Licitatie Publica - INCHIRIERE AUTOVEHICULE PENTRU TRANSPORT MUNCITORI SI MATERIALE DIVERSE PENTRU ACTIVITATEA DE INTRETINERE PE TIMP DE IARNA
Anunt de participare numarul 53537/25.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR DRDP BRASOV
Adresa postala: M KOGALNICEANU 13, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII, Tel.0268547688, In atentia: CARMEN OLARIU, Email: [email protected], Fax: 0268547695
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR DRDP BRASOV
Adresa postala: M KOGALNICEANU 13, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII, Tel.0268547688, In atentia: CARMEN OLARIU, Email: [email protected], Fax: 0268547695
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR DRDP BRASOV
Adresa postala: M KOGALNICEANU 13, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII, Tel.0268547688, In atentia: CARMEN OLARIU, Email: [email protected], Fax: 0268547695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INCHIRIERE AUTOVEHICULE PENTRU TRANSPORT MUNCITORI SI MATERIALE DIVERSE PENTRU ACTIVITATEA DE INTRETINERE PE TIMP DE IARNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: SDN M. CIUC
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INCHIRIERE AUTOVEHICULE PENTRU TRANSPORT MUNCITORI SI MATERIALE DIVERSE PENTRU ACTIVITATEA DE INTRETINERE PE TIMP DE IARNA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport terestru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INCHIRIERE AUTO PT TRANSPORT MUNCITORI SI MATERIALE PT ACTIVITATEA DE INTRETINERE PE TIMP DE IARNA
Valoarea estimata fara TVA: 585, 245RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 5830 LEI ADICA 530 LEI / LOT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
GRUPUL DE OPERATORI ECONOMICI CARORA LI SE VA ATRIBUI CONTRACTUL VOR PREZENTA CONTRACTUL DE ASOCIERE IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, CALITATE DE PARTICIPANT , DECLARATIE DE NEINCADRARE LA ART 181 DIN OUG 34/ 2006, CERTIFICATE PRIVIND TAXELE LA IMPOZITELE CATRE BUGETUL DE STAT SI LOCAL, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL PE ULTIMII 3 ANI, CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINIPALELOR PRESTATII PE ULTIMII 3 ANI, FISA DE EXPERIENTA SIMILARA PE ULTIMII 3 ANI, INFORMATII PRIVIND DOTARILE TEHNICE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S26-034946 din 07.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LA CASERIA UNITATII SAU PRON ORDIN DE PLATA IN CONTUL RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2008 13:30
Locul: DRDP BRASOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII SI IMPUTERNICITII OFERTANTILOR - MAXIM 2
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STAVROPOLEUS 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BRASOV
Adresa postala: EROILOR 5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500009, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR DRDP BRASOV
Adresa postala: M KOGALNICEANU 13, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500090, Romania, Tel.0268547688, Email: [email protected], Fax: 0268547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2008 16:25