Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER - TRANSPORT MARFA - AUTOBASCULANTA SARCINA MINIMA UTILA 11 T


Anunt de participare (utilitati) numarul 137225/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Serv. APMD, Tel. +40 0254506151, In atentia: ing. Mirea Dana, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: registratura CNH SA, Tel. +40 0254506100, In atentia: Directiei Comerciale, Serv. APMD, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIA NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER - TRANSPORT MARFA - AUTOBASCULANTA SARCINA MINIMA UTILA 11 T
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: local - intre toate localitatile Vaii Jiuluijudetean si interjudetean - oricare localitate din Valea Jiului si o alta localitate dinafara Vaii Jiului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
transport de steril, cenusa termocentrala, carbune, diverse materiale necesare in procesul de productie, strict pe baza de comenzi emise de subunitatile miniere, functie de necesitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autobasculanta sarcina minima utila 11 tEM LONEA 1 autov
Autobasculanta sarcina minima utila 11 tEM PETRILA 1 autov
Autobasculanta sarcina minima utila 11 tEM LIVEZENI 1 autov
Autobasculanta sarcina minima utila 11 tEM VULCAN 2 autov
Autobasculanta sarcina minima utila 11 tEM PAROSENI 3 autov
Autobasculanta sarcina minima utila 11 tEM LUPENI 2 autov
Autobasculanta sarcina minima utila 11 tEM URICANI 1 autov
Autobasculanta sarcina minima utila 11 tEPCVJ VULCAN 2 autov
Valoarea estimata fara TVA: intre 447, 292 si 805, 125RON
II.2.2) Optiuni
Da
art.6 din HG 925/2006.Oferta se intocm si eval avand in vedere val estim a contr pana la 31.12.2012
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2 % valoarea minima estimata a intervalului / loturi.Cuantumul garantiilor de participare / loturi este prevazut la informatii despre loturi. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: 1. Instrument de garantare (emis de o banca sau o societate de asigurari) -original (nu se admit copii). 2. Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante (pentru sume mai mici de 5000 lei) original / copie 3. Ordin de plata ( in cont nr RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani ) confirmat de banca emitenta sau fila CEC ? confirmat de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. 5 % din valoarea contractului / lot , fara TVA Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art. 90 ( 1 ) din HG 925 / 2006, prin: 1. Instrument de garantare (emis de o banca sau o societate de asigurari), .-original (nu se admit copii) 2.depunerea la caseria CNH SA in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa 3.retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia CNH SA. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. IMM-urile pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul : cuantumul garantiei de buna executie a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.Plata: prioritar prin compensare cu energie electrica;in limita posibilitatilor: prin OP. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
in conformitate cu prevederile art. 5 ( 3 ) din Ordinul ANRMAP 509 / 2011, documentele intocmite de ofertant se vor prezenta in original, conform formularelor din SECTIUNEA MODELE DE FORMULARE1.Informatii generale - formular E1.12 Declaratie privind eligibilitatea -formular E1.23.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- formular E1.3 Nu se exclud din procedura de atribuire ofertantii care nu si ?au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- formular E1.4 Persoanele cu functie de decizie din cadrul CNH SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: ing. Jujan C ?tin - Director Generalec. Popescu Verginica - Director Economicing. Nicolescu Cristian ? Director Tehnicing. Stoicescu Mihail ? Director ComercialJr. Balint Ileana - Sef Serv. Legislatie Contencios JuridicIng. Suciu Adrian ? Ing.. Sef. El ? MecIng. Teslici Florin - Sef. Serv. METMIIng. Utu Victor ? Sef. Serv. APMDEc.Palancean Carmen ? Sef Serv. FCIT5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - formular E1.56.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -formular E1.6 in conformitate cu prevederile art.5 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic
Cerinta nr. 2. Licenta de transport pentru firma. Documentul eliberat conform OG 27 / 2011 prin care se dobandeste calitatea de operator de transport rutier. In cazul in care documentul firmei (licenta de transport) este la A.R.R. pentru viza anuala sau pentru eliberare licente, se accepta un document de confirmare de la A.R.R mic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economica si financiara a ofertantului. Ultimul bilant contabil vizat de Directia Generala a Finantelor sau alte documente edificatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista cuprinzand subcontractantii ( daca este cazul )
Cerinta nr. 2 Acord de asociere ( in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna ).
Cerinta nr. 3 Copie conforma a licentei de transport pentru cel putin un autovehicul. In situatia in care pentru indeplinirea contractului sunt implicate mai multe vehicule, ofertantul declarat castigator se obliga ca inainte de data semnarii contractului sa obtina/prezinte copii conforme pentru toate autovehiculele
Cerinta nr. 4 Carte de identitate a autovehiculului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2012 12:00
Locul: sediul CNH SA, str. Timisoara, nr. 2. Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Evaluarea ofertelor/loturi se face in baza formulelor de departajare disticte pe fiecare lot: lot1 Val prest(lei)=95%x(8 orextarif lei/ora+90 kmxtarif lei/km local)+5%x(120 km x tarif lei/km jud)lot2 Val prest(lei)=95%x(8 orextarif lei/ora+130 kmxtarif lei/km local)+5%x(120 km x tarif lei/km jud)lot3 Val prest(lei)=95%x(8 orextarif lei/ora+80 kmxtarif lei/km local)+5%x(120 km x tarif lei/km jud)lot4 Val prest(lei)=95%x(8 orextarif lei/ora+70 kmxtarif lei/km local)+5%x(120 km x tarif lei/km jud)lot5 Val prest(lei)=95%x(8 orextarif lei/ora+130 kmxtarif lei/km local)+5%x(120 km x tarif lei/km jud)lot6 Val prest(lei)=95%x(8 orextarif lei/ora+70 kmxtarif lei/km local)+5%x(120 km x tarif lei/km jud)lot7 Val prest(lei)=95%x(8 orextarif lei/ora+70 kmxtarif lei/km local)+5%x(120 km x tarif lei/km jud)lot8 Val prest(lei)=95%x(8 orextarif lei/ora+30 kmxtarif lei/km local)+5%x(120 km x tarif lei/km jud);unde: 8 ore-programul de lucru pentru un schimb;90km, 130km, 80km, 70km, 30 km-parcursul mediu zilnic pe perioada ultimului contract/lot;95%-ponderea prestatiei in regim local Valea Jiului;120 km-distanta dus intors pana la cea mai apropiata resedinta de judet;5 %-ponderea prestatiei in regim judetean si interjudetean;2.Conform art.11(4)din HG 925/2006 pentru demonstr crit de calif prev la III.2, ofertantul are dreptul de a prez initial doar o decl pe proprie rasp prin care conf ca au fost indepl cerintele de calif solicit la cap.III.2 ?formular E 4.5
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG 34 / 2006. Valoarea estimata este valoarea / lot prevazuta la informatii despre loturi
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Contecios Juridic al CNH SA
Adresa postala: str. Timisoara, nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2012 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer