Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiderea intermediara si inchiderea finala a depozitelor Botosani si Dorohoi din cadrul Proiectului "Sistemul integrat de management al deseurilor in juetul Botosani


Anunt de participare numarul 133361/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Micu Iulian, Tel. +40 231514712/4011/4111/4141, In atentia: d-lui Director executiv Micu Iulian, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiderea intermediara si inchiderea finala a depozitelor Botosani si Dorohoi din cadrul Proiectului "Sistemul integrat de management al deseurilor in juetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie privind inchiderea, acoperirea si reabilitarea amplasamentelor existente de la Dorohoi si Botosani, conform Caietului de Sarcini si Listelor de Cantitati, ce fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45233228-3-Lucrari de constructii de acoperiri superficiale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie privind inchiderea, acoperirea si reabilitarea amplasamentelor existente de la Dorohoi si Botosani, conform Caietului de Sarcini si Listelor de Cantitati, ce fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 968, 027RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art. 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este de 500.000lei. Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata, depus la casieria Autoritatii Contractante pana la data deschiderii ofertelor in contul RO90TREZ1165006XXX000267 deschis la Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955. In acest caz suma reprezentand contravaloarea garantiei de participare trebuie sa se regaseasca in extrasele de cont ale autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor. In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, va fi de 10.456, 80 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G 925/2006, art.88. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont la dispozitia autoritatii deschis la Trezoreria municipiului Botosani conform HG nr.1045/2011. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, local si fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul); 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 2A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d); 3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire; 4.Cazier judiciar sau echivalent pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul; 5. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil), in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul; 6. Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana;7.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta - Completare formular nr. 17A; 8.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Mihai Tabuleac - presedinte, Antonela Patra?cu ? director executiv, Camelia Cojocaru ? sef serviciu, Monica Curcan ? sef serviciu, Mihaela Piaskovski ? sef serviciu, Viorel Tiganasu - consilier-formular 16A (declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul); 9.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 9A. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului de activitate al categoriilor de lucrari aferente procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise men?iuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea bilan?ului contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente.
2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 6 luni, suma solicitata fiind in valoare de 5.000.000 lei.
3. Prezentarea fisei de informa?ii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie de min. 50.000.000lei.
NOTA: In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. 2008 - 3, 6827 lei; pt. 2009 - 4, 2373 lei, pt. 2010 - 4, 2099lei.Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.
4. Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obliga?ia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instala?iile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)
2. Prezentare fise de experien?a similara pentru contracte a caror obiect a fost terasamente, lucrari de colectare si evacuare ape de suprafata, lucrari de colectare a gazului si a condensului dintr-un depozit. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obliga?ia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - prezentarea a maxim 3 contracte executate in
ultimii 5 ani avand ca obiect lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel pu?in egala cu 20.000.000lei. Fisele de experien?a similara vor fi inso?ite de copii dupa informa?iile relevante din contract, procese verbale de recep?ie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului.
3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.
4.Personal minim nec: 1coordonator proiect-studii sup de lunga durata; -exp prof in lucr similare: a coordonat cel pu?in 1 (un) pr similar (privind natura lucrarilor);1 ing de santier-studii sup de lunga durata;1 respons tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRT sau de alte organisme si recunoscut de catre organismele de certif din Romania, in dom V?constr si amenajari hidrotehnice sau VI?constr pentru imbunatatiri funciare sau I?constr civile, industriale si agrozootehnice, energetice, telecom, miniere;1 ingde Asigurare a Calitatii-daca op ec nu are personal de specialitate atestat CQ, responsabilitatea asigurarii controlului tehnic de calitate in constructii (CQ) revine agentului economic care va desemna prin decizie personal tehnic cu pregatire si cu experienta corespunzatoare dom de activitate; cel putin 2 angajati autorizati ANRE ? instalatii electrice, autorizat grad I B; Op ec poate sa includa orice alt personal care considera ca este necesar pentru indep contractului
5. Declaratie privind utilajele, instala?iile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
6. Utilaje, instalatii si echipamente tehnice necesare in realizarea obiectului contractului: excavator, miniexcavatorpentru spatii inguste, compactor cilindric, incarcator frontal, autobetoniere, buldozer, echipament forare verticala de mare adancime, alte utilaje.
7. Informatii privind asociatii / subcontractantiiNu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor
1. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
2. Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
3. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Punctajul financiar se calculeaza astfel: a)Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 60 puncte;b)Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Pret minim / Pretn ) x 60puncte; unde: Pn ? punctajul financiar pentru oferta n;Pretn ? pretul ofertei n;Pret minim? cel mai mic pret dintre toate ofertele;
2.
Numarul de termene partiale de executie
25%
Descriere: Numarul de termene par?iale de execu?ie, pe care ofertantul le accepta in vederea impunerii de penalitati in cazul unor intarzieri ? 25 puncte;a)Oferta care va include cel mai mare numar de termene par?iale de execu?ie ale contractului, va primi punctajul maxim ? 25 puncte;b)Pentru celelalte oferte, punctajul se va calcula conform formulei: Pt. oferta n = (numar termene par?iale oferta n / numar maxim ofertat de termene partiale) x 25 puncte; Nota: Nr de termene par?iale de executie ofertate se va include in cadrul Graficului de Execu?ie al contractului prezentat in cadrul Ofertei Tehnice.Termenele par?iale de executie reprezinta repere temporale in cadrul graficului de executie al contractului, pana la care anumite etape de derulare trebuie sa fie finalizate, in caz contrar beneficiarul fiind in masura sa aplice penalitati pentru intarzieri.Ofertantul va identifica in mod clar (pe grafic si apoi centralizate intr-o lista) termenele partiale pe care acesta le ofera.
3.
Perioada de garantie a lucrarii
15%
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor ? 15 puncte;a)Oferta care va include cea mai lunga perioada de garantie ofertata, va primi punctajul maxim ? 15 puncte;b)Pentru celelalte oferte, punctajul se va calcula conform formulei: Pt. oferta n = (perioada garantie oferta n / perioada maxima de garantie ofertata) x 15 puncte. Atentie! Perioada de garantie a lucrarii ofertata va fi de minim 2 ani si de maxim 10 ani.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2012 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Botosani, mun. Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al firmei, insotita de copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu 2007-2013, Axa Prioritara 2 - Proiect ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Botosani?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la doc de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare.Vizitarea amplasamentului: op ec ofertanti au obligatia de a vizita amplasamentele ce fac obiectul procedurii de achizitie publica.In acest sens, vor depune o decl pe proprie raspundere.Pentru ca AC sa asigure garantarea protejarii informatiilor pe care op ec le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, op ec va preciza care din elementele ofertei sunt considerate confidentiale. Op ec ofertanti care se incadreaza in categoria I.M.M. cf Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala.In conformitate cu prev art. 186 si 190 din OUG34/2006, op ec isi poate demonstra sit ec si fin ori capacitatea tehnica si/sau prof printr-un unui angajament de sustinere din partea unui tert. Se vor depune, dupa caz: -decl tert sustinator Form DT Decl tert sustinator tehnic si profesional-privind utilajele Form DT1? Decl tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul-angajamentul ferm al sustinatorului Form AT? ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici Form AF - ANGAJAMENT Tert sustinator financiar Ofert au obligatia de a indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de oblig ref la cond de munca si protectia muncii, protectia mediului. Informatii: Legis in dom protectiei mediului : www.mmediu.ro;Protectia muncii si cond de munca : www.inspectmun.ro.In cazul in care vor exista mai multe oferte cu punctaje egale, la stab ofertei castigatoare primeaza punctajul obtinut la componenta financiara.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, oferta cu cel mai mic pret avand punctajul maxim.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2, alin 1., lit.a) din OUG 34/2006: Contesta?iile se formuleaza in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cuno?tin?a despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231514712, Email: [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer