Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchiriere utilaje de constructii cu operator pentru subunitatile SNLO


Anunt de participare (utilitati) numarul 136331/07.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. +40 374171120/+40 374171177, In atentia: Dungan Cosmin , email [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 253222015/+40 253216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inchiriere utilaje de constructii cu operator pentru subunitatile SNLO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: in cadrul perimetrelor miniere ale subunitatilor SNLO
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 152, 010, 150RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente de 12 luni calendaristice, lot1=15227436.47 lei;lot2=13868730.6 lei;lot3=3029348.88 lei;lot4=5730870.9 lei;lot5=146150.64 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchirierea de utilaje de constructii cu operator in gama celor solicitateprin anexele caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchirierea a 200 utilaje auxiliare cu operator conform caietului de sarcini si ale anexelor subunitatilor SNLO
Valoarea estimata fara TVA: 152, 010, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pt.lot1=1210000lei;lot2=1100000 lei;lot3=242300lei;lot4=458400 lei;lot 5=11600 lei.Garant. de part.se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Sucursala judeteana Gorj. Per. de valab. a garant. de part.: cel putin egala cu per. de valab. a ofertei: 90 de zile, de la data limita stabilita pentru dep. ofertelor. Modul de constituire a garant.de partic.: prin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig.(care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garant. de part. o suma calculata conform prev. art 2781 alin.(1) din OUG 34/2006 - in cazul in care ofert. a depus o contest. care a fost respinsa de catre CNSC), care se prezinta in orig., in cuantumul si pentru perioada prev.in docum. de atrib. (de exemplu scris. de gar. bancara in original, completata conform form. model; -ordin de plata, cu conditia confirm. acestuia de catre banca pana la data desch. ofertelor.Oferta care nu are dovada const.garant. de part. se respinge si va fi restituita ofert. nedeschisa.Dovada const. garant.de partic. se va atasa pe plic, alaturi de scris. de inaintare(se va executa copie dupa OP, scris.de garantie bancara , etc ), originalul fiind inclus in plic sau putand fi prezentat de catre repr. imputernici ai op. ec. la desch. sedintei.Aut. contr. are dreptul de a vira garan. pentru part. in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. sit.: a)isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;b) oferta sa fiind stab. castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valab.a ofertei.In cazul dep. unei contest. si respingerii acesteia de catre CNSC potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, se va retine suma de: 11949.09 lei pt.lot 1;11894.74 lei pt. lot 2;8771.73 lei pt.lot 3 ;9852.34 lei pt.lot4 ;4864.6 lei pt. lot 5. Se va constitui de catre ofertantul declarat castigator pentru fiecare lot inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire a garantiei de buna executie: - de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea ontractului; Se va completa de exemplu formularul model. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90, alin.(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.Operatorii economici vor preciza modalitatea de const.a gar. de buna exec.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Modalitatile legale de plata in functie de disponibilitatile achizitorului, in termen de 90 de zile de la inregistrarea facturilor la sediul SNLO Targu-Jiu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele consiliului de administratie-Gavril Baican, Membrii consiliului de adminstratie: Daniel Burlan-Director General, Popescu Emanoil, Ghica Mariana-Carmen , Barascu Dumitru, Director Directie Miniera-Dafinoiu Mihail, Director Directie Economica-Olaru Daniel, Director Directie Tehnica-Glomnicu Alexandru.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (data emiterii fiind cu maxim 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere)in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Informatii generale sau prezentare generala ? formular model.
3. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiara prin prezentarea de
documente/dovezi din care sa rezulte: - cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin :30.450.000 lei pt. lot 1;27.730.000 lei pt.lot 2;6.050.000 lei pt lot 3;11.460.000 lei pt.lot 4;290.000 lei pt. lot 5; -cifra de afaceri pentru operioada anterioara, care vizeaza activ. din cel mult ultimii trei ani, in masura in care inf.resp. sunt disp.; in acest ultim caz aut. contr. are obligatia de a lua in considerare si data la care op. ec. a fost infiintat sau si-a inceput activ. comerciala - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cifra de afaceri trebuie sa fie cel putin egala cu plafonul mpus.Cifra de afaceri se ia in considerare prin cumul. Nivelul cursului valutar mediu de schimb(BNR) pt. echivalenta este: -4, 2379 lei/euro pt. anul 2011 -4, 2099 lei/euro pt. anul 2010; -4, 2373 lei/euro pt.anul 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Inf. privind experienta similara a)Se va prez.o lista a princ.lucrari exec. in ultimii 5 ani -Se va prez.fisa de inf.priv. exp. sim.-form.model.-Ofert. va prez. copii de pe partile relevante ale contr.de exp. sim, care sa conf.exec.de lucr.sim, duse la bun sf. si recept.la sf.exec.in val.de cel putin :15.200.000 lei pt.lot1;13.800.000 lei pt lot 2;3.020.000 lei pt lot 3;5730.000 lei pt lot 4;146.000 lei pt.lot 5.Doc./contr./pv redact.in alta lb.decat lb rom, vorfi insotite de o trad.autor. in lb.romana.Pt. calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comun.de BNRpt.fiecare an in parte intrucat anii solicitati in ved.dem exp.sim. se vor calc.prin raportare la data limita de dep. a ofertelor
Cerinta nr.2.Recomandari - Se va prezenta minim o recomandare pentru executie de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie, semnata de directorul de la beneficiarul unde a avut loc executia de lucrari. Recomandarea trebuie sa fie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"si saprecizeze cel putin urmatoarele aspecte: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe
parcursul derularii contractului respectiv. Daca pe parc.exec./sau in per. de gar. tehn. a lucr.care au facut ob.contr s-au inreg : -
neconformitati care au condus la refaceri part.sau totale de lucr. - cazuri de accid. tehn. prod. din vina excl. a contract.-rec. amanate sau resp.din cauza neresp. param. de cal.
Cerinta nr.3 Resurse tehnice.- Aut. contr. isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii nec. exec.lucr. propuse prin docum.de atrib, verif. finalizandu-se printr-un pr-vb. In cazul in care op ec ofertant nu este de acord cu p.d.v.al comisiei SNLO Tg.-Jiu, acesta are obligatia de a-si exprima propriul p.d.v. in scris, chiar in cuprinsul pr-vb. Numarul de util.aux.prez.in RT1 va fi cel din anexele fiecarui lot in parte.Numarul de util.de constr.din RT2 va fi de cel mult 20% din parcul activ al pachetului ofertat, iar tipul de util de constr. de rezerva trebuie sa acopere plaja tipurilor ofertate in RT1. Inlocuirile efect. cu utilaje de constr de rez. nu pot depasi 20% din totalul celor din RT1. Util. de constr. din parcul RT1 poate fi inlocuit numai cu un util. de constr.dinRT2 similar celui contractat, acest lucru urmand a fi notificat imediat subun. benef.Se cons. calif. acel ofertant care prin asig. tehn. prop.si prez, cond.la un parc RT1 ADMIS IN PROC.DE 100% si RT2 in procent
Cerinta nr.3 (cont)de 50%.In cazul in care nr.de util. de constr.admise din parcul activ si de rez. evaluat, in urma insp. de catre com. de viz.si eval.tehn., nu indepl. cele ment. mai sus, ofertantul nu este calif.Pentru toateutilajele de constructiiinscrise in formularele RT1 si RT2 ofertantul va completa cate o ? FISA DE PREZENTARE AUTILAJULUI DE CONSTRUCTII ? ? FPUC , la care se ataseaza urmatoarele documente :1. Document certificare inspectie tehnica ICECON sau echivalent pentru toate utilajele din parcul RT1 si RT2.
2.Copie dupa partea din Notita tehnica priv. caract tehnice ale util.de constr.(an fabr. , tipulsi modelul util. de constr., serie sasiu, numar inventar, capacitate cupa, dimens.lama, putere motor, consum specific de carburant., dotarea cu echipament de lucru).
3.Pentru utilajele de ridicat sarcini se vor prezenta autorizatii ISCIR sau echiv.Aceste copii vorfi lizibile si vor purta pentru conformitate semnatura si stampila in original a ofertantului.
Cerinta nr.4 Resurse umane Se va prez. Decl. priv efect. mediu anual al pers. angajat si al cadr. de cond.in ultimii 3 ani , inform. ref.a pers. /org. tehn de special. de care dispune(care este strict necesar pentru
indepl. contr.)sau al carui angajament de partic.a fost obtinut de catre candidat/ ofertant ? formular model.-Se vor prez. inf. ref. la studiile, preg.prof.si calif. person. de cond., precum si ale pers.resp.(tehnologii)
pentru indepl. contr. de lucr.- pentru care se va prez. o lista cu numele si calif. prof., insotita de CV-uri. Ofertantii au oblig.sa asig. cel putin un resp.tehnic cu executia lucr., pentru care va prezenta CVul.. Toate inform. prez. in oferta, vor fi conf. de cond. (directorul, administratorul)
operat. economic. ofertant.
Cerinta nr. 5 Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara.
Cerinta nr. 6 Certificare a sistemului de management al mediului ISO 14001 sau similara.
Cerinta nr.7Informatii privind subcontractarea - precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Proc.de achiz. publica se va desfasura cu etapa finala de licitatie electronica offline.Numarul de runde electronice: 1 runda. Durata rundei: 1 zi. Pas de licitare: 0, 5% din valoareaestimata a acordului cadru pe fiecare lot..Alte inf.sectiunea VI.3
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
L 22904
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S251-410349 din 30.12.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2012 11:00
Locul: sala de licitatii , etaj 3 , sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele nominalizate prin dispozitie a directorului autoritatii contractante, persoanele imputernicite ale operatorilor economici participanti la procedura de achizitie publica
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura de achizitie publica se va desfasura cu etapa finala de licitatie electronica offline. In faza finala a licitatiei electronice vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP si doar ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art.165, alin.2 din OUG 34/2006. Prin oferta admisibila se intelege oferta al carei pret inclus in propunerea financiara nu depaseste valoarea fondurilor disponibilizate in vederea achizitieiserviciilor. Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi (art. 165, alin.3 din OUG 34/2006).Licitatia electronica va incepe nu mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data la care vor fi transmise invitatiile.Numarul de runde electronice: 1 runda.Durata rundei: 1 zi.Pas de licitare: 0, 5% din valoareaestimata a acordului cadru pe fiecare lot.Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta de pret.Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie .Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului.Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul, in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a depune la autoritatea contractanta noua oferta financiara. Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze, conform art. 43, alin. (4) din HG nr.1660/2006.In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform critetiului de atribuire, comisia de evaluare constatacasunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis , numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al Societatii Nationale a Lignitului Oltenia SA Targu-jiu
Adresa postala: Str.Tudor Vladimirescu, nr1-15, jud.Gorj, Localitatea: Targu-jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 0374171177, Fax: +40 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer