Licitatie Publica - Inchiriere autovehicule cu deservent pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de vara-iarna 2009" SDN 1-7 din cadrul DRDP Bucuresti
Anunt de participare numarul 74823/04.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti -B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0213186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere autovehicule cu deservent pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de vara-iarna 2009" SDN 1-7 din cadrul DRDP Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Raza de activitate a DRDP Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere autovehicule cu deservent pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de vara-iarna 2009" SDN 1-7 din cadrul DRDP Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60170000-0 - Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.2)
60180000-3-Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchiriere autovehicule cu deservent pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de vara-iarna 2009" SDN 1-7 din cadrul DRDP Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 7, 565, 159RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea in cazul prelungirii contr conf art.6, alin.3, din HG 925/2006 - pana la 30.04.2010
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.06.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot1=16.500 ron; Lot2=16.500 ron;Lot3=22.000 ron; Lot4=12.800 ron; Lot5= 22.000 ron; Lot6=12.800 ron; Lot7=11.000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri primite de la bugetul de stat pentru intretinerea infrastructurii rutiere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatelor privind obligatiile de plata:
-catre bugetul de stat consolidat la 31.03.2009;
-catre bugetul local la data de 31.03.2009
-CertificatemisdeOficiulRegistruluiComertuluide pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere
-Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2006 si 2007-
Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.196.337ron (518.640 euro) - Lot 12.196.337ron (518.640 euro) - Lot 22.928.449ron (691.520 euro) - Lot 31.708.263ron (403.387 euro) - Lot 42.928.449ron (691.520 euro) - Lot 51.708.262ron (403.387 euro) - Lot 61.464.224ron (345.760 euro) - Lot 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-Experienta similara
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti-Resurse umane-Resurse tehnice
Resurse tehnice minime proprii sau inchiriate, necesare pentru realizarea contractului, conform Caiet de sarcini- Caracteristici tehnice ale autovehiculului care urmeaza a fi inchiriat:
- Autospecializata mixta : nr. locuri =7 , caroserie alcatuita din cabina persoane si bena materiale , sarcina utila maxima =1200kg ;Lot 1 SDN Alexandria - Autospecializata mixta - numar bucati necesare 9;
Lot 2 SDN Bucuresti Nord - Autospecializata mixta - numar bucati necesare 9;
Lot 3 SDN Bucuresti Sud- Autospecializata mixta - numar bucati necesare 12;
Lot 4 SDN Buzau - Autospecializata mixta - numar bucati necesare 7;
Lot 5 SDN Pitesti - Autospecializata mixta - numar bucati necesare 12;
Lot 6 SDN Ploiesti - Autospecializata mixta - numar bucati necesare 7;
Lot 8 SDN Targoviste- Autospecializata mixta - numar bucati necesare 6.
Dotari necesare pentru autovehiculele si utilajele inchiriate:
- deserventii sa posede telefon mobil pentru comunicare;
- sa fie dotate cu girofar cu lumina galbena;
- deserventii vor avea in dotare sculele minim necesare interventiilor accidentale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
329.450 ron (77.796 euro) - Lot 1329.450 ron(77.796 euro)- Lot 2439.267 ron (103.728 euro)- Lot 3256.239 ron (60.508 euro) - Lot 4439.267 ron(103.728 euro) - Lot 5256.239 ron (60.508 euro) - Lot 6219.634 ron (51.864 euro) - Lot 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 10:00
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, Nr. 401A, sector 6, Bucuresti SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII-a CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI CONTROL FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040134, Romania, Tel.0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNADNR SA - Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 12:25