Licitatie Publica - Inchiriere utilaje de constructii cu operator
Anunt de participare (utilitati) numarul 77522/19.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORIE DADALAU, Tel.0253-212109, In atentia: TROCAN VASILE, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inchiriere utilaje de constructii cu operator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc.Rovinari, Motru, jud.Gorj, loc.Berbesti, jud.Valcea, loc.Simian, jud.Mehedinti.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 118, 698, 842.82RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchirierea de utilaje de constructii cu operator pentru executia de lucrari in cariere la deservirea utilajelor mari din cariere de lignit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
217utilaje de constructii, conform anexa 2-necesar utilaje de constructii pe loturi;
Valoarea estimata fara TVA: 118, 698, 842.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de de participare lei/lot: lot1=79000, lot2=36000, lot3=20000, lot4=45000, lot5=66000, lot6=18600.lot7=35000, lot8=28000, lot9=50000, lot10=15000, lot11=2800;garantie de buna exec.10% din val.contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii mai multor ofertanti , asociereava fi legalizat cu desemnarea unui lider fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea art.180, Decl.privind neincadrarea in art.181, Ceritif. De inmatric.emis de Of.Reg.Com. Certif. Constatat.emis de Of.Reg.Com.cu 30 zile inainte de data licitatiei. Pers.juridice/fizicestraine vor prez. doc. edif. care sa dovedeascao forma de inreg./atestare ori aprt. d.p.d.v.professional in conf.cu preved.legale din tata in care candidatul/pfertantul este reztdent. Doc. Vor fiprez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri, lei/lot: lot 1=7924000, lot2=3643000, lot3=2041000, lot4=4513000, lot5=6625000, lot6=1852000, lot7=3461000, lot8=2820000, lot9=4952000, lot10=1455000, lot11=285000.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara lei/lot: lot1=3962000, lot2=1822000, lot3=1021000, lot4=2257000, lot5=3313000, lot6=926000, lot7=1731000, lot8=1410000, lot9=2476000, lot10=728000, lot11=143000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in una runda cu durata de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
16479
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S252-338395 din 30.12.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2009 11:00
Locul: Sala pentru licitatii, Directia Achizitii Publice, SNLO SA TG-JIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitidin parte operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel Craiova, Sectia Comerciala si de Contecios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, ,Cod postal: 200136, Romania, Tel.; 0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Legislatie al SNLO Tg-Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu nr1-15, Localitatea: Tg-Jiu, ,Cod postal: 210132, Romania, Tel.0253212109, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 17:08