Licitatie Publica - Inchidere bucla 110 kV Cluj-Est-Jucu-CFR Apahida si optimizarea schemei 110 kV a St.110/20 kV Jucu
Anunt de participare (utilitati) numarul 127999/10.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. 0264-205435, Email: [email protected], Fax: 0264-205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inchidere bucla 110 kV Cluj-Est-Jucu-CFR Apahida si optimizarea schemei 110 kV a St.110/20 kV Jucu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: JUD CLUJ
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor incheia 2 contracte: ? contract 1 - ?Inchidere bucla 110 kV Cluj-Est-Jucu-CFR Apahida si optimizarea schemei 110 kV a statiei 110/20 kV Jucu - vol. 1 ob. 1 LES 110 kV Cluj-Est-Jucu 2? -contractul se va incheia cu SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord SA? contract 2 ? ?Inchidere bucla 110 kV Cluj-Est-Jucu-CFR Apahida si optimizarea schemei 110 kV a statiei 110/20 kV Jucu- vol. 2lucrari in Statia Cluj Est? contractul se va incheia cu SC Transelectrica SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati lucrari:
- se va realiza LES 110 kV intre statia 400/110/10 kV Cluj Est si stalpul nr. 16 din LEA 110 kV Jucu-Apahida, in conformitate cu cantitatile prevazute in CS vol. 1, ce va intra in gestiunea SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord SA;
- se va echipa o celula110 kV in Statia Cluj Est in conformitate cu cantitatile prevazute in CS vol. 2, ce va intra in gestiunea SC Traselectrica SA; lucrarea se va realiza in regim de investitie proprie a SC Traselectrica SA.
Scopul contractului:
Procedura de atribuire se va desfasura prin ofertarea tuturor cantitatilor de lucrari prevazute in Caietul de sarcini.Procedura se va finaliza prin incheierea a doua contracte de executie:
? Un contract de executie pentru realizarea LES 110kV Cluj Est ? Jucu, incheiat intre firma castigatoare si S.C. FDEE ? ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A;
? Un contract de executie pentru echiparea celulei din statia Cluj Est, incheiat intre firma castigatoare si SC Transelectrica SA, avand valoarea corespunzatoare din cadrul ofertei declarate castigatoare. Contractul de executie se va incheia numai dupa incheierea contractului de racordare intre S.C. FDEE ? ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A si SC Transelectrica SA. Contractul de racordare va prevedea (in baza HG 90 art. 28, alin. 2), incredintarea executiei catre ofertantul castigator in urma aplicarii prezentei proceduri, ca optiune a S.C. FDEE ? ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A in calitate de utilizator.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 089, 413.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantumul de 300.000 lei (respectiv 150.000 lei pentru IMM-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP, Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Experienta similara ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei in ultimii 5 ani, declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Autorizatie ANRE tip E1 si E2 sau echivalent, declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea, Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea protectiei mediului, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate, ISO 9001/2008 si ISO 14001/2005 pentru executantul lucrarii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform precizarilor din fisa de date, o runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
EDTN 01/L
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2011 11:00
Locul: FDEE TN, CLUJ NAPOCA, STR ILIE MACELARU, NR 28A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITII LEGALI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR SAVROPOLEUS, NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR ILIE MACELARU, NR 28A, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400380, Romania, Tel. 0264205045, Fax: 02642055004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2011 11:22