Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiderea a 4 depozite de deseuri neconforme din judetul Covasna


Anunt de participare numarul 133840/10.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Szabo; Agoston, Tel. +40 267311190, In atentia: BAKI Janos, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiderea a 4 depozite de deseuri neconforme din judetul Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Covasna ? Sediul depozitelor urbane din Sfantu Gheorghe, Targu Secuiesc, Covasna si Intorsura Buzaului
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare si inchidere a 4 depozite de deseuri urbane neconforme din judetul Covasna: Sfantu Gheorghe, Targu Secuiesc, Covasna si Intorsura Buzaului.Atat proiectarea cat si executia inchiderii depozitelor trebuie sa aiba in vedere aspecte referitoare la sistemul de impermeabilizare, realizarea stratului de sustinere, colectarea gazului de depozit, colectarea apelor pluviale infiltrate prin stratul de acoperire, realizarea stratului de recultivare, colectarea si evacuarea apelor de pe suprafetele acoperite, sistemul de monitorizare.Succint, situatia celor 4 depozite de deseuri neconforme se prezinta astfel:
(a) Depozit de deseuri menajere Sfantu Gheorghe - suprafata: 6, 76 ha , in operare
(b) Depozitul de deseuri menajere Targu Secuiesc - suprafata: 2, 44 ha, in operare
(c) Depozitul de deseuri menajere Covasna - suprafata: 2, 00 ha, depozitare sistata din 2009
(d) Depozitul de deseuri menajere Intorsura Buzaului - suprafata: 1, 00 ha, depozitare sistata din 2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchiderea a 4 depozite de deseuri neconforme, prin derularea urmatoarelor activitati:
(1) Intocmirea proiectului tehnic de inchidere a depozitelor de deseuri in conformitate cu legislatia in vigoare;
(2) Intocmirea pe baza proiectului tehnic a detaliilor de executie si a documentatiei tehnice pentru autorizatia de construire;
(3) Executarea lucrarilor pe baza proiectului tehnic verificat, avizat si aprobat potrivit prevederilor legale, precum si pe baza recomandarilor suplimentare pe care proiectantul, inginerul de supervizare si beneficiarul le vor considera necesare.Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): (1) minima: 31.976.228 LEI (echivalentul a 7.426.835 Euro, curs de referinta lei/euro: 4, 3055, valoarea minima este valoarea estimata, fara TVA, a contractului ce va fi atribuit);
(2) maxima: 35.173.850 LEI (echivalentul a 8.169.516 Euro, curs de referinta lei/euro: 4, 3055, valoarea maxima este valoarea estimata totala ce include ?i valoarea eventualelor lucrari similare celor descrise in documenta?ia prezenta, pentru care autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata ca?tigatoare in cadrul procedurii prezente privind atribuirea contractului de lucrari, in condi?iile prevederilor art. 122 litera j) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Nota: Valoarea contractului [minima/maxima] nu se actualizeaza, in aceasta valoare fiind inclusa si rata inflatiei estimata pentru toata durata contractului. Valoarea maxima estimata a eventualelor lucrari este3.197.622 lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 31, 976, 228 si 35, 173, 850RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile prevederiilor art.122 lit.j din OUG34/2006, cu mod. si completarile ulterioare.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 600.000 Lei (echivalentul a 139.357 Euro, curs de referinta lei/euro: 4, 3055).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 90 de zile. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator;Garantia de participare se va constitui conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin: (a) virament bancar in contul RO39TREZ2565006XXX000168.deschis la Trezoreria Sf. Gheorghe (se prezinta O.P.-ul confirmat de banca emitenta ? prezentat in copie)sau: (b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Pentru completare se va utiliza Formularul nr.3 .In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre membrii asocierii;In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, facand dovada in acest sens (la deschiderea ofertelor) prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru garantia de participare va fi in procent de 50% din cuantumul precizat. In situatia unei asocieri, garantia de participare se va constitui in cuantum corespunzator Legii nr. 346/2004 art. 16, alin (2) numai in cazul in care toti membrii asocierii indeplinesc conditiile de aplicare a prevederilor acesteia.Garantia de participare se va returna de catre Autoritatea Contractanta in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea acceptata a Contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va putea constitui dupa cum urmeaza: (a) Conform prevederilor HG 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: egala cu perioada de valabilitate a contractului.Ofertantul castigator va utiliza pentru completare Formularul nr. 5.(b) Conform prevederilor HG 925/2006 art. 90 alin. (3).Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se va depune de catre Contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Uniunea Europeana, FEDR (prin POS Mediu) ? 80%, Bugetul de stat ? 18% si Bugetul propriu al Consiliului Judetean Covasna ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 9 ? Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006. Se va depune in original.
Note:
(a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti
(b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei
(c) In cazul depunerii unei oferte individuale / comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 10 ? Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr. 34/2006. Se va depune in original.
Note:
(a) Acest document nu se solicita in cazul eventualilor subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
(b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociati) trebuie sa completeze Formularul nr. 11 ? Certificat de participare cu oferta independenta (conform ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010). Se va depune in original.
Nota: Acest document nu se solicita in cazul eventualilor subcontractanti.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociati, subcontractantii) trebuie sa completeze Formularul nr. 12 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006. Se va depune in original.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: TAMAS Sandor ? Presedinte al Consiliului Judetean Covasna, KLARIK Laszlo; Attila ? Administrator Public, FERENCZ Ludovic - director executiv
BAKI Janos ? Sef UIP, Demeter Paul consilier, Mocsari Gondos Zoltan consilier.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 13 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va depune in original.
Note:
(a) Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
- sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
(b) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: [A] In cazul persoanelor juridice romane:
(1) Certificat de atestare fiscala, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data ultimul termen legal fata de data depunerii ofertei, eliberat de Administratia Finantelor Publice de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul consolidat general de stat. Se va prezenta Formularul-tip eliberat de autoritatile competente, in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata.Nota: Certificarea obligatiilor de plata mai sus-mentionate trebuie sa faca dovada inexistentei datoriilor fata de bugetul general consolidat, corelata cu termenul legal al scadentei de plata, conform art.9 alin(2) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. Data la expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571 / 2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.(2) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data ultimul termen legal fata de data depunerii ofertei ? document eliberat de autoritatile competente, prezentat in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata.(3) Certificat privind taxele si impozitele locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data ultimul termen legal fata de data depunerii ofertei ? document eliberat de autoritatile competente, prezentat in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata.[B] In cazul persoanelor juridice straine:
(1) vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele in cauza vor fi prezentate in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata.(2) Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata de un notar public. [A] Valabil in cazul persoanelor juridice romane: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic ? depus in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) si sa contina informatii referitoare la: denumirea completa a operatorului economic, durata de functionare, sediul social, structura actionariatului, persoane imputernicite / administratori, domenii de activitate, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului.
Nota: Inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.Cazier judiciar (pentru operatorul economic sau liderul asocierii si asociati, dupa caz) ? depus in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata.[B] Valabil in cazul persoanelor juridice romane: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
(1) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor depune in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata. Aceste documente vor trebui sa ateste minimum urmatoarele: denumirea completa a operatorului economic, durata de functionare, sediul social, structura actionariatului, persoane imputernicite/administratori, domenii de activitate, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (viii) domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului.
(2) Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documentul va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (prezentata in original) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din urmatoarele doua optiuni:
(1) in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania;
(2) inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale romanesti in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind rezultatele exercitiilor financiare
Informatii privind cifra de afaceri.Valorile se vor exprima in Lei si in Euro, la cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv din care sa rezulte o cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 aniin valoare de minim 62.000.000 Lei. Pentru conversia lei/euro: anul 2008 = 3, 6826, 2009 = 4, 2399, 2010 = 4, 2122.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat EUR vor utiliza ratele de schimb valutar medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta privind cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani va fi indeplinita prin cumul (de catre membrii asocierii).
Informatii privind asigurarea lichiditatilor.Operatorul trebuie sa faca dovada ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minimum 10.000.000 Lei, pentru o perioada de 6 luni.
In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus.
Scrisoare de bonitate bancara
Angajament de sustinere financiara(daca este cazul)In conformitate cu art. 186 alin (1) din OUG 34/2006 , capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Pentru a beneficia de sustinerea unei terte persoane, se vor respecta prevederile art. 186 alin (2)si (3), art. 290 alin (2) si (3) si ale art 111 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie privind asigurarile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani / Experienta similara.Demonstrarea lucrarilor executate si duse la bun sfarsit se va realiza printr-una din urmatoarele variante (conform art.14 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011):
(1) lucrari receptionate partial, insotite de proces-verbal de receptie partiala;
(2) lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;
(3) lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.
(4) sau documente similare pentru investitii executate in afara tarii.Se vor atasa recomandari din partea beneficiarilor, care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate, capacitatile principale ale obiectivelor de investitie realizate, durata contractului, valoarea contractului.Recomandarile trebuie sa precizeze rolul indeplinit de ofertant in respectivul contract.
Informatii privind capacitatea profesionala.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte echipa propusa pentru executarea contractului, care va contine minim expertii-cheie insirati la acest capitol.
Expert cheie nr. 1 - Manager de proiect / Reprezentantul Antreprenorului.Calificari si abilitati:
(a) studii universitare tehnice de lunga durata in domeniul constructiilor;
(b) studii post-universitare / masterat in domeniulmanagementului / managementului de proiect.Experienta profesionala generala: experienta profesionala in calitate de manager de proiectde minim 3 aniExperienta profesionala specifica: experienta in calitate de Manager de proiect / Reprezentant al Antreprenorului / Coordonator / Lider de echipa in cel pu?in 1 contract de lucrari executat in domeniul managementului deseurilor, de complexitatea si natura prezentei documentatii de atribuire.
Expert cheie nr. 2 - Sef de santier.Calificari si abilitati: studii universitare tehnice de lunga durata in domeniul constructiilor: inginerie civila/ instalatii / hidrotehnica / constructii industriale / imbunatatiri funciare / drumuri si poduriExperienta profesionala generala: experienta ca sef de santier minim 3 aniExperienta profesionala specifica: experienta ca Sef de santier pentru lucrari de depozite ecologice de deseuri municipale sau bataluri pentru deseuri industriale.
Expert cheie nr. 3 - Responsabil Tehnic cu Executia (RTE).Experienta ca RTE in minim 1 contract de lucrari executat in domeniul managementului deseurilor/ constructiilor industriale / imbunatatirilor funciare / sistemelor de alimentare cu apa ;Autorizatie MDRL (valabila), in urmatoarele domenii (domeniile pot fi acoperite de unul sau mai multi responsabili):
(a) imbunatatiri funciare sau lucrari hidrotehnice;
(b) constructii civile si industriale.
Expert cheie nr. 4 - Responsabil cu controlul calitatii (RCC).Experienta ca RCCin minim 1 contract de lucrari executat in domeniul managementului deseurilor / constructiilor industriale / imbunatatirilor funciare / sistemelor de alimentare cu apa.Nominalizat prin decizie interna, cu atributii specifice, de catre ofertant.
Expert cheie nr. 5 - Personal responsabil cu proiectarea.Ofertantul (individual sau asociere) trebuie sa aiba o echipa de proiectare formata din cel putin 5 ingineri proiectanti (dintre care un coordonator echipa proiectare si 4 ingineri proiectanti), astfel incat sa poata gestiona activitatile specifice de proiectare, descrise in Caietul de sarcini.Fiecare proiectant va avea capacitatea dovedita de a realiza planse si desene ale detaliilor de executie pentru lucrari de constructii, utilizand pachete software de tip CAD (proiectare asistata pe calculator).Sintagma ?capacitate dovedita? va fi interpretata astfel: calificare tehnica in domeniul ingineriei constructiilor si maxim 3 ani de experienta, fie in cadrul unui birou de proiectare utilizator de software de tip CAD, fie in coordonarea unui birou de proiectare utilizator de software de tip CAD. CV-urile acestor angajati vor fi prezentate in formatul inclus in documentatia de atribuire.
Informatii privind dotarile specifice.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita Ofertantului sa faca dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele sau echipamentele solicitate (taloane/facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere, sau oricare alte tipuri conform legii).
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).
Informatii privind asociatii (daca este cazul).Oferta depusa de o asociere de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
(1) Oferta trebuie semnata legal de catre toti asociatii. Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider-responsabil de contract) si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.
(2) Structura sau constituirea societatii mixte/consortiului/asocierii nu va fi modificata pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante.Oferta trebuie sa includa un Acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea lider-ului.
Angajament de sustinere tehnica (daca este cazul).In conformitate cu art. 186 alin (1) din OUG 34/2006 , capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Pentru a beneficia de sustinerea unei terte persoane, se vor respecta prevederile art. 186 alin (2)si (3), art. 290 alin (2) si (3) si ale art 111 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Informatii privind respectarea reglementarilor nationale de mediu.Ofertantul va respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului.Institutia competenta de la care ofertantii pot obtine informatii privind reglementarile in vigoare, la nivel national, privind protectia mediului: Agentia Nationala pentru Protectia Mediului ? adresa: str. Lacul Morii nr. 151, sector 6, Bucuresti, Romania. Telefon :0040-21-493 4239, Fax: 0040-21-493 4237, E-mail: [email protected].
Certificarea sistemului de asigurare managementului calitatii.Pentru proiectare si executie:
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea certificarii trebuie indeplinita de operatorii economici in cauza pentru partea /partile pe care le executa din obiectul contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
Certificarea sistemului de asigurare managementului de mediu.Pentru proiectare si executie:
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea certificarii trebuie indeplinita de operatorii economici in cauza pentru partea /partile pe care le executa din obiectul contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
688 din 30.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2012 11:00
Locul: P-ta Libertatii, Nr. 4, Mun. Sf. Gheorghe, Jud. Covasna, 520009
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR SOLIDE IN JUDETUL COVASNAProgramul Operational Sectorial ? Mediu 2007-2013CCI: 2007 RO161 PR 015SMIS-CSNR: 20483
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Republicare doc. atrib. nr. 8675.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc: se va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis.Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in prealabil conditiile generale si speciale care guverneaza acest contract, indiferent care sunt conditiile proprii ofertantului. Conditiile generale si speciale ale contractului de lucrari vor fi semnate pt insusire si acceptare de catre fiecare ofertant. Toate aceste costuri pentru pregatirea si depunerea ofertei vor fi suportate de catre operatorul economic ofertant, indiferent de rezultatul procedurii.VIZITAREA AMPLASAMENTULUI: Se recomanda operatorilor economici interesati sa inspecteze locatia proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile, riscul si datele necesare pentru a pregati oferta. Vizitarea amplasamentului se va putea face incepand cu data publicarii anuntului de participare. Intentia de vizitare a amplasamentului va fi anuntata in scris, utilizand datele de contact mentionate la I.1) Punct de contact. Dupa confirmarea datei si programului de vizitare de catre Autoritatea Contractranta, operatorii economici interesati se vor prezenta la sediul Autoritatii Contractante, la data si ora convenita de parti. Intalnirea va fi la intrarea in sediul Consiliului Judetean Covasna.CARACTERISTICILE AMPLASAMENTELOR la care se face referire in documentatia de atribuire, dar care nu sunt incluse ca atare in cuprinsul acesteia, vor fi disponibile spre consultare la sediul Autoritatii Contractante, pe tot parcursul perioadei de intocmire a ofertei, cu conditia ca Autoritatea Contractanta sa fie instiintata cu cel putin 48 de ore in avans, utilizand datele de contact furnizate, cu privire la intentia de consultare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit art. 256^1, 256^2 si 256^3 din OUG nr. 34/2006, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (art. 252^2).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala: Piata Libertatii, nr. 4, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel. +40 267311190, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer