Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCHIDERE BUCLA INTRE LEA 20KV ROSIORI SI LEA 20KV STANA, ZONA HRIP-TATARESTI


Anunt de intentie (utilitati) numarul 26311/20.05.2013
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN, Tel. +40 0264205435, Email: [email protected], Fax: +40 0264205425, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Filiala de Distributie a Energiei Electrice ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A. S.D.E.E. Satu Mare
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran nr.10, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440012, Romania, Punct(e) de contact: Dr.ing.Mircea Tamas, Tel. +40 261805830, In atentia: Dr.ing.Mircea Tamas, Email: [email protected], Fax: +40 261805704, Adresa internet (URL): www.edtn.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
INCHIDERE BUCLA INTRE LEA 20KV ROSIORI SI LEA 20KV STANA, ZONA HRIP-TATARESTI
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Inlocuirea conductorului AL-OL 25/4mmp existent 2.Montare stalp in aliniament Se va monta pe stalp separator vertical, descarcatori cu oxid de zinc 24kv si cap terminal exterior3. Realizare LES 20KV L=1.26KM4.Realizare LEA 20KV L=3.88KM5. Montare reclser telecomandat
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 818, 884.46RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata facturilor se face la 90 zile de la data inregistrarii lor la achizitor
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Alte informatii se pot obtine la sediul SDEE SATU MARE, str. Mircea cel Batran nr 10, Satu Mare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
edtn-sdsm-3/2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2013 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer