Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER - TRANSPORT MARFA - AUTOCAMION SARCINA UTILA MINIMA 7 T, AUTOBASCULANTA SARCINA UTILA MINIMA 7 T, AUTOCOMPARTIMENTATA TRANSPORT CARBUNE ALOCATIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 134274/26.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Serv. APMD, Tel. +040 0254506151, In atentia: ing. Mirea Dana, Email: [email protected], Fax: +040 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: str. Timisoara, nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +040 02545406100, In atentia: Directiei Comerciale, Serv. APMD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER - TRANSPORT MARFA - AUTOCAMION SARCINA UTILA MINIMA 7 T, AUTOBASCULANTA SARCINA UTILA MINIMA 7 T, AUTOCOMPARTIMENTATA TRANSPORT CARBUNE ALOCATIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: local ? in si intre toate localitatile Vaii Jiului
- judetean si interjudetean ? intre localitatile din Valea Jiului si oricare alta localitate din afara Vaii Jiului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autocamioanele si autobasculantele vor transporta steril, cenusa termocentrala, carbune, diverse materiale necesare in procesul de productie
Autocompartimentata va transporta carbune alocatie la domiciliul persoanelor care beneficiaza de acest drept. Autocompartimentata va fi amenajata cu 8 compartimente cu o capacitate de 850 kg fiecare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AUTOCAMION SARCINA UTILA MINIMA 7 T
Lot 1 Autocamion sarcina minima utila 7 t EM PETRILA - 1 autovehicul
Lot 2 Autocamion sarcina minima utila 7 t EM PAROSENI - 1 autovehiculAUTOBASCULANTA SARCINA UTILA MINIMA 7 TLot 3 Autobasculanta sarcina minima utila 7 tEM LIVEZENI- 1 autovehicul
Lot 4 Autobasculanta sarcina minima utila 7 tEM LUPENI - 1 autovehicul
Lot 5 Autobasculanta sarcina minima utila 7 tEPCVJ VULCAN - 1 autovehicul
AUTOCOMPARTIMENTATA PENTRU TRANSPORT CARBUNE ALOCATIE
Lot 6 Autocompartimentata cu 8 compartimente a 850 kg fiecare pentru transport carbune alocatie EPCVJ VULCAN - 1 autovehicul
Valoarea estimata fara TVA: intre 341, 250 si 492, 917RON
II.2.2) Optiuni
Da
art.6 din HG 925/2006.Val min a interv-val estim a prezentei proceduri, val max-val estim cu suplim
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2 % valoarea minima estimata a intervalului prevazut la II.2.1/ loturi.Cuantumul garantiilor de participare / loturi este prevazut la informatii despre loturi. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: 1. Instrument de garantare (emis de o banca sau o societate de asigurari) -original (nu se admit copii). 2. Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante (pentru sume mai mici de 5000 lei) original / copie 3. Ordin de plata ( in cont nr RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani ) confirmat de banca emitenta sau fila CEC ? confirmat de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art.278 indice 1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. 5 % din valoarea contractului / lot , fara TVAGarantia de buna executie se va constitui conform prevederilorart. 90 ( 1 ) din HG 925 / 2006, prin: 1. Instrument de garantare (emis de o banca sau o societate de asigurari), .-original (nu se admit copii)2.depunerea la caseria CNH SA in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa3.retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia CNH SA. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. IMM-urile pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul : cuantumul garantiei de buna executie a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.Plata: prioritar prin compensare cu energie electrica;in limita posibilitatilor: prin OP. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
in conformitate cu prevederile art. 5 ( 3 ) din Ordinul ANRMAP 509 / 2011, documentele intocmite de ofertant se vor prezenta in original, conform formularelor din SECTIUNEA MODELE DE FORMULARE1.Informatii generale - formular E1.12 Declaratie privind eligibilitatea -formular E1.23.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- formular E1.3 Nu se exclud din procedura de atribuire ofertantii care nu si ?au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate.
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- formular E1.4 Persoanele cu functie de decizie din cadrul CNH SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
ing. Jujan C ?tin - Director General
ec. PopescuVerginica - Director Economic
ing. Nicolescu Cristian ? Director Tehnic
ing. Stoicescu Mihail ? Director Comercial
Jr. Balint Ileana - Sef Serv. Legislatie Contencios Juridic
Ing. Suciu Adrian ? Ing.. Sef. El ? Mec
Ing. Teslici Florin - Sef. Serv. METMI
Ing. Utu Victor ? Sef. Serv. APMD
Ec. Palancean Carmen ? Sef Serv. FCIT
5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - formular E1.56.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -formular E1.6 in conformitate cu prevederile art.5 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economica si financiara a ofertantului
Ultimul bilant contabil vizat de Directia Generala a Finantelor sau alte documente edificatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista cuprinzand subcontractantii ( daca este cazul )
Cerinta nr. 2Acord de asociere ( in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna ).
Cerinta 3
Lista cu mijloacele de transport si dotarile acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 12:00
Locul: sediul CNH SA, str. Timisoara, nr. 2, Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Evaluarea ofertelor / loturi se face in baza formulelor de departajare disticte pe fiecare lot: - lot 1- Valoare prestatie (lei)=95% x (8 ore x tarif lei/ora+90 km x tarif lei/km local)+5 % x (120 km x tarif lei/km judet si interjudet);
- lot 2-Valoare prestatie (lei)=95% x (8 ore x tarif lei/ora+80 km x tarif lei/km local)+5 % x (120 km x tarif lei/km judet si interjudet;
- lot 3-Valoare prestatie (lei)=95% x (8 ore x tarif lei/ora+90 km x tarif lei/km local)+5 % x (120 km x tarif lei/km judet si interjudet;
- lot 4-Valoare prestatie (lei)=95% x (8 ore x tarif lei/ora+80 km x tarif lei/km local)+5 % x (120 km x tarif lei/km judet si interjudet;
- lot 5-Valoare prestatie (lei)=95% x (8 ore x tarif lei/ora+70 km x tarif lei/km local)+5 % x (120 km x tarif lei/km judet si interjudet), unde: 8 ore-programul de lucru pentru un schimb90km, 80 km, 90 km, 80 km, 70 km-parcursul mediu zilnic pe perioada ultimului contract/ lot95%-ponderea prestatiei in regim local Valea Jiului120 km-distanta dus intors pana la cea mai apropiata resedinta de judet5 %-ponderea prestatiei in regim judetean si interjudetean-lot 6-Valoare prestatie (lei)=8 ore x tarif lei/ora+40 km x tarif lei/km local, unde: 8 ore-programul de lucru pentru un schimb40 km-parcursul mediu zilnic pe perioada ultimului contractDaca exista doua sau mai multe oferte cu Valoarea prestatiei cea mai scazuta egala, oferta castigatoare va fi cea care are oferta cea mai scazuta lei / ora local.2.Conform art.11(4) din HG 925/2006 cu modif si compl ult, ptr demonstr criteriilor de calificare de la III: 2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca au fost indeplinite cerintele de calificare, asa cum au fost ele solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor (formular E 4.4 si anexa)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG 34 / 2006. Valoarea estimata este valoarea minima a intervalului/lot
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA - SERVICIUL LEGISLATIE CONTENCIOS JURIDIC
Adresa postala: str. Timisoara, nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +040 0254506100, Fax: +040 0254506104, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer