Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiderea depozitelor urbane existente in judetul Calarasi ? Lehliu Gara, Fundulea, Calarasi si Oltenita


Anunt de participare numarul 135741/23.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala: Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Marian, Tel. +40 0242311302, Email: [email protected], Fax: +40 0242331609, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiderea depozitelor urbane existente in judetul Calarasi ? Lehliu Gara, Fundulea, Calarasi si Oltenita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiderea depozitelor urbane existente in judetul Calarasi ? Lehliu Gara, Fundulea, Calarasi si Oltenita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45233228-3-Lucrari de constructii de acoperiri superficiale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop Inchiderea depozitelor urbane existente in judetul Calarasi ? Lehliu Gara, Fundulea, Calarasi si Oltenita conform Caietului de Sarcini si Listelor de Cantitati ce fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.Valoarea estimata fara TVA: 47.797.256LEI fara TVA.Pretul Contractului nu include cheltuieli ?diverse si neprevazute?.
Valoarea estimata fara TVA: 47, 797, 256RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantia de participare trebuie sa fie exprimata in suma fixa, respectiv :800.000 LEI. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei precizate, respectiv 120 de zile de la data depunerii ofertelor, inclusiv. 3. Modul de constituire a garantiei de participare: i) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formular 11) - original; ii) ordin de plata in contul autoritatii contractante, Consiliul Judetean Calarasi, CF: 4294030, cont: RO65TREZ2015006XXX000200 deschis la TREZORERIA CALARASI.; iii) instrument de garantare emis de o societate de asigurari, emis in conditiile legii ? original. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia: - 10 % din pretul contractului, fara TVA.Se poate constitui sub urmatoarele forme: ordin de plata in contul autoritatii contractante -Consiliului Judetean Calarasi-CF: 4294030, cont: RO22TREZ7005005XXX000156, TREZORERIA CALARASI;scrisoare de garantie bancara de buna executie-original;instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? original;retinere succesiva din facturi. Dupa atribuirea contractului furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu si fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea. Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 1A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 2A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator are obligatia neancadrarii in prevederile art. 180 si lit. a, c indice 1 si d ale art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Cerinte obligatorii: Persoanele juridice romane / straine vor prezenta: 2.1 Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.2 Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, bugetul local si bugetul asigurarilor socialeCerinta obligatorie: Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sensNota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010. Ofertantul va prezenta Formularul 17A CERTIFICATUL de participare la licitatie cu oferta independenta prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic va completa Formularul 6 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006? ? originalOfertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Raducu George Filipescu ? Presedintele Consiliului Judetean Calarasi, Daniel Stefan Dragulin ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Liviu Virtejanu ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Sorin Vasilescu ? Director Executiv Directía Tehnica, Gabriela Aldea ? Director Directia Management Proiecte, Paraschiva Muresanu ? Director Directia Economica, Marian Gheorghe ? consilier, Mihai Poteaca ? ref. de specialitate, Veronica Dragulin ? manager public, Gina Popescu ? consilier, Simona Mustatea ? consilier, Decu Daniel ? consilier, Robert Plesa ? consilier, Baicu Emanuela ? consilier) este exclus din procedura de atribuire. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul 9A - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Alaturi de Formularul 9A, operatorul economic va completa si Formularul 10A - Declaratia privind lista asociatilor si a subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia, cu exprimarile valorice ale acestor parti. Acest formular va fi prezentat doar de liderul asocierii insa va fi semnat de toti membrii asocierii.In cazul in care ofertantul nu intentioneaza sa se asocieze sau sa subcontracteze, se va completa Formularul 10A cu mentiunea ?Nu este cazul?. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele depuse de ofertanti trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste ca : ? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? lucrari de constructii sau obiectul achizitiei;
? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata;In cazul depunerii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca : ? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? lucrari de constructii;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.c) ONGCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare; documente care atesta ca persoana semnatara este autorizata, precum si statutul cu modificarile la zi.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara: Cerinte minime obligatorii: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari trebuie sa fie mai mare sau egala cu 94.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala: I. Experienta similara Cerinta minima: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, minim un contract de lucrari de constructie cu o valoare de minim 47.000.000 lei fara TVA. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor), autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. In situatia in care experienta similara este dovedita printr-un contract in care antreprenorul a fost o asociere de operatori economici, atunci se va lua in considerare partea din contract executata de ofertant/ofertant asociat .
Continuare Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007:1 euro = 3, 3373 lei; Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2009:1 euro =4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; ; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.Pentru anul in curs, transformarea in lei se va face la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei din ziua publicarii anuntului de participare.
Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala.
II. Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect: II.1 Formularul 6A ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere privind efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani.II.2 Personalul minim propus trebuie sa aiba experienta - experti principali (cheie), dupa cum urmeaza: Personal responsabil cu executia: 1 Coordonator de Proiect/Team Leader Cerinte minime: - absolventstudii superioare de lunga durata in domeniul constructii civile; - diploma de Manager de Proiect emisa de o entitate acreditata conform prevederilor legale; - experienta generala de minim 5 ani si participarea intr-un contract/proiect similar(depozit ecologic de deseuri, inchidere depozit neconform, statie de tratare mecano-biologica sau statie de sortare).
1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) - atestarea tehnico-profesionala conform legislatiei in vigoare.
Atestat in urmatoarele domenii:
- imbunatatiri funciare sau lucrari hidrotehnice;
- constructii civile si industriale;
- drumuri si poduri.
(domeniile pot fi acoperite de unul sau mai multi responsabili tehnici cu executia)
Se vor anexa certificatele doveditoare (autorizare / certificare emisa de MDRT), inclusiv legitimatiile cu valabilitate la zi.
1 Inginer constructor - specializarea constructii civile si industriale - experienta de cel putin 5 ani in domeniul studiilor, demonstrata prin documente de studii/contractuale de munca, precum si 1 contract finalizat de complexitate similara in domeniul specialitatii;
1 Inginer constructor ? specializarea instalatii in constructii- experienta in minim 1 contract de lucrari finalizat de complexitate similara in domeniul specialitatii;
1 Inginer constructor - specializarea cai ferate, drumuri si poduri experienta in minim 1 contract de lucrari finalizat de complexitate similara in domeniul specialitatii;
1 Inginer in domeniul instalatii electrice de joasa tensiune - experienta in minim 1 contract de lucrari finalizat de complexitate similara in domeniul specialitatii; Se va anexa atestat ANRE minim grad IIB pentru executie lucrari, valabil la data depunerii ofertelor.
1 Inginer pentru asigurarea calitatii ? experienta pe aceeasi pozitie in minim 1 proiect finalizat;
Se vor anexa documente doveditoare care probeaza competenta in domeniul asigurarii calitatii/decizia de numire interna.
1 Inginer de cantitati/gestiune financiara (atasamentist) - implicarea in cel putin 1 contract de supervizare/executie in domeniul infrastructurii de mediu care sa fi inclus lucrari de constructii civile si edilitare, din care cel putin in unul sa fi indeplinit functia de inginer verificator cantitati/specialist certificate de plata, derulat potrivit conditiilor contractuale FIDIC.
1 Inginer de proces ? experienta ca Inginer de proces in cel putin 1 proiectsimilar - in domeniul gestionarii deseurilor.
III. Informatii privind dotarile specifice Cerinta minima obligatorie: Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei cel putin a utilajelor / echipamentelor prezentate, raportate la termenul de executie a contractului de achizitie publica. In anexa la formularul 15A este prezentata dotarea minima necesara pentru executia contractului de achizitie publica in termenul maxim impus, respectiv: Excavator min 1, 2 mc/ cupa ? 6 buc., Miniexcavator pentru spatii inguste greutate operationala min. 2.500 kg ? 2 buc., Compactor cilindric cu vibratii min 10 tone ? 2 buc., Incarcator frontal ? 3 buc., Autobetoniere capacitate de min 5 mc. ? 2 buc., Buldozer min 168 CP ? 4 buc., Echipament forare verticala de mare adancime ? 1 buc.
Unde este precizat ca necesar mai mult de 1 utilaj se accepta orice alta combinatie de utilaje care sa asigure capacitatea minima de: mc/kg/t/etc;
III. Informatii privind dotarile specifice
Informatii privind subcontractantii. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa completeze lista cuprinzand subcontractantii cu mentionarea datelor de recunoastere si a partii ce va fi subcontractata in exprimare valorica
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
30%
Descriere: Descrierea detaliata a algoritmului de calcul in fisierul CRITERIU DE ATRIBUIRE din CAIETUL DE SARCINI.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Calarasi, str. Decembrie 1918, nr.1, Calarasi, Jud. Calarasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu, AXA 2, DEZVOLTAREA SISTEMELOR DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR SI REABILITAREA SITURILOR ISTORICE CONTAMINATE, DMI1.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctajele egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Elementul care va face obiectul reofertarii este pretul.Datele de depunere ale ofertelor si a sedintei de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre comisia de evaluare. 2. Algoritmul de calcul al criteriului de atribuire - Cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic ? este detaliat in fisierul CRITERIU DE ATRIBUIRE din CAIETUL DE SARCINI 3. Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in prealabil conditiile care guverneaza acest contract ca singura baza a acestei proceduri de atribuire, indiferent care sunt conditiile proprii de vanzare ale ofertantului. Ofertantii au obligatia de a analiza cu atentie Documentatia de Atribuire si sa pregateasca oferta conform tuturor instructiunilor, formularelor, prevederilor contractuale si specificatiilor tehnice continute in aceasta Documentatie. Esecul de a depune o oferta care sa contina toate informatiile cerute in termenul prevazut va putea duce la respingerea ofertei. Nu se va tine cont de nici o exprimare a unei rezerve in oferta cu privire la Documentatia de Atribuire. Niciun cost suportat de operatorul economic pentru pregatirea si depunerea ofertei nu va fi rambursat. Toate aceste costuri vor fi suportate de catre operatorul economic ofertant, indiferent de rezultatul procedurii. 4. Durata contractului de achizitie publica: maxim 25 luni de la data la care se emite ordinul de incepere a lucrarilor, la care se adauga o perioada de notificare a defectelor de 12 luni. 5. Autoritatea contractanta poate admite modificari/amendamente ale conditiilor contractuale specifice, cu respectarea legislatiei in vigoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL IN CONDITIILE ART. 256^2 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTARIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CALARASI
Adresa postala: 1 DEC. 1918, NR.1, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910019, Romania, Tel. +40 0242311301, Email: [email protected], Fax: +40 0242315083, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer