Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchidere depozit deseuri neconform Buftea, judetul Ilfov


Anunt de participare numarul 72969/02.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Orasului Buftea
Adresa postala: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Punct(e) de contact: Stoica Ion, Tel.031/824.12.34, Email: [email protected], Fax: 031/824.12.38, Adresa internet (URL): http: //www.primariabuftea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchidere depozit deseuri neconform Buftea, judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Oras Buftea, Judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Intocmirea documentatiei tehnice respectiv: proiect tehnic, detalii de executie, caiet sarcini, studii(topo, geo, hidro, etc.);
- Executarea efectiva a lucrarilor de inchidere a depozitului neconform Buftea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71350000-6-Servicii stiintifice si tehnice in inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta urmareste achizitionarea de servicii si lucrari cu scopul de intocmire a documentatiei tehnicesi a executarii lucrarilor de sistematizare orizontala si verticala necesare inchiderii depozitului deseuri neconform Buftea, judetul Ilfov.
Valoarea estimata fara TVA: 910, 888EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.04.2009 pana la 31.08.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 70.000 ron, garantie de buna executiede 5% din valoarea contractului fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara sau prin OP confirmat de banca emitenta in
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare se face din fonduri nerambursabile prin programul PHARE 2006 si de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, ce se va legaliza daca oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia de participant la procedura;
- declaratia privind eligibilitatea;
- declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181.din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- certificate de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si contributiilor privind asigurarile sociale si de sanatate emise de autoritatile competente(DITL, ANAF)- cazier fiscal;
- C.U.I.(certificat unic de inregistrare;
- certificat constatator;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pentru anul 2005, 2006, 2007, si la 30.06 2008;
- declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);
- scrisoare de bonitate bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cerinta minima obligatorie : rezultatul exercitiului financiar sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari executate in ultimiii 5 ani si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere;
- declaratia de disponibilitate a personalului ce urmeaza sa duca la indeplinire prevederile contractuale;
- declaratie privind dotarea tehnica;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cerinta minima obligatorie : cifra medie a lucrarile executate in ultimii 5 ani trebuie sa fie minim de 3.000.000 ron si de 120.000 ron pentru servicii de proiectare si servicii stiintifice.- cerinta minima obligatorie: echipa de coordonare a lucrarilor sa contina un sef de santier, un responsabil tehnic de executie, un controlor de calitate, un responsabil protectia muncii.echipa de proiectare sa contina un verificator de proiecte atestat in domeniul lucrarilor, persoana juridica atestata MMDD pentru BM si EIM, un expert tehnic, personal calificat proiectare.- cerinta minima obligatorie;echipament pentru sapaturi, taluzari, si fundatii- minim 3 buc., cilindru compactor- minim4 buc., autobasculanta de minim 16 t- minim 6 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere: pretul cel mai scazut obtine punctajul max alocat
2.
termen de executie
40%
Descriere: termenulexec. cel mai mic ob. punc. max.alocat
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: plata direct la caseria Primariei orasului Buftea, Piata Mihai Eminescu nr.1 , Buftea Judetul Ilfov
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2009 13:00
Locul: Primaria orasului Buftea, Piata Mihai Eminescu nr.1, Buftea, Judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai oreratorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de coeziune economica si sociala Phare 2006
VI.3) Alte informatii
Proiectul "Inchidere depozit neconform Buftea, judetul Ilfov
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia IX - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: B-dul Unirii, nr.37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.0214083600, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Primaria orasului Buftea
Adresa postala: Piata Mihai Eminescu nr.1, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Tel.0318241234/115, Fax: 0318241238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2009 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer