Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru activitatea de intretinere curenta a drumurilor nationale din administrarea DRDP Craiova


Anunt de participare numarul 131387/09.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: ec. Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: ec. Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: ec. Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru activitatea de intretinere curenta a drumurilor nationale din administrarea DRDP Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: SDN Craiova: Districtele: Bratovoiesti, Bechet, Poiana Mare, Galicea Mare, Bulzesti, Formatia de Poduri, Isalnita II, Perisor
SDN Severin: Districtele: Tr. Severin, Balota, Strehaia, Brosteni, Vanju Mare, Devesel
SDN Tg. Jiu: Districtele: Formatia Poduri, Bengesti, Licurici, Balteni, Baia de Arama
SDN Rm Valcea: Districtele: Formatia Semnalizare, Seaca, Valcea I, Ionesti, Horezu, Vidra, Voineasa, Caineni, Formatia Poduri
SDN Slatina: Districtele: Corabia, Caracal, Ganeasa, Formatia de Poduri, Optasi
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta isi propune a achizitiona servicii de Inchiriere autospeciale mixte transport muncitori si marfa pentru desfasurarea activitatii de intretinere curenta a drumurilor nationale din administrarea DRDP Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60170000-0 - Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.2)
60180000-3-Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchiriere a 33 buc autospeciale mixte transport muncitori si marfa, Conform solicitarilor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 092, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 21.800 lei; Garantie de buna executie = 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetului statului pentru intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv neincadr in sit prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006; Decl priv neincadr in sit prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig de plata a impoz si taxelor locale si alte venituri ale bug local; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat; Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) documente ce vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indep. Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Pt pers jur/fiz straine este nec prez doc edific care dovedesc o forma de inreg in conf cu prev leg din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 2.185.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura, iar anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat sau are in derulare in ultimii 3ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc procedura) cel putin 1 contract de prestari servicii similare cu serviciile supuse prezentei procedurii de achizitie publica prin prezentarea urmatoarelor documente: 1.Copii dupa partile relevante ale contractului (lor) respectiv(e) 2.Certificat priv experienta contractantului semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al beneficiarului. Ofertantul va face dovada ca are personal specializat/autorizat in prestarea serviciilor supuse procedurii de achizitie publica prin prezentarea urmatoarelor documente: 1.Lista cu personalul implicat in derularea contractului si lista cu soferii deserventi Formularul nr. 11 si anexa 1. 2.Copii lizibile dupa permisele de conducere ale soferilor implicati in derularea contractului, avand categoria necesara pentru a putea conduce acest tip de autovehicul. Ofertantul va face dovada ca are in dotare utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice minime necesare pentru derularea contractului prin prezentarea urmatoarelor documente: 1.Formularul nr. 28 ?Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? si Anexa sa. Ofertantii vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere a autospecialelor (pentru cazul in care nu sunt in proprietatea prestatorului); Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze prin prezentarea Formularului nr. 13 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinire de subcontractanti si specializarea acestora? si anexa la formular; Asigurarea prestarii serviciilor la standardele europene (EN) sau internationale (ISO) de calitate prin prezentarea ISO 9001 sau echivalent in domeniul de activitate supus licitatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Plafonul fizic aferent experientei similare este de minim 1.092.000 Lei fara TVA.Plafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte de prestari servicii similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2011 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP(daca procedura este verificata cf OUG 30/2006)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca din motive ce nu au putut fi cunoscute de catre autoritatea contractanta la data initierii prezentei proceduri (ex. lipsa unui buget aprobat necesar pentru demararea unei noi proceduri in anul 2012, precum si necesitatea asigurarii permanentei acestui serviciu de la un contract la altul, avand in vedere ca serviciile in speta sunt indispensabile pentru intretinerea curenta a drumurilor nationale), perioada contractului se poate prelungi doar daca valoarea contractului nu se majoreaza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel. 0251408768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2011 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer