Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere de utilaje cu deserventi autorizati


Anunt de participare (utilitati) numarul 2513/19.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256 308337, In atentia: Birou Contracte - ing Chirici Mira, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inchiriere de utilaje cu deserventi autorizati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: SC COLTERM SA Timisoara CT-Sud din Calea Sagului nr 201 ; Depozit cenusa Utvin; Retele de termoficare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: 318, 221RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere : macara tip telemac ; autoincarcator tip wolla , autosa 22 to ; autobasculanta 16 to ; excavator cu cupa si picon; platforma autoridicatoare mobila cu nacela( PRB )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45520000-8 - Inchiriere de echipament de terasament cu operator (Rev.1)
45510000-5-Inchiriere de macarale cu operator (Rev.1)
60122000-9-Servicii de transport rutier de marfuri (Rev.1)
60122130-9-Servicii de transport cu vehicule adaptate la marfuri in vrac (Rev.1)
60129200-0-Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchiriere 6 tipuri de utilaje : macara ; autoincarcator ; autosa ; autobasculanta ;excavator ;platforma autoridicatoare .
Valoarea estimata fara TVA: 318, 221RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare :800 lei pentru lot 1; 1000 lei pentru lot 2; 20 lei pentru lot 3; 260lei pentru lot 4; 1000 lei pentru lot 5; 20lei pentru lot 6 ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181. si prezentarea documentelor care confirma plata la data de 31.01.2006 a impozitelor , taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit ofertanul.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului , Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente , Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani. Se impune ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 anisa fie mai mare sau cel putin egala cu :60000 lei pentru lot 1; 150000 leipentru lot 2; 3000 leipentru lot 3; 19000lei pentru lot 4 ; 150000 lei pentru lot 5; 3000 lei pentru lot 6;Bilantului contabil intocmit la 30.06.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip prest de serv in ultimi 3ani si recomandare de la unul din benef din lista . Declar cu inf privind, asig cu pers de specialit.. pers resp direct de indepl contr.Inf ref la util , inst, echip tehn de care poate dispune op ec pt indeplin contr;Declar ref la efect medii an ale pers angajat si al cadrelor de cond in ultimi 3 ani; Lista deserv si autoriz acestora; Lista cu subcontr
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 8 RON
Conditii si modalitate de plata: D.A. pe hartie se obtine de la B Contr in max 4 zile de la solicitare prin fax si se achita la caserie de catre oper ec sau de firma de curierat
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2007 10:00
Locul: SC COLTERM SA Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia de contencios-administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu nr.38 et.4 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult10zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator , despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256 308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2007 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer