Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere de vehicule de transport materiale de balastiera cu sofer


Anunt de participare numarul 143216/20.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.silvant.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DirectiaSilvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DirectiaSilvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DirectiaSilvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere de vehicule de transport materiale de balastiera cu sofer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Subunitatile Directiei Silvice Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 696, 968 si 1, 376, 474RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia trimestrial. Valoarea maxima a contractelor subsecvente: lot Tazlau - 96100 lei; lot Roznov - 12160 lei; lot Vaduri - 31680 lei; lot Tarcau - 54000 lei; lot Pipirig - 41040 lei; lot Tg.Neamt - 27360 lei; lot Roman - 3312 lei; lot Horia - 8184 lei; lot Brates - 12900 lei; lot Poiana Teiului - 6336 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transportul materialelor de balastiera cu autobasculantele de la balastiere pana pe drumurile forestiere care necesita lucrari de reparatie si intretinere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot OS Tazlau - cantitatea minima - 11000 to; cantitatea maxima - 21000 to;
lot OS Roznov - cantitatea minima - 2500 to; cantitatea maxima - 5000 to;
lot OS Vaduri - cantitatea minima - 3500 to; cantitatea maxima - 7000 to;
lot OS Tarcau - cantitatea minima - 5000 to; cantitatea maxima - 10000 to;
lot OS Pipirig - cantitatea minima - 6600 to; cantitatea maxima - 13200 to;
lot OS Tg.Neamt - cantitatea minima - 3800 to; cantitatea maxima - 7700 to;
lot OS Roman - cantitatea minima - 600 to; cantitatea maxima - 1100 to;
lot OS Horia - cantitatea minima - 1000 to; cantitatea maxima - 2100 to;
lot OS Brates - cantitatea minima - 8000 to; cantitatea maxima - 16000 to;
lot OS Poiana Teiului - cantitatea minima - 1000 to; cantitatea maxima - 2000 to;
Cantitati minime si maxime estimate pentru un contract subsecvent:
lot OS Tazlau - cantitatea minima - 10 to; cantitatea maxima - 5000 to;
lot OS Roznov - cantitatea minima - 10 to; cantitatea maxima - 1000 to;
lot OS Vaduri - cantitatea minima - 10 to; cantitatea maxima - 2000 to;
lot OS Tarcau - cantitatea minima - 10 to; cantitatea maxima - 2500 to;
lot OS Pipirig - cantitatea minima - 10 to; cantitatea maxima - 3000 to;
lot OS Tg.Neamt - cantitatea minima - 10 to; cantitatea maxima - 2000 to;
lot OS Roman - cantitatea minima - 10 to; cantitatea maxima - 200 to;
lot OS Horia - cantitatea minima - 10 to; cantitatea maxima - 400 to;
lot OS Brates - cantitatea minima - 10 to; cantitatea maxima - 1000 to;
lot OS Poiana Teiului - cantitatea minima - 10 to; cantitatea maxima - 400 to;
Valoarea estimata fara TVA: intre 696, 968 si 1, 376, 474RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ( in acest caz pentru fiecare lot ) este stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 / 2006 si este de: Lotul nr.1 - OS Tazlau: 8072.40 lei; Lotul nr.2 - OS Roznov: 1216 lei; Lotul nr.3 - OS Vaduri: 2217.60 lei; Lotul nr.4 - OS Tarcau: 4320 lei; Lotul nr.5 - OS Pipirig: 3611.52 lei; Lotul nr.6 - OS Tg.Neamt: 2106.72 lei; Lotul nr.7 - OS Roman: 364.32 lei; Lotul nr.8 - OS Horia: 859.32 lei; Lotul nr.9 - OS Brates: 4128 lei; Lotul nr.10 - OS Poiana Teiului: 633.60 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: A) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Directiei Silvice Neamt pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conf.art.86 din HG 925 / 2006. Se va completa formularul nr.14 sau nr.15, functie de cum prevede daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. B) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conf.art.86 din HG 925 / 2006. C) Plata in numerar la casieria directiei silvice pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conf.art.86 din HG 925 / 2006. In situatia in care I.M.M.-urile beneficiaza de prevederile Legii nr.346 / 2004 ofertantii au obligatia de a depune odata cu oferta dovada ca sunt I.M.M.(formularul nr.3. Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800 ? BRD Piatra Neamt.Garantia de participare se poate constitui si in euro;data la care se va face echivalenta leu/euro este cursul comunicat de BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; prin depunerea la casierie sau daca partile convin, prin retineri succesive din facturi partiale, caz in care se respecta prevederile art.90, alin.3 din HG 925 / 2006. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM ? urilor ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentatiei prevazute in Legea nr.346 / 2004 ) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se elibereaza conform prevederilor art.92 din HG 925 / 2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie ale directiei silvice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare: Informatii generale(se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati); Declaratie privind eligibilitatea(se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; terti sustinatori daca este cazul);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34 / 2006 - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.Gherghel Doru ? director; ing.Gorghiu Mircia ? director tehnic; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing.Nita Marian ? compartiment mecanizare; ing.Strugaru Carmen ? birou investitii; ing.Pahoni Florin ? compartiment achizitii publice; ing.Isciuc Dana ? compartiment achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia - compartiment juridic; jr.Chindea Iulian ? compartiment juridic; ec.Pana Doina ? birou financiar ? contabil. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(se va prezenta de ofertanti si daca este cazul de ofertanti asociati; terti sustinatori.Tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit.a, c^1 si d din OUG nr.34 / 2006);Prezentare: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor.De asemenea sa reiasa faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar contine obiectul procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice/fizice straine - Respectarea prevederilor art.182 din OUG nr. 34 / 2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea de a presta serviciile solicitate. Se va prezenta formularul: ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii?.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine (in proprietate, in chirie sau orice alta forma) mijloacele de transport mentionate in formularul ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii?.
Informatii privind subcontractarea. Completarea formularului "Declaratie
privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si
specializarea acestora". Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile
din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Informatii privind asocierea.Completarea formularului ?Acord de asociere?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 11.Se va prezenta: - copie dupa cartea de identitate (fata-verso) a mijloacelor de transport; copie dupa contractele de chirie sau orice alte documente care dovedesc ca detin mijloacele de transport. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea copiei dupa licenta de transport vizata la zi de catre Autoritatea Rutiera Romana (A.R.R.).Completare formular nr. 12.Completare formular nr.13.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2992/03.04.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2013 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Neamt, str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (formular nr.4), semnata si stampilata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret deindeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf.art.11, alin.4 din HG 925 / 2006). Eventualele obiectiuni la modelul de acord cadru si contract subsecvent, respectiv modificari ale clauzelor contractuale sau adaugarea unor clauze noi, vor fi formulate in scris cu justificari si vor fi inaintate impreuna cu documentele de calificare. Daca ofertantul propune clauze contractuale noi sau modifica clauzele din proiectul de acord cadru sau contract subsecvent, iar acestea sunt dezavantajoase pentru directia silvica, aceasta isi rezerva dreptul de a le respinge si are obligatia de a informa ofertantul cu privire la aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de contestatar despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2013 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer