Licitatie Publica - Inchiriere autovehicule comerciale pentru activitatea de intretinere curenta
Anunt de participare numarul 39966/28.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DRDP Constanta
Adresa postala: Str. Prelungirea Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0241/581147, In atentia: Daniela Fratila, Email: [email protected], Fax: 0241/610525
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DRDP Constanta
Adresa postala: Str. Prelungirea Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0241/581147, In atentia: Daniela Fratila, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DRDP Constanta
Adresa postala: Str. Prelungirea Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achiziti, Tel.0241/581147, In atentia: Daniela Fratila, Email: [email protected], Fax: 0241/610525
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere autovehicule comerciale pentru activitatea de intretinere curenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Pe drumurile nationale din administrarea DRDP Constanta, in judetele Constanta, Ialomita, Calarasi, Braila si Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchirierea de automobile mixte cu sofer pentru activitatea de intretinere curenta pe drumurile nationale din administrarea DRDP Constanta in judetele Constanta, Ialomita, Calarasi, Braila si Tulcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60129100-9 - Inchiriere de camioane cu sofer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
14 automobile mixte repartizate pe sectiile de drumuri nationale din DRDP Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 699, 969RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3.500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finanfare: bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale), certificat constatator emis de oficiul registrului comertului obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul licitatiei in original sau copie legalizata, certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile pe ultimii 3 ani: 2004, 2005, 2006cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri va fi egala sau mai mare decat: 416.482 lei/ 124.293 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare care a avut valoare egala sau mai mare cu 416.482 lei / 124.293 euro.Cerinta poate fi indeplinita si prin cumularea a maximum 3 contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin preluare directa de la DRDP Constanta, in urma unei scrisori de interes transmisa la fax 0241/610525
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.02.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2008 10:00
Locul: La sediul DRDP Constanta, str. Prelungirea Traian FN, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul DRDP Constanta
Adresa postala: Str. Prelungirea Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Tel.0241/581147, Email: [email protected], Fax: 0241/584371
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2007 08:59