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de piese de schimb pe loturi, ce se vor achizitiona sunt specificate in Documentatia de atribuire atasata.
Valoarea estimata fara TVA: 115, 739.27RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 578, 70(0, 5% din valoarea totala estimata a contractului de furnizare). Cuantumul garantiei per lot este specificat in Documentatia de atribuire atasata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile necesare pentru efectuarea achizitiei de loturi sunt asigurate din bugetul CASAOPSNAJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta depusa in nume propriu sau in forma legala de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de cazier fiscal, Certificat constatator, Obligatii de plata catre stat, Certificat de inregistrare, Avizul/Autorizatia de functionare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia din partea producatorului pentru distributie piese de schimb si executarea lucrarilor de instalare si service in garantie si post garantie pentru ecograful SONOS 5500 si electrocardiograful PageWriter XLi, Certificat CE pentru echipamentele medicale, Documente care sa ateste certificarea sistemului calitatii pentru producator si/sau distribuitor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. inregistrare A2015/16.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Se obtin si de la Biroul achizitii UM02548, in urma transmiterii pe fax sau prin posta a unei solicitari. Suma va fi depusa la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2007 10:00
Locul: Sediul UM02548 Bucuresti, Calea Plevnei, nr.134, sector 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor fi admise sa participe persoane imputernicite de reprezentantii legali ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195181, Email: [email protected], Fax: 0213191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM02548 Bucuresti - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Tel.021/3196002, Email: [email protected], Fax: 021/3196002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 15:30