Licitatie Publica - Inchiriere autovehicule si utilaje pentru activitatea de deszapezire desfasurata de SDN Constanta in iarna 2007-2008
Anunt de participare numarul 39862/28.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala: strada Traian, fara numar, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii, Tel.0241581147, In atentia: Daniela Fratila, Email: [email protected], Fax: 0241610525
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala: strada Traian, fara numar, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii, Tel.0241581147, In atentia: Daniela Fratila, Email: [email protected], Fax: 0241610525
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala: strada Traian, fara numar, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii, Tel.0241581147, In atentia: Daniela Fratila, Email: [email protected], Fax: 0241610525
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere autovehicule si utilaje pentru activitatea de deszapezire desfasurata de SDN Constanta in iarna 2007-2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: drumurile nationale din judetul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere de autovehicule si utilaje pentru activitatea de deszapezire desfasurata de SDN Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90212000-6 - Servicii de deszapezire (Rev.1)
60129000-8-Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
autobasculante 25-30tone=14 buc, autobasculante 16-24 buc= 4 buc., autoincarcator 2-2, 5mc=3buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 059, 152RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare -36.000 leigarantie de buna executie - 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG34/2006, certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor de plata, certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de bonitate, bilant contabil 2004, 2005, 2006, cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
4.900.000 lei-1.467.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestatii in ultimii trei ani, experienta similara, declaratie privind echipamentele si utilajele, informatii privind personalul, ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.225.000 lei-366.000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S14-016024 din 18.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se face cu ordin de plata sau depunere de numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.02.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2008 10:00
Locul: sediul DRDP-Constanta, strada Traian, fara numar, judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Strada Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul DRDP-Constanta
Adresa postala: strada Traian , fara numar, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania, Tel.0241581147, Email: [email protected], Fax: 0241584371
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2007 13:56