Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere de echipament de terasament cu operator


Anunt de participare numarul 102095/14.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Punct(e) de contact:  Pahoni Florin, Tel. 0233/211696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Punct(e) de contact:  Pahoni Florin, Tel. 0233/211696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Punct(e) de contact:  Pahoni Florin, Tel. 0233/211696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere de echipament de terasament cu operator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Subunitatile directiei silvice mentionate in caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 499, 968.95 si 999, 937.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ori de cate ori subunitatile autoritatii contractante au nevoie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere de echipament de terasament cu operator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45520000-8 - Inchiriere de echipament de terasament cu operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 499, 968.95 si 999, 937.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare conform documentatiei de atribuire; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor: Informatii generale;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181.Prezentarea urmatoarelor: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala;Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial sau de catre Camera de Comert si Industrie;Persoane juridice/ fizice straine - prezentare de documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului ?Informatii generale?. Nivelul minim al cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani este este conform cerintelor din documentatia de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului ?Lista principalelor lucrari / servicii similare executate / prestate in ultimii 3 ani?;Experienta similara ? cel putin un contract incheiat si indeplinit conform cerintelor din documentatia de atribuire.
Minim o recomandare favorabila in situatia in care ofertantii au executat / prestat lucrari / servicii similare la subunitatile directiei silvice; iar pentru ofertantii care au executat / prestat lucrari / servicii similare la alti beneficiari vor prezenta minim doua recomandari favorabile. La cele doua recomandari se vor anexa si copii ale contractelor respective.Prezentare formular ?Asigurarea tehnica propusa pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie / prestare?.Prezentare formular ?Asigurarea cu personal?.rezentare formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti sispecializarea acestora?.Prezentare formular ?Acord de asociere? .
Proiect de accord ? cadru si contract subsecvent insusit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Neamt, str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Piatra Neamt - sectia contencios administrativ
Adresa postala:  Str.Mihai Eminescu, nr.30, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610028, Romania, Tel. 0233/212717, Fax:  0233/232363
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Tel. 0233/211696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2010 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer