Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere Instalatie radiologica pentru radiografie - radioscopie digitala


Anunt de participare numarul 144605/27.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Neag Ioana Liana, Tel. +40 264596414, Email: [email protected], Fax: +40 264455995, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere Instalatie radiologica pentru radiografie - radioscopie digitala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Inchiriere
Locul principal de livrare: Laboratorul de radiologie si imagistica medicala a Institutului Regional de Gastroenterologie ? Hepatologie Prof. Dr. O Fodor din str. Croitorilor nr. 19-21, Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 297, 466 si 892, 398RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia minim patru contracte subsecvente / an, in functie de bugetul alocat
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchirierea unei instalatii radiologice pentru radiografie - radioscopie digitala - conform caitului de sarcini atasat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98390000-3 - Alte servicii (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchirierea unei instalatii radiologice pentru radiografie - radioscopie digitala- cant min CS - 1 - val min CS - 18.591, 63
- cant max CS - 3 - val max CS - 55774.88- cant min AC - 16 - val min AC - 297466
- cant max AC - 48 - val max AC - 892398
Valoarea estimata fara TVA: intre 297, 466 si 892, 398RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare este in cuantum 17.000 lei-Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in raport cu valoarea estimata a contractului, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma, conform art. 278' alin 1, lit b din OUG 34/2006, respectiv 4.672, 39 lei.Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902 In conformitate cu prevederile art 89 salin 2 din HG 925/2006, cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea fara tva din valoarea c ontractului subsecvent-garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90, alin 1, 2, 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Garantia de buna executie se constituie in momentul semnarii contractului subsecvent de servicii de catre prestator
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scdente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 9
Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10
Persoanele cu functie de decizie in cadrul institutului- Managerul - Dr. Mlesnite Mihai Adrian
- Director Financiar Contabil ? Ec. Mirza Alina Corina
- Sef Serviciu Financiar Contabilitate ? Ec. Torak Klara
- Sef Birou Administrativ ? Jr. Crisan Florin Ioan
- Sef Biroul Achizitii Publice Contractare ? Jr. Neag Ioana Liana Se prezinta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, respectiv sa reiasa ca ofertantul are inclus in obiectul sau de activitate si obiectul prezentei achizitii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se prezinta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Autoriza?ie de securitate radiologica, emisa de CNCAN.- actul normative care o impune - Legea 111/1996 privind desfasurarea in siruranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatii nucleare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2012
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil la 31.12.2012
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ?
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest senscare sa ateste conformitatea produselor, de ex. - Declaratie de conformitate/Certificat de marcaj european CE Mark, sau declaratia producatorului de conformitate cu Directiva 93/42EEC
Buletin de verificare tehnica a instala?iei emis de un operator autorizat CNCAN.
Buletin cu rezultatele masuratorilor dozimetrice, conform Legii 111/1996 ?i Normelor de securitate radiologica.
Toate certificatele ?i autoriza?iile trebuie sa fie in termen de valabilitate ?i sa fie reinoite ori de cate ori este cazul.
Document care sa ateste sistemul de implementare a managementului calitatii ISO 9001-2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
form. Nr. 4Formular nr.5Document care sa ateste sistemul de implementare a managementului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2013 09:30
Locul: Sediul institutului din str. Constanta nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor prezenta imputernicire din partea societatii pe care o reprezinta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Tel. +40 264596414, Fax: +40 0264455995
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2013 17:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer