Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCHIRIERE DE UTILAJE CU OPERATOR , PENTRU LUCRARI DE DESZAPEZIRE SI COMBATERE POLEI IN IARNA 2008-2009 , IN MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 66951/21.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: paval camelia, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, 0234/312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INCHIRIERE DE UTILAJE CU OPERATOR , PENTRU LUCRARI DE DESZAPEZIRE SI COMBATERE POLEI IN IARNA 2008-2009 , IN MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: strazile din municipiul Onesti, conform Planului operativ anexat
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INCHIRIERE DE UTILAJE CU OPERATOR , PENTRU LUCRARI DE DESZAPEZIRE SI COMBATERE POLEI IN IARNA 2008-2009 , IN MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INCHIRIERE DE UTILAJE CU OPERATOR , PENTRU LUCRARI DE DESZAPEZIRE SI COMBATERE POLEI IN IARNA 2008-2009 , IN MUNICIPIUL ONESTI
Lotul nr.1: Autogreder pana la 175 CP(1 buc.)=200 ore
Lotul nr.2: Buldoexcavator cu capacitatea de 1.2 mc(2 buc.)=200 ore
Lotul nr.3: Incarcator frontal pe pneuri cu capacitatea cupei pana la 3.4 mc(1 buc.)=200 ore
Lotul nr.4: Tractoare cu remorca 5 tone(2 buc.)=200 ore
Lotul nr.5: Cisterna cu capacitate 4-10 tone (1 buc.)=200 ore
Valoarea estimata fara TVA: 101, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 1200 lei dupa cum urmeaza: lot 1 =300 lei ;lot.2=250 lei;lot 3=250 lei ; lot 4=200 lei;lot 5 =200 lei , si garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local- cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare formular 12A2.. completare formular 12B
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabile la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale valabile la data deschiderii ofertelor
in copie vizata cu stampila societatii; (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)
Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local.
5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii - in original sau copie legalizata6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10 Informatii generale conformformular 21 anexat11.Bilantul contabil la 31.12.2007 (pozitiv)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
12. Formular 12F- Lista principalelor lucrari similare cu cerintele caietului de sarcini (inchiriere de utilaje si de echipament de constructie si de lucrari publice cu operator ) in ultimii 3 ani.
13.Declaratie care contine informatii privind forma de proprietate a utilajelor ce fac obiectul viitoarelor contracte.
- Se va prezenta dovada incheierii asigurarilor obligatorii si a efectuarii ITP pentru utilajele ce vor face obiectul contractelor.
14. Formular 12 I - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, inclusiv lista cu personalul angajat pentru derularea contractului in cauza.Ofertantii vor face dovada incadrarii cu deservent calificat pentru fiecare utilaj , mentionat in cele 5 loturi , cuprinse in anexa nr.1 la caietul de sarcini.
15. Formular 9 Declaratie privind respectarea legislatiei in vigoare referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
71
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2008 11:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Municipiului Onesti , parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite din partea ofertantilor cu imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi publicata in cadrul anuntului de participare pe site-ul www.e-licitatie .roRugam operatorii economici saurmareasca anuntul de participare pe toata perioada de derulare a procedurii, pentru eventuale clarificari.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare la contractul initial, a caror valoare nu depaseste 50% din valoarea contractului initial, conform art.122 lit. j) din O.U.G. nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str.Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz nr.17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2008 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer