Licitatie Publica - Inchiriere vehicule de transport marfa cu sofer pentru subunitatile SNLO SA Tg - Jiu
Anunt de participare (utilitati) numarul 123205/08.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Iasi, Piata Garii nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Punct(e) de contact: Julieta Aghion, Tel. 0232273507, Email: [email protected], Fax: 0232273507, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii la cablurile instalatiilor SCB pe raza Sectiei CT1 Iasi BLA : Ciurea ?Nicolina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: pe distanta BLA : Ciurea ?Nicolina
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii la cablurile instalatiilor SCB
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuirea cablurilor de tip CSHPbI cu cabluri CSYABY si realizarea subtraversarilor, introducerea in dulapuri si picheti a capetelor de cablu, lucrari descrise in Caietul de sarcini ce face parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 222, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de2.220 lei sau1.110 lei lei (pt. IMM); Garantia de buna executie va fi de 5 % (2, 5% pt. IMM) din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, cu toate documentele care dovedesc neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006 solicitate prin Fisa de date; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69^1; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si stat; Certificatde inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani de minim 444.000 lei ; Bilantul contabil la data de 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; Experienta similara cu Recomandari Se va face dovada indeplinirii si finalizarii cel putin a unui contract sau max 3 contracte de reparatii/constructii instalatiii SCB, CED, BLA in valoare totala egala sau mai mare de 222.000 lei, fara TVA; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului; Autorizatie de furnizor feroviar pentru ?Lucrari de constructii, montaj, reparatii si intretinere la instalatii SCB?si Agrement tehnic feroviar pentru ?Lucrari de intretinere si reparatii la instalatii SCB?; Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice; Certificate SR EN ISO 9001/2008, SR EN ISO 14001/2005 , OH SAS 18001/2008 ; Planul propriu de securitate si sanatate, conf. HG nr. 300/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii
15%
Descriere:
3.
Durata de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2011 10:00
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi, Piata Garii nr.1-Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractanteconsiderat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SRCF Iasi
Adresa postala: Piata Garii nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Tel. 0232215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2011 09:28