Licitatie Publica - INCHIDERE PERIMETRALA PIATA AGROALIMENTARA CRIHALA
Anunt de participare numarul 102633/23.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel. 0252/314379, In atentia: RADU MANAFU, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INCHIDERE PERIMETRALA PIATA AGROALIMENTARA CRIHALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta Turnu Severin ? Str. W. Maracineanu nr. 1.
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de inchidere perimetrala conform PT elaborat, specificatiilor din caietele de sarcini si listelor de cantitati de lucrari, inchideri transversale la acoperis, realizare grupuri sanitare, realizare chioscuri precum si reabilitare pardoseala parter.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchidere perimetrala Piata Agroalimentara Crihala ce fac obiectul acestei achizitii, conf. PT elaborat si cerinte Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 440, 997RON
II.2.2) Optiuni
Da
art.122 lit j/OUG 34/2006, modif si compl.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare= 50.000 lei2.Cuantumul garantiei de buna executie = 5% din val contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (formular12 A), 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular12 B),
3.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularului12 C).
4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in perioada de valabilitate.
5.Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie
6.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate ?original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (formular IG_CA)-;
2.Bilant contabil la data 31.12.2008 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;3.Bilant contabil la data 31.12.2009 vizat, inregistrat la organele competente, in copie;
4.Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) sa fie de min. 9.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- Fisa experienta similara?;
-?Recomandare/Certificare? din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata
- ?Declaratie privind utilajele, inst, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune op economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
?Declaratie pr efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?;
Ofertantii trebuie sa faca dovada asigurarii a cel putin urmatorului personal minim necesar:
1. Responsabil / Manager de contract, pentru care se va prezenta:
-Curriculum vitae?responsabil/manager de contract, in original
2.Responsabili tehnici cu executia (RTE), atestati MLPTL, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului, pt care se va prezenta:
- Curriculum vitae ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in original
- Atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata
- Legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie legalizata
- Contract de munca ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata
- Declaratie de disponibilitate ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in original
3. Responsabili tehnici cu controlul calitatii (CQ), autorizati, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se va prezenta:
- Curriculum vitae - responsabil calitate (CQ), in original
- Certificat de autorizare ? responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie legalizata
- Contract de munca ? responsabil calitate (CQ), in copie legalizata
- Declaratie de disponibilitate ? responsabil calitate (CQ), in original
4. Inginer/subinginer - CCIA (minim 1), cu experienta de minim 10 ani in domeniu
5. Inginer/subinginer ? instalatii constructii (minim 1), cu exp de minim 10 ani in domeniu;ISO 9001:2001 , 14001:2005, OHSAS 18001:2004 sau certificat echivalent, aflate in termen de valabilitate ? copie legalizataAcord de asociere; Acord de subcontractareDeclaratie privind respectarea conditiilor de munca(Formular DPM)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, minim o lucraresimilara (executielucrari de constructii civile) cu obiectul contractului supus licitatiei, pentru care va prezenta copia/copiile contractului/contractelor de executie a lucrarilor, procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarile din partea beneficiarilor.Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari de constructii civile - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 3.000.000 lei rezultata dintr-un singur contractfinalizat sau 5.400.000 lei din doua contracte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul de asigurare a calitatii lucrarilor
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Proceduri tehnice de executie
20%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Planul propriu de protectie a muncii si PSI
10%
Descriere: Componenta tehnica
5.
Planul propriu de protectie a mediului
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2010 11:00
Locul: sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str. Maresal Averescu nr.2, sala de sedinte Orly
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori CVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- Autoritatea contractanta nu acorda avans pentru demararea lucrarilor;
- Perioada garantiei de buna executie ? minim 24 luni de la terminarea lucrarilor;Documentatia de atribuire nu a fost publicata integral in SEAP din motive obiective tehnice - planse. Plansele pot fi procurate gratuit de la Primaria municipiului Drobeta Turnu Severin, Str. Maresal Averescu nr.2 , Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti, Romania, in baza unei solicitari scrise adresata Biroului de Investitii, telefon 0252314379, fax 0252326252.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala : str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Fax: , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ? sectia contencios - administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr. 4, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel. 0251/418.568, Fax: 0251/415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel. 0252/314379, Fax: 0252316317
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 09:34