Licitatie Publica - Inchiriere platforma telescopica pentru lucrul la inaltime cu sofer +manevrant pt. Mun. Onesti
Anunt de participare numarul 71443/30.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Popa Iuliana, Tel.0234.324243, 0234317132, In atentia: Sef Birou Achizitii Publice -ing. Camelia Paval, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, 0234/312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: alte servicii publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere platforma telescopica pentru lucrul la inaltime cu sofer +manevrant pt. Mun. Onesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Onesti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 000 si 136, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie 4 contracte subsecvente pana la finalizarea acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inchirierea unei platforme telescopice pt. lucru la inaltime, cu sofer plus manevrant, in vederea intretinerii sistemului de iluminat public din Mun. Onesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini anexat la prezentul anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 000 si 136, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare de 300 lei, care se achita cash la casierie sau cu O.P.in contul RO76TREZ0625006XXX000084; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI SUBSECVENT.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA FACE DIN BUGETUL LOCAL, CU OP DIN CONTUL ACHIZITORULUI IN CEL AL EXECUTANTULUI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.formular 12A2.formular 12B
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat-ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau in copie vizata cu stampila societatii;
4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale:
-din localitatea de inregistrare a sediului societatii si
- din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractant, numaiin situatia in care oferta va apartine filialei/sucursalei/punctului de lucru, valabile la data deschiderii ofertelor in orginal sau in copie vizata cu stampila societatii;
5.Certificat de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii.
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate in conformitate cu obiectul acordului-cadru in original sau in copie legalizata;
7.Formular 12C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Informatii generale( formular anexat) cuprinzand: - declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri, in domeniul de activitate( inchirieri utillaje), in ultimii 3 ani.
9.Bilantul contabil la 31.12.2007- inregistrat de DGFP (>0).
10.Bilantul contabil la 30.06.2008.Bilantul contabil va fi vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta in copie semnata si vizata cu stampila societatii.
IMPORTANT: Este considerat neeligibil ofertantul care depune bilantul contabilla 31.12.2007 cu pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11. Declaratie care contine informatii privind utilajul solicitat, pe careofertantul se angajeaza sa-l utilizeze pentru indeplinirea acordului-cadru ce urmeaza a fi incheiat (utilajul va corespunde specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini). Se va preciza forma de proprietate a acestuia.
12.Se va prezenta autorizarea ISCIR pentru platforma telescopica valabila pe anul 2009.
13. Formular 12 I - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, inclusiv lista cu personalul angajat pentru derularea contractului in cauza.Se va face dovada incadrarii urmatoarei categorii de personal: conducator auto categoria C si se va prezenta: -Autorizatie ISCIR pentru manevrantul utilajului si carnet de manevrant pentru fiecare operator.-Autorizatie ANRE pentru manevrantul utilajului(electrician).-Certificat de absolvire a cursurilor de operator RSVTI(responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a utilajului).14.Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia muncii Formularul 9.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: B-dul Oituz nr. 17, sala de sedinte a Consiliului Local- parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu o imputernicire valabila, semnata si stampilata in conditiile legii, in original, din partea soc. respective si o copie a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este publicata in cadrul anuntului de participare. Solicitam ca operatorii economici sa verifice permanent informatiile din cadrul anuntului pe toata perioada de desfasurare a procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor Bucuresti
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data insusirii documentului si de la primirea comunicarii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz, nr.17, Onesti, jud.Bacau, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/312502, 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2009 13:58