Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchidere depozit deseuri Bacau si 55 dep.necontrolate, constr. nou dep. deseuri, constr.statie sortare& compostare si pct. colectare, Bacau, Romania.


Anunt de participare numarul 54805/07.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Leonard Padureanu, Tel.(40-234) 58 11 14 / 51 19 90, Email: [email protected], [email protected] , [email protected], Fax: Fax(40-234)58 87 57 / 51 19 90, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchidere depozit deseuri Bacau si 55 dep.necontrolate, constr. nou dep. deseuri, constr.statie sortare& compostare si pct. colectare, Bacau, Romania.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Romania, jud. Bacau, municipiul Bacau si 22 de comune invecinate
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari inchidere depozite si construire dep.noi __Serv.proiectare _DDE pentru instalatii si echipamente; SCADA__Echipamente(furnizare, montare&PIF): st.sortare, compostare&utilitati, pod-bascul;inst.captare biogaz;SCADA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Rampa de deseuri (Rev.1)
45213000-3-Lucrari de constructii de cladiri comerciale, de antrepozite si de cladiri industriale, de cladiri pentru activitati de transport (Rev.1)
45221117-5-Pod-bascula (Rev.1)
45252123-6-Instalatii de sortare (Rev.1)
45253800-3-Statie de compostare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 13, 312, 871EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare(scrisoare bancara) :250.000 euroGarantia buna executie este de 10% din val.contract( Euro, fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere-daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
-conditii contractuale pentru constructii FIDIC-cartea Rosie-ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii vor respecta prevederile privind implementarea financiara a masurilor ISPA din Anexa III, Sectiunea IX, alin.(2).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate;declaratie calitate participant procedura; declaratie situatia personala, inclusiv certificat constatator Oficiul Registrului Comertului, sau echivalent, cazier judiciar companie(pt.op.econ.din tarile in care acesta este disponibil) sau Notificarea de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta unde isi are sediul compania / sucursala, sau echivalent;certificat atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala , privind plata obligatiilor la buget sau echivalent, cazier fiscal sau echivalent;certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;certificat pentru plata contributiei la asigurarile de sanatate, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile plata impozite si taxe stat, inclusiv locale
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
Cerinte obligatorii: prezentare certificat inregistrare (copie legalizata);prezentarea declaratie proprie raspundere respectare legislatie
Cerinte obligatorii:
- Document doveditor forma de inregistrare ca persoana juridica, din tara in care ofertantul este rezident;prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima:
Prezentarea datelor financiare verificate din ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007, sustinute prin prezentarea urmatoarelor documente:
-situatia financiara a companiei (incluzand bilanturi, contul de profit si pierderi, balanta de disponibilitati si situatia actiunilor) din ultimii trei ani, verificate de catre un expert contabil si in conformitate cu prevederile legislatiei tarii in care isi are sediul compania.
- auditul situatiei financiare pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).
- dovezi care sa ateste ca ofertantul are acces la lichiditati, linii de credit sau alte facilitati de creditare adecvate pentru necesitatile acestui Contract.
Prezentarea informatiilor privind cifra de afaceri si profitul anual din operare, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)
- Cifra medie de afaceri a Ofertantului (individual sau societate mixta/consortiu) pentru ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie cel putin 35 milioane de Euro, sau echivalent.
- Media profitului anual al Ofertantului (individual sau societate mixta/consortiu) pentru ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie pozitiva
-Ofertantul va demonstra, printr-o declaratie bancara emisa de banca sa, ca dispune de, sau are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare suficiente pentru a acoperi fluxul de numerar necesar derularii contractului pe perioada Contractului. Aceste resurse, in valoare de cel putin 3 milioane Euro (sau echivalent), vor fi destinate necesitatilor prezentului contract, indiferent deobligatiile ce ii revin Ofertantului in cadrul altor contracte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de acte doveditoare ale experientei relevante in constructii;experienta similara cu lucrarile propuse in contract(natura si complexitate), trebuie sa fi fost finalizate in ultimii 5 ani si sa indeplineasca conditiile detaliate in Fisa de datea achizitiei
Prezentarea organizatiei ofertantului, care sa includa personalul disponibil pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din Fisa de date a achizitiei
Prezentarea listei de utilaje si echipamente necesare pentru executia lucrarilor (care vor fi efectiv utilizate in executia Contractului) conform cerintelor
Informatii privind masurile de protectiamediului si protectia muncii pentruindeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S101-135420 din 27.05.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: In 4 zile de la cerere(fax +40-234-588757), dupa plata a 1000 lei/278 euro la DITL, gh.2(orele 8-14), doc.la S.Achizitii, cam.37, Primaria Bacau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 12:00
Locul: Primaria Municipiului Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor , pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de lucrari va realiza infrastructura necesara implementarii masurii ISPA no. 2004/RO/P/PE/007 "Managementul integrat al deseurilor in municipiul Bacau si in zonele invecinate, judetul Bacau, Romania".
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.+4 021 3104641, Email: [email protected], Fax: +4 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Strada Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.+4 0234 513296, Email: [email protected], Fax: +4 0234 514275, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile, conform art. 272, alin. (2) din OUG 34/2006, modificat prin OG 94/4.10.2007)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bacau - Serviciul Achizitii
Adresa postala: Strada Marasesti , nr. 6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel.+4 0234 581849, Email: [email protected], Fax: 0234 588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2008 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer