Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCHIRIERE DE AUTOVEHICULE PENTRU TRANSPORT MATERIALE CU OPERATOR


Anunt de participare numarul 6915/26.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE DEZVOLTARE SERVICII PUBLICE FOCSANI
Adresa postala: STRADA MARASESTI NUMARUL 76, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620.057, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS COSMIN SIMION, Tel.0237.225.618, In atentia: D-nei Miron Daniela, Email: [email protected], Fax: 0237.225.618, Adresa internet (URL): STRADA MARASESTI NUMARUL 76 Focsani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INCHIRIERE DE AUTOVEHICULE PENTRU TRANSPORT MATERIALE CU OPERATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport postal, terestru sau aerian
Locul principal de prestare: Municipiul Focsani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de inchiriere : autocamioane / autobasculante 8, 5 - 16 tone; autocamionete cu platforma. Serviciile impica transporturi de moluz, resturi vegetale, pamant, balast, lemn brut (copaci), caini comunitari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60129100-9 - Inchiriere de camioane cu sofer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTREGUL SERVICIU.
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 90, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1500 Ron, garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului conform fisei de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, program 2007.Platile se vor efectua conform facturilor emise de executant pe baza de situatii de lucrari, confirmate de achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata confom O.U.G. 34 /2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: prezentare formulare, , A" si cazier judiciar / certificat echivalent
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 formular , ,B"
documente constatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat constatator D.G.F.P., si C.F.S.: certificat Primarie)
Documente care dovedesc forma de inregistrare; autorizatie de functionare etc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii bancare corespunzatoare: bilantul contabil pe 2005 - 2006
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani
Lichiditate generala
Solvabilitate patrimoniala
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei aniAsigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii, se va emite o chitanta, conditie obligatorie pentru participarea la licitatia deschisa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2007 11:00
Locul: Directia de Dezvoltare Servicii Publice Focsani/str. Marasesti nr.76
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii operatorilor economici care au depus ofertele
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010.873, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Bd. Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800.319, Romania, Tel.0236.460.227, Email: [email protected], Fax: 0236.460.227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia depusa in maximum 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante(art.272- O.U.G. 34/2006Calea actiunii in justitie: Legea Contenciosului Administrativ nr. 554/2004
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2007 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer