Licitatie Publica - Inchiriere macara de minim 50tf avand lungimea minima a bratului de 40m cu deservent si combustibil
Anunt de participare (utilitati) numarul 2224/16.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256308338, In atentia: Birou Contracte- ing.Beres Florin, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inchiriere macara de minim 50tf avand lungimea minima a bratului de 40m cu deservent si combustibil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: CT Sud Timisoara Calea Sagului nr.201
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere macara de minim 50tf avand lungimea minima a bratului de 40m cu deservent si combustibil
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45510000-5 - Inchiriere de macarale cu operator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
inchiriere macara - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.04.2007 pana la 15.10.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 2.000 leigarantia de buna executie a contractului 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii Plan de investitii 2007 Platile se vor efectua in lei prin OP in maxim 30 zile de la acceptarea facturilor prestatorului la plata de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul de op.ec.declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie eligi-declaratie eligibilitate(neincadrare in sit. prev art180 din OUG34/ 2006) , declaratie calitate participant la procedura, declaratie neincadrare in prev.art.181 din OUG34/2006, prezentare doc. care confirma plata impoz. , taxe si contrib. asig. soc. la buget general consolidat conform prev. leg. in Romania sau in tara in care este stab. op.ec , la data de 31.01.07 -Certif inreg. emis of reg comert, Certif constat emis of reg comert /Autoriz funct pt.pers jur/fiz romane -Doc care dovedesc o forma de inreg si atest ori apart dpdv prof pt pers jur/fiz straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarare cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Cerinta minima : cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 400 mii lei (reprez 117838 euro, la data de 13.02.07 ), Bilant cont.la 30.06.2006 Atunci cand un gr. de op. ec. depune oferta comuna, situatia ec. si financiara se demon.prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List serv prest ultim 3 ani, recom.de la un benef din lista ;Exp sim : C min: indep ult 3 ani 1 ctr serv sim cu val = 80000 lei echiv 23568 E la data 13.02.07; D ef pers ang, cadr cond ultim 3 ani , inf stud, preg prof si calif pers cond, pers resp ctr., list.deserv.; Doc.emise de ISCIR: -aut.valab.2007 pt. macara, -aut.deserv.vizata pe 2007;Lista cu subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 7 RON
Conditii si modalitate de plata: doc.de atr.se obt.pe suport hartie de la B.Contr.dupa solic. scrisa la fax 0256/430631 si achit.contrav. la caseria unitatii sau prin curierat rapid
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38 et.4 sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256/308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2007 11:50