Licitatie Publica - Inchiriere utilaje de constructii si mijloc de transport cu operator
Anunt de participare numarul 82516/16.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA CALIN, Tel.0234 / 541.646, In atentia: Biroului achizitii, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa internet (URL): www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchiriere utilaje de constructii si mijloc de transport cu operator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Roman- r. Siret zona amonte confl. cu r. Moldova;
Municipiul Roman-zona r. Siret aval pod Gadinti;
Comuna Botesti, satul Botesti jud Neamt- rau Moldova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1: Utilajele si mijloacele de transport ce vor fi inchiriate:
Incarcator frontal 2 buc.
Rulou comopactor static autopropulsat de 10-12 to 1 buc.
Lotul 2: Mijlocul de transport ce va fi inchiriat: trailer 40 to
Ore: minim 244 maxim 300
Km: minim 3310 maxim 4000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
60180000-3-Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr.1 - Inchiriere utilaje de constructii cu operator, incarcator frontal si rulou compactor, in scopul realizarii lucrarilor specificate in caietul de sarcini.Lotul nr.2- Inchiriere mijloace de transport cu operator in scopul transportului utilajelor ce apartin SGA Neamt de la baza de mecanizare din Piatra Neamt la punctele de lucru pe cursurile de apa aferente SGA Neamt.
Valoarea estimata fara TVA: intre 179, 908 si 187, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare la licitatie este: lotul nr.1:1.444, 00 lei;lotul nr.2:431, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, Plata se va efectua cu OP in termen de 60 zile de la facturare si confirmarea cantitatilor in intervalul 24-31 al fiecarei luni.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia si a depune oferta comuna, avand obligatia de a-si legaliza asocierea numai in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale; Certificat constatator emis de ORC, valabil la data depunerii ofertei.Pentru persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din puct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului- Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte pentru Lotul nr.1: O lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;ofertantul va face dovada realizarii a minim 1 contract de lucrari similare si va prezenta minim 1 certificat/recomandare;Declaratie referitoare la utilajele de constructiipe care operatorul economic le va utiliza pentru indeplinirea contractului in termenul solicitat de autoritatea contractanta-Autoritatea contractanta solicita, ca cerinta minima, asigurarea in dotare proprie cu urmatoarele utilaje:
- Incarcator frontal 2 buc.;
- Rulou compactor static autopropulsat de 10-12 to 1 buc.
Certificat de atestare ISO 9001 pentru activitatea de inchiriere utilaje de constructii si mijloace de transport.
Cerinte pentru Lotul nr.2:
O lista a principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioada si locul executiei , modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Declaratie referitoare la mijloacele de transportpe care operatorul economic le va utiliza pentru indeplinirea contractului in termenul solicitat de autoritatea contractanta.Autoritatea contractanta solicita, ca cerinta minima, asigurarea in dotare proprie, cu urmatorul utilaj:
- trailer 40 to 1 buc.;
Certificat de atestare ISO 9001 pentru activitatea de inchiriere utilaje de constructii si mijloace de transport.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2009 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro - SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Propunerea financiara va fi elaborata pentru fiecare lot ofertat.Tarifele pentru prestarea activitatilor se vor prezenta astfel: - lei /ora functionare pentru incarcator frontal;
- lei/ora functionare pentru rulou compactor;
- lei / km pentru trailer;
- lei/ora functionare pentru trailer
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Fax: 0234/514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la CNSC in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor "Siret" Bacau - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str.Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/541646, Fax: 0234/510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 11:36