Licitatie Publica - Inchiderea depozitelor urbane existente in judetul Olt ? Slatina, Draganesti Olt, Scornicesti, Caracal, Corabia si Bals
Anunt de participare numarul 136288/07.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Oanca Gerard Ovidiu, Tel. +40 0249431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiderea depozitelor urbane existente in judetul Olt ? Slatina, Draganesti Olt, Scornicesti, Caracal, Corabia si Bals
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitati din judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de inchidere a depozitelor neconforme de deseuri existente in orasele Slatina, Draganesti Olt, Scornicesti, Caracal, Corabia si Bals din judetul Olt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45233228-3-Lucrari de constructii de acoperiri superficiale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: lucrari
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de inchidere a depozitelor neconforme de deseuri existente in orasele Slatina, Draganesti Olt, Scornicesti, Caracal, Corabia si Bals din judetul Olt, conform Caietului de Sarcini si Listelor de Cantitati ce fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.Loculde prestare : Localitati din, judetul OltDurata contractului de achizitie publica este de 38 luni de la data la care se emite ordinul de incepere a lucrarilor, la care se adauga o perioada de notificare a defectelor de 12 luni
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare/aditionale, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a prezentului contract (se vor aplica prevederileart.122 lit.j din OUG 34/2006).
Nota: valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoa rea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Cuantumul garantiei de participare precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare se raporteaza la valoarea estimata minima (ce nu cuprinde si valoarea suplimentarilor)
Valoarea estimata fara TVA: intre 37, 393, 911 si 39, 461, 794RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform art. 122 lit. j) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 700.000, 00leiPerioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelorGarantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trezoreria Slatina (O.P confirmat de banca ? prezentat in copie), sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori deasigurari(de preferat din Romania)care se prezinta in original in cuantumul si perioada prev (Formularul nr. 4) cel mai tarziu la data si ora deschideriiofertelor.In oricare forma va fi emisa gar de particip va fi irevocab si va specif daca este conditionata sau necondit, la prima cerere a AC.Garant. de particip. va fi retinutadaca ofertantul a depus contest la CNSC, iar acesta a respins-o. Se va aplica art 278^1 din OUG 34/2006.Garantia de participare emisa in alta limba va fi in original insotita de traducere legaliz in lb romana. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Formularul 5, care va deveni anexa la contract (anexa VIB) - sau prin retineri succesive din platile intermediare. A.C.are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentiile sale contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate si de a solicita indeplinirea acestora.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu si fonduri structurale- Uniunea Europeana, FEDR (prin POS Mediu) ? 80%, - Bugetul de stat ? 18%- Bugetul propriu al Consiliului Judetean Olt ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Precizari
1.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
2.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.
3.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.4.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
6.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.
7.In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5dinHG nr. 925/2006amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Formular nr. 30 Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
1. Formularul nr. 4 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 2. Formularul nr. 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, 3. Formularul nr. 6 -Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006, 4. Formularul nr. 7-Declaratie privind eligibilitatea (cf. art. 180 din OUG 34/2006)
5. Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), din care sa rezulte ca finele lunii anterioare deschiderii ofertelor, operatorul economic nu are condamnari.6. Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006., 7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, din care sa reiasa ce nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
8.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitNota 1: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
Presedinte ? Paul StanescuVicepresedinte ? Ioan NedeleaVicepresedinte ? Ioan CiuguleaDirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeDirector executiv - Corneliu ParnutaSef serviciu - Angela SoldubanSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lunguconsilieri judeteni - Bacanu Cozmin, Badescu Ion, Belinski Pavel, Bratucu Gabriel, Ciocan Dan, Ciucu Gheorghe, Cococi Toma Longin, Dinoiu Ion, Draghici Nicolae, Dumitrescu Florian, Dumitrescu Viorel, Floarea Monica Elena, Gheorghe Ionel Cristian, Hristea Marian, Idoras Petre, Ionica Marin, Mandres Dica Milena, Mateescu Tiberiu, Nicolae Vasile, Niculae Florea, Onica Rudelf , Oprescu Marius, Popa Claudiu, Popa Ioan, Postelnicu Dorin, Pruna Toma, Rusu Constantin, Stancu Nicolae, Vilceleanu Gigi Ernes, Zlavog GheorgheNota 2: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz).
Nota 3: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.
Nota 4 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota 5 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens Precizari:
1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.
Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
1. Persoane juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - OficiulRegistrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate al respectivului operator economic..
2. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.
Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionatein aceasta sectiune.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11.Declaratie privind informatiigenerale si situatia economico-financiara
Docum justif: copii certificate pt conform cu originalul ale situatiilor financiare anuale pe ultimii trei ani financiari (fara a se lua in considerare anul in curs), vizate si inregistrate de organele competente, insotite de copii ale raportului de audit sau ale raportului cenzorilor, dupa caz.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatiile financiare anuale trebuie depuse de fiecare membru al grupului.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele insotite de traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate.
2.Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani (fara a se lua in considerare anul in curs) egala sau mai mare decat 70.000.000 leiIn cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM)
3.Acces la resurse reale in valoare de 5.000.000 lei pentru o perioada de 6 luni.
Asigurarea de cash-flow se va demonstra prin adresa din partea unitatii bancare (prezentata in original) prin care se va atesta faptul ca
Ofertantul la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.
Tert sustinator(daca este cazul)
Pt a fi luata in consid sust acordata, angajam fermtrebuie sa fie un instrum juridic care va fi anexa la contract si va asigura dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
In cazul in care op ec sau grupul de op ec benef de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, se vorprezenta documente suport care sa ateste capac financiara pentru sustinerea acordata
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara
Indeplinirea urmatoarelor: Ofertantul a dus la bun sfarsit in ultimii in ultimii 5 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, lucrari de reabilitare si inchidere depozite de deseuri cu o valoare de cel putin 15.000.000 lei in cadrul unui contract.Cerinta poate fi indeplinita si prin cel multdoua contracte care sa indeplineasca conditiile de mai sus.Documente doveditoare din care sa reiasa: beneficiarul, detaliile contractului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Copii ale partilor relevante dincontract, procese verbale la terminarea lucrarilor / procese verbale de receptie finala, recomandari din partea beneficiarilor.
Daca contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, AC va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada
2. Declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani
Personalulofertantului implicat in contract
Se solicita informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
Se vor nominaliza persoane diferite pt. fiecare pozitie
3 Personalul cheie minim si obligatoriu solicitat pentru a fi considerata calificata oferta :
3.1 Expert cheie 1: Manager de proiect / Reprezentantul Antreprenorului.
Calificari si abilitati:
(a) studii universitare tehnice de lunga durata in domeniul inginerie civila.(b)Experienta in calitate de Manager de proiect / Reprezentant al Antreprenorului / Coordonator / Lider de echipa in cel putin 1 contract privind inchiderea de depozite de deseuri.
(c) C.V, copie diploma,
(d) Copii ale certificatelor sau referintelor emise de angajatoricare sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/specializarile cerute. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul? si semnatura expertului cheie propus (se solicita numai ofertantulul clasat pe locul I).
3.2 Expert-cheie 2: Sef de santier.
Calificari si abilitati:
(a) studii universitare tehnice de lunga durata in domeniul inginerie civila, specializarile:
/instalatii /hidrotehnica /constructii industriale / imbunatatiri funciare / drumuri si poduri;
(b)Experienta ca Sef de santier pentru lucrari privind inchiderea de depozite de deseuri.(c) C.V, copie diploma,
(d) Copii ale certificatelor sau referintelor emise de angajatoricare sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/specializarile cerute. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul? si semnatura expertului cheie propus (se solicita numai ofertantulul clasat pe locul I).
3.3 Expert-cheie 3: Responsabil Tehnic cu Executia (RTE).
Autorizatie MDRL (vizata la zi) pentru domeniul IX.
CV, diploma, copie legitimatie vizata la zi
4. Lista utilajelor / echipamentelor / dotarilor de constructii necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari.
Copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie / prin contract de inchiriere/ de leasing sau alte forme de punere la dispozitie) a unui numar minim de instala?ii, echipamente tehnice implicate in realizarea contractului de lucrari
Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii (daca este cazul).Daca oferta se depune de catre un grup de operatori economici (asociati/subcontrac) oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare prelim de asoc/subcontrac.
AC va solicita ca asoc sa fie legaliznumai daca oferta comuna este declarata castigat.
Oferta depusa de o asoc de op ec trebuie sa indeplin urmat cerinte:
(a) Oferta trebuie semnata legal de catre toti asociatii.(b) Oferta trebuie sa includa un Acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsab in mod legal, uniti si individual, pt realiz contract
(c)Struct sau const societ mixte/consortiului/asocierii nu va fi modific, pe durata execut contract, decat cu aprob prealab a A C
Angajament pentru sustinere tehnica(daca este cazul)
Pt a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul fermtrebuie sa fie un instrument juridic care va fi anexa la contract si va asigura dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor
Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art.181 lit.a), c^1)si d) respectiv art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006.
Certificarea sistemului de management al calitatii.
Pentru executie:
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea certificarii trebuie indeplinita de operatorii economici in cauza pentru partea /partile pe care le executa din obiectul contractului.
Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii.
Certificarea sistemului de management de mediu.
Pentru executie:
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea certificarii trebuie indeplinita de operatorii economici in cauza pentru partea /partile pe care le executa din obiectul contractului.
Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2012 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Olt, b-dul A.I.Cuza, nr.14. Slatina , jud. Olt - sala 200
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor cu imputernicire, reprezentanti UCVAP dupa caz
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS MediuProiect ?Sistem integrat de management al deseurilor din judetul Olt?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Toate clarificarile aferente proiectului vor fi postate pe adresa de internet http: //www.e-licitatie.ro si vor fi semnate de insusire si anexate la Oferta.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Astfel, daca fiecare dintre asociati este IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004.Pentru a benef de aceste prevederi, ofertantii vor depune o declaratie pe propria raspundere, conformAnexei din legea 346/ 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM ? urilor.Modul de indeplinire a crit de calif, de catre ofertanti, se regaseste in Anexa II la Ordinul nr. 509 din 2011 emis de catre ANRMAP.In situatia in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considera vatamata are dreptul de a contesta actul respectiv pe cale administrativa, in conditiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios- Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: B.d-ul A.I .CUZA nr.14, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 140065, Romania, Tel. +40 249431080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2012 10:02