Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchidere intermediara si finala a depozitelor Botosani si Dorohoi din cadrul Proiectului ?Sistemul integrat de management al deseurilor din judetul Botosani?


Anunt de participare numarul 145987/23.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Maftei Remus-Petre - Unitatea de Implementare a Proiectului; -Cojocaru Camelia ? Serviciul Achizitii Publice; -Tiganasu Viorel ? Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 231514712/4011/4111/4141, In atentia: d-lui Director executiv Micu Iulian, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchidere intermediara si finala a depozitelor Botosani si Dorohoi din cadrul Proiectului ?Sistemul integrat de management al deseurilor din judetul Botosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiile Botosani si Dorohoi
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari are drept scop realizarea lucrarilor de executie privind inchiderea, acoperirea si reabilitarea depozitelor neconforme de deseuri din municipiile Botosani si Dorohoi, conform Caietului de sarcini, Planselor si Listelor de cantitati ce fac parte integranta din Documentatia de atribuire, din cadrul proiectului "Sistemul de Management Integrat al deseurilor in judetul Botosani"
Suma de cheltuieli diverse si neprevazute este 0 lei.Orice cheltuiala de natura diverse si neprevazute care ar putea sa apara pe parcursul derularii contractului va fi considerata un risc asumat de catre ofertant. Acest risc asumat de ofertant asigura autoritatea contractanta ca nu vor exista plati suplimentare fata de contract.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233228-3 - Lucrari de constructii de acoperiri superficiale (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de lucrari are drept scop realizarea lucrarilor de executie privind inchiderea, acoperirea si reabilitarea depozitelor neconforme de deseuri din municipiile Botosani si Dorohoi, din cadrul proiectului "Sistemul de Management Integrat al deseurilor in judetul Botosani"Suma de cheltuieli diverse si neprevazute este 0 lei.Orice cheltuiala de natura diverse si neprevazute care ar putea sa apara pe parcursul derularii contractului va fi considerata un risc asumat de catre ofertant. Acest risc asumat de ofertant asigura autoritatea contractanta ca nu vor exista plati suplimentare fata de contract.
Valoarea reprezinta valoarea maxima a fondurilor disponibile pentru indeplinirea contractului.
Ofertele care depasesc valoarea fondurilor disponibile pentru acest contract vor fi respinse ca fiind inacceptabile, conform art.36 alin. (1) lit e) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, care mentioneaza ca din datele disponibile la ora actuala nu exista posibilitatea disponibilizarii de fonduri suplimentare.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 968, 027RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui cfHG925/2006, art. 86, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. GP se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul GP este de 500.000 lei. GP se poate constitui si prin ordin de plata(OP) in cont RO90TREZ1165006XXX000267, Trezoreria Mun Botosani, cod fiscal 3372955. Indiferent de modalitatea de emitere a OP(pe suport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta (prin ?tampila bancii) pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere. Indiferent de modalitatea de constituire a GP, trebuie sa faca referire in mod clar la toate cazurile privind dreptul AC de a retine garan de particip sau o parte din GP, conform: ?art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006; ?art.278 ind 1, alin. (1) din OUG nr.34/2006. Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere autorizata.In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi constituita in numele Asocierii si trebuie sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op ec. In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta trebuie sa prezinte o declaratie privind incadrarea in categoria IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii.GP se va restitui conform cu art.88, din HG925/2006. In cazul in care GP este depusa in alta valuta decat lei, se va face echivalenta lei/valuta la o data cu 5 zile inainte de TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie se exprima procentual in cuantum de 10% din val. contractului fara TVA si se va constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara/soc. de asigurari, in original si daca este cazul in traducere autorizata in limba romana devenind anexa la contract sau prin retineri succesive din platile intermediare.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante deschis la Trezoreria municipiului Botosani conform HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Executant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, local si fonduri europene.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Candidatii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta, in original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze operatorul economic in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 6 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 7 (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c ind 1 si d).3.Se vor prezenta certificate conform art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare formular nr. 8; 5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69 ind 1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Florin Turcanu-Presedinte, Gheorghe Sorescu ? vicepresedinte, Paval Paul-Ioan- vicepresedinte, Radu Judele-Administrator Public al Judetului, Iulian Micu ?director executiv, Magda Didii- director executiv, Antonela Patrascu-director executiv, Camelia Cojocaru?sef serviciu, Amalia Marian?Director Executiv, Viorel Tiganasu-serviciul achizitii publice, Maftei Remus-Petre-unitatea de implementare a proiectului;Danut Nicusor Paun-unitatea de implementare a proiectului; Consilierii Judeteni: Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexa Liviu, Alexandru Maria-Luiza, Anitulesei Mihai, Arosoaie Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciobanu Ioan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Cretu Georgeta, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-Ioan, Radauceanu Petre, Sorescu Gheorghe, Suhareanu Andreea-Codruta, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru. ? Completare Formular nr.9(declaratia va fi prezentata de asociati, subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul);Autoritatea contractanta va avea dreptul de a solicita clarificari si/sau completari referitoare la aceasta declaratie oricand pe parcursul procedurii de atribuire, in cazul in care intervin modificari in Lista de mai sus.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare formularul nr. 5. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. 1.Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va realiza).2.Persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va realiza). Operatorii economici straini vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta depusa de ei este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din optiunile: -In termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, in cazul in care nu au constituit un astfel de punct de lucru, sau - Inainte de incheierea contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. 3.Toate documentele din cadrul acestei sectiuni, se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 3 ? Declara?ie/document echivalent privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic i?i asuma obliga?ia de a incheia, inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instala?iile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu
Cerinta nr. 2 ? Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii, linii de credit ori alte mijloace financiare pentru minim 3 (trei) luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de minim 4.800.000 lei.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.
Cerinta 1 Media cifrei de afaceri globale
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului ( individual sau asociere de operatori economici ) pe ultimii 3 (trei) ani financiari trebuie sa fie cel putin egala cu 55.000.000 lei.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro), pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unei declara?ii / document echivalent privind asigurarile cuprinzand toate riscurile ce ar putea apare in derularea contractului.Prezentarea unei scrisori / declaratii din partea societatilor bancare/societati finantatoare ca detine acces la finantare in suma de 4.800.000 lei pentru o perioada de 3 luni sau alte documente echivalente.Se vor prezenta: -Formular nr. 10 ? Informatii generale si cifra de afaceri-Documente relevante: Conform art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta orice documente edificatoare lasand la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro), pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.3 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1(un) Manager de proiect, care indeplineste cumulativ conditiile: -managerul de proiect trebuie sa aiba studii superioare.-experienta intr-un proiect/contract in calitate de manager/coordonator;
-participarea in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce fac obiectul procedurii.
1(un) Responsabil tehnic cu executia (RTE) calificat in domeniul imbunatatirilor funciare sau in domeniul lucrarilor hidrotehnice.
1(un) Responsabil tehnic cu executia (RTE) calificat in domeniul constructii civile si industriale.NOTA: Domeniile pot fi acoperite de unul sau mai multi responsabili
Cerinta nr.4Informatii privind asociatii si/sau subcontractantiiPrecizari privind asocierea: -in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului; -unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
-in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului.Precizari privind subcontractarea: In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.
Minim 3(trei) Experti in sudura geomembrana - atestati/certificati. Expertul in sudura geomembrana trebuie sa fie certificat/atestat ca specialist pentru executia de sudura geomembrana.
Cerinta nr.2 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Operatorii economici vor prezenta o lista cu personalul propus pentru realizarea investitiei(echipa de proiect), esentiala in atingerea obiectivelor contractului. In cazul unei asocieri se va depune o lista comuna cu personalul propus pentru realizarea investitiei.
Cerinta nr.1
Ofertantul a executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin un contract sau maxim 3 contracte de lucrari avand ca obiect lucrari de inchidere depoz. neconf. si a carui/caror valoare/valoare cumulata fara TVA, sa fie de cel putin 28.968.027 lei.
Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Prin formulele ?lucrari executate/duse la bun sfarsit? se intelege:
? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau
? lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau
? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime se va lua in calcul numai cota de participare a ofertantului in contractul respectiv. Cota de participare a ofertantului reprezinta proportia din valoarea finala a contractului corespunzatoare participarii acestuia la contractul respectiv.Cota de participare se dovedeste prin prezentarea oricaror documente considerate edificatoare in acest sens, precum declaratii ale partenerilor, copii ale contractelor, procese-verbale de receptie etc.
Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.
Masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in indeplinirea contractului de lucrari - Certificari privind implementarea sistemului de protectie a mediului. Prezentarea certificatului ISO 14001sau echivalent valabil la data termenului limita de depunere a ofertelor .
Standarde de asigurare a calitatii - certificari privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii.
Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent valabil la data termenului limita de depunere a ofertelor .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta:
a)Curriculum vitae
b)Copii diplome, certificari, pt. a demonstra indeplinirea cerintelorminime solicitate
c)Declaratie de disponibilitateSe vor prezenta:
a)Copii diplome, certificari, pt. a demonstra indeplinire cerintelor minime solicitate
b)Pentru RTE se vor anexa certificatele doveditoare, inclusiv legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, sa fie calificat in domeniul imbunatatirilor funciare sau cel al lucrarilor hidrotehnice;
c)Declaratie de disponibilitateSe vor prezenta:
a) Copii diplome, certificari, pt. a demonstra indeplinire cerintelor minime solicitate
b) Pentru RTE se vor anexa certificatele doveditoare, inclusiv legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, sa fie calificat in domeniul constructii civile si industriale
c) Declaratie de disponibilitateCompletare Formular 3 / Formular 4, Formular 5
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art.44 din OUG.34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.
In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea "nu este cazul" in cadrul formularului mentionat mai sus.Se vor prezenta:
a)Curriculum vitaeb)Copii diplome, certificari, pt. a demonstra indeplinire cerintelor minime solicitate
c)Declaratie de disponibilitateSe va prezenta Formularul nr.16.
In cazul unei asocieri se va depune o lista comuna cu personalul propus pentru realizarea investitiei(echipa de proiect).Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, (model orientativ Formular nr.11)- Fisa de experienta similara-formularul nr. 23 si certificari de buna executie. Din aceste certificari trebuie sa reiasa: beneficiarii, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data semnarii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va depune cate o fisa de experienta similara-formularul nr. 23, pentru fiecare din documentul/documentele prezentat/prezentate in dovedirea experientei similare.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei. Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice romane vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.Prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent.Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13578/06.08.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2013 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Botosani, mun. Botosani Piata Revolutiei nr.1-3, cam.307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul: Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Botosani in cadrul POS Mediu Axa prioritara 2" Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric"
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Toate raspunsurile la solicitarile de clarificare vor fi publicate in SEAP, www.e-licitatie.ro, atasate anuntului de participare, motiv pentru care operatorii economici vor lua toate masurile ce se impun pentru a intra in posesia lor.Se recomanda ofertantilor sa inspecteze locatia proiectului si imprejurimile pentru a evalua, pe propria raspundere, cheltuiala si risc, datele necesare pentru a pregati oferta. Avand in vedere ca amplasamentele obiectivelor sunt multiple ( Botosani, Dorohoi) data si ora la care se va organiza vizitarea acestora se va stabili de catre autoritatea contractanta si se va aduce la cunostinta ofertantilor prin publicarea in SEAP, locul de plecare fiind sediul Consiliului Judetean Botosani. Potentialii ofertanti, care intentioneaza sa participe la vizitarea amplasamentelor, sunt rugati sa transmita cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de data stabilita pentru vizita amplasamentului, o scrisoare prin care isi anunta intentia de a participa la vizita. Participantii la vizita amplasamentelor isi vor asigura mijloacele de transport in vederea efectuarii vizitei.Suma de cheltuieli diverse si neprevazute este 0 lei.Orice cheltuiala de natura diverse si neprevazute care ar putea sa apara pe parcursul derularii contractului va fi considerata un risc asumat de catre ofertant. Acest risc asumat de ofertant asigura autoritatea contractanta ca nu vor exista plati suplimentare fata de contract.Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, se va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Pia?a Revolu?iei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231514712, Email: [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2013 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer