Licitatie Publica - Inchiriere autoremorcher pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de vara a SDN Caransebes
Anunt de participare numarul 19190/13.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256/309631, Email: [email protected], Fax: 0256/309601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256/309631, Email: [email protected], Fax: 0256/309601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256/309631, Email: [email protected], Fax: 0256/309601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere autoremorcher pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de vara a SDN Caransebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: DN-urile din administrarea SDN Caransebes
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere autoremorcher pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de vara a SDN Caransebes
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60117000-1 - Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchiriere autoremorcher la permanenta pentru activitatea de intretinere curenta a SDN Caransebes
Valoarea estimata fara TVA: 15, 406.76EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 505 lei constituita sub una din formele mentionate in Fisa de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
neincadrarea in una din formele prevazute la art.181 din OUG 34/2006, declaratie de eligibilitate, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele de stat si cele locale, certificat constatator de la ORC vizat si inregistrat, certificat de atestare APDP sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile din anii 2004, 2005, 2006 vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dotare minima necesara si personal tehnic atestat conform cerintelor din Fisa de date a achizitiei, lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a unui contract de experienta similara cu o valoare minima de 15.126, 05 lei, excl.TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria DRDP Timisoara sau cu OP in contul DRDP Timisoara RO45RNCB02490080994080001
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2007 12:00
Locul: Sala de sedinte din cadrul DRDP Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali imputerniciti ai ofertantilor, max.1 persoana
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul DRDP Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Tel.0256/309617, Email: [email protected], Fax: 0256/309632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 19:15