Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCHIRIERE CONCENTRATOR DE OXIGEN


Anunt de participare numarul 61395/13.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgente "Sf. Ioan" Iasi
Adresa postala: Str. G-ral Bertelot Nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Grosu, Tel.0232 216586, Email: [email protected], Fax: 0232 216588, Adresa internet (URL): www.spital-urgente-iasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INCHIRIERE CONCENTRATOR DE OXIGEN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Inchiriere
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTE SF IOAN IASI, STR. GENERAL BERTHELOT NR.2 IASI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 430, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: SE INCHEIE CONTRACT LA INCEPUTUL FIECARUI AN DIN CELE 3
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INCHIRIERE CONCENTRATOR DE OXIGEN-ACORD CADRU PE 3 ANI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33157810-6 - Instalatie de oxigenoterapie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ASIGURAREA NECESARULUI DE OXIGEN PENTRU 3 ANI
Valoarea estimata fara TVA: 430, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 7.200 RONgarantia de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA-se constituie in fiecare an la incheierea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
c/valoare prestari servicii la CAS IAsi Plata cu OP in Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.2.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala
Cerinta obligatorie: 1.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanmtul contabil intocmit la data de 31.12.2007, Obligatii contractuale in desfasurare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aceasta lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita de la beneficiari documente care sa confirme livrarile respective- Formularul 8 din Sectiunea IV Pentru fiecare referinta se vor prezentaurmatoarele informatii : a. Tipul de instalatie.b. Producator.c. Debit.d. Declaratie de conformitate a producatorului (din declaratia de conformitate sa rezulte ca echipamentele sunt conforme SRISO 10083, directivei 93/42/EEC pentru dispozitive medicale clasa 2b).e. Marcaj CE conform directivei 93/42/EEC pentru dispozitive medicale clasa 2b pentru instalatie. In cazul in care in marcajul CE conform directivei 93/42/EEC nu se precizeaza tipul concentratoarelor de oxigen, acest document va fi insotit de o declaratie a producatorului (original + traducere notariala) din care sa rezulte tipurile de concentratoare pentru care a fost acordat respectivul marcaj CE.La solicitarea autoritatii contractante, Ofertantii vor asigura reprezentantilor acesteia accesul la minimum 2 (doua) locatii in care se afla in exploatare echipamente din lista de referinta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2008 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTE SF IOAN IASI, STR GENERAL BERTHELOT NR 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI PERSOANE AUTORIZATE DE CATRE OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoles nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul CLinic de Urgente Sf. Ioan Iasi-Serviciul Juridic
Adresa postala: Spitalul Clinic de Urgente Sf. Ioan Iasi, str. General Berthelot nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel.0232216586, Email: [email protected], Fax: 0232216588
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2008 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer