Licitatie Publica - Inchiriere vehicule de transport marfa cu sofer pentru EC Alunu, EC Berbesti si Mina Motru
Anunt de participare (utilitati) numarul 132161/20.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia: responsabilului de procedura: ing. Trocan Vasile 0371 171161, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala in subordinea MECMA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inchiriere vehicule de transport marfa cu soferpentruEC Alunu, EC Berbestisi Mina Motru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Alunu, Berbesti, Motr
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transportul de la depozite la cariere si mine, in interiorul carierelor si in incinta minelor a diferitelor materiale pentru functionarea utilajelor de excavatii steril si carbune din cariere simine.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
44 vehicule de transport marfa.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 411, 627.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de particip.lotul 1= 7000, lot2= 9300lei, lot3=7600lei, gar.buna exec.10% din val.contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea art.180, Decl.privind neincadrarea in art.181, Certif. Constatat.emis de Of.Reg.Com.cu max.30 zile inainte de data licitatiei. Pers.juridice/fizicestraine vor prez. doc. edif. care sa dovedeascao forma de inreg./atestare ori aprt. d.p.d.v.professional in conf.cu preved.legale din tara in care candidatul/pfertantul este rezident. Doc. vor fi prez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale;
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : lot1= 1400000 lei, lot.2 =1870000lei, lot3=1530000 lei(RON)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara trebuie sa fie de minim : lot1=705000 lei, lot2=935000 lei, lot3=765000 lei, ofertantul va prez.copii de pe partile relevante ale contractelor de experienta similara, care sa confirme prestarea de servicii similareduse la bun sfarsit si receptionate la sfarsitul prestarii;Recomandari, min 1 in original. Resurse tehnice-declaratie si liste privind utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laborator, baze de productie alte mijloace fixe si dotari de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarilor ce sunt prezentate in caietul de sarcini; Resurse umane -se va prezenta o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune (strict necesar pentru indeplinirea contractului;Standarde de calitate, standard de mediu, sistem de menegement al sanatatii si securitatii muncii;.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In faza fin.a lici.electron.vor partici.doar of.decl.admis.Nr.de runde electronice: 1runda. Durata rundei: 1zi.Pas de licitare: 1%din val.estim.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
S-23088
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al Societatii Nationale a Lignitului Oltenia SA Targu-Jiu
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea: Targu-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. 03741177, Fax: 0253/222015, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2011 17:03