Licitatie Publica - Inchirierea, amplasarea si intretinerea toaletelor automate racordabile la reteaua de canalizare si electricitate, precum si a toaletelor ecologice mobile
Anunt de participare numarul 137246/07.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchirierea, amplasarea si intretinerea toaletelor automate racordabile la reteaua de canalizare si electricitate, precum si a toaletelor ecologice mobile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 62, 585, 564.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual sau ori de cate ori este nevoie; Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe parcursul derularii acordului-cadru-A SE VEDEA CAIETUL DE SARCINI; Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: - A SE VEDEA CAIETUL DE SARCINI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchirierea, amplasarea si intretinerea toaletelor automate racordabile la reteaua de canalizare si electricitate, precum si a toaletelor ecologice mobile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90000000-7 - Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deseurilor, de igienizare si servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchirierea, amplasarea si intretinerea toaletelor automate racordabile la reteaua de canalizare si electricitate, precum si a toaletelor ecologice mobile in conditiile prevazute in caietul de sarcini, parte integranta a prezentei documentatii
A se vedea si Anexa la caietul de sarcini, parte integranta a caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 62, 585, 564.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Solicitat: 312.900, 00 LEI. Cu declaratie tip IMM: 156.450, 00 LEI.Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara Formularului nr.20, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.-In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare /scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c) si d) din formularul nr. 20 a tuturor membrilor asocierii. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii. Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare.modul de restituire conform art.Conf. art. 92, alin (3) lit.b) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta formularul24 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul localTermen de plata: 90 de zile de la data acceptarii facturii de catre Directia Utilitati Publice.Modalitati de plata: prin virament bancar (trezorerie)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei
DANIELA MINCU ? DIRECTOR GENERAL - DIRECTIA GENERALA ACHIZITII
SILVIA BARBULESCU ? DIRECTOR EXECUTIV ? DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITII
MADALIN DUMITRU ? DIRECTOR GENERAL ? DIRECTIA GENERALA INFRASTRUCTURA SI SERVICII PUBLICE
COSMIN FLAVIUS GHEORGHIU ? DIRECTOR EXECUTIV ? DIRECTIA UTILITATI PUBLICE
MAGDA IUGA ? DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT - DIRECTIA UTILITATI PUBLICE
MIRCEA OCTAVIAN CONSTANTINESCU ? DIRECTOR GENERAL ? DIRECTIA GENERALA ECONOMICA
ION FLOREA ? DIRECTOR EXECUTIV ? DIRECTIA FINANCIAR CONTABILITATE
Cerinta nr. 6
Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu in conformitate cu dispozitiile din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa dupa caz certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor catre autoritatile de mediu, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original. Cerinta nr. 1
Persoane juridice romane
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
Cerinta obligatorie:
1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca sunt autorizati sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv : Activitati specializate de curatenie, Alte activitati de curatenie, Colectarea si epurarea apelor uzate, Tratarea si eliminarea deseurilor nepericuloase, Activitati si servicii de decontaminare;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Note: a.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solictate, indeplinirea cerintei se va considera indeplinita prin cumul tinand cont de partea de contract pe care o va realiza
b.Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Autorizatie de mediu pentru salubrizarea toaletelor ecologice prin vidanjare potrivit prevederilor OUG 195/2005 privind protectia mediului actualizata;
Cerinta nr. 3
Persoane juridice / fizice straine
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
Cerinta obligatorie:
Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se va prezenta angajamentul ferm al operatorului economic cu privire la obtinerea Autorizatiei de mediu in maxim 30 de zile de la semnarea contractului in cazul adjudecarii acestuia
Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, copie confrom cu originalul si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte:
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
d) structura actionariatului;
e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f) domeniul de activitate principal;
g) domeniile de activitate secundare;
h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv Activitati specializate de curatenie, Alte activitati de curatenie, Colectarea si epurarea apelor uzate, Tratarea si eliminarea deseurilor nepericuloase, Activitati si servicii de decontaminare.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA:
In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici:
1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;
2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
In cazul neprezentarii documentelor care atesta indeplinirea cerintelor minime de calificare referitoare la situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii nu vor fi solicitate ulterior, lipsa acestora conducand la respingerea ofertei potrivit dispozitiilor art. 36 alin. 1) lit. b) din HG 925/2006 actualizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
c)Pers jurid straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in lb rom, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind sit ec.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
IV) Scrisoare bonitate emisa de banca cu care colaboreaza operatorul economic sau decaratii bancare corespunzatoare, pentru suma de3.910.000 lei. Operatorul economic trebuie sa demonstreze faptul ca in cazul atribuirii contractului are acces la resursele financiare pe o perioada de minim 90 zile. Scrisoarea de bonitate bancara sau declaratiile bancare corespunzatoare vor preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus pentru contractul supus procedurii de achizitie publica independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente.
In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere certificata si legalizata
d) Scrisoare de bonitate bancara eliberata de o banca sau sucursala a acesteia, tradusa si autentificata in limba romana sau declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul demonstreaza ca in cazul atribuirii contractului, la data semnarii contractului, are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada minima de90 zile in suma minima de 3.910.000 lei pentru contractul supus procedurii de achizitie publica.Documentele prezentate trebuie sa precizeze clar ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul in care oferta este castigatoare.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce
aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va prezenta in acest sens Formularul nr. 18, Formularul nr. 23 si Formularul nr. 1.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica:
-Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2
Informatii privind experienta similara: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea minim a unui contract similar cu cel supus procedurii de achizitie publica avand ca obiect : - inchirierea, amplasarea si intretinerea toaletelor automate racordabile la reteaua de canalizare si electricitate, precum si a toaletelor ecologice mobile, a carui valoare totala sa fie egala sau mai mare de 15.600.000, 00 lei, exclusiv TVA.
Se vor anexa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?:
a) copii ale contractelor sau ale paginilor din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, precum si orice alte parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei similare. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate ofertantul trebuie sa depuna o declaratie in acest sens.
b) proces verbal de receptie sau certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor.
care au fost indeplinite obligatiile contractuale).Pt. contractele prezentate in alta moneda se va utiliza cursul mediu de schimb calculat de BNR pt anul respectiv Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 RON, Anul 2010 :1 Euro = 4, 2099 RON, Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 RON
Nota: Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata/ legalizata.
Nota: - Daca din documentele anexate Formularului nr. 8 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire, in conformitate cu art. 181 lit. C1 din OUG 34/2006.
NOTA: In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.Se vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile din partea beneficiaruluicontractuluiinscris in Formularul 9 in scopul dovedirii cerintei nr. 2.Recomandarea trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu;
- daca au fost inregistrate neconformitati- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind dotarea cu echipamente specifice (echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe) de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului.Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: - minim 15 autospeciale-vidanje pentru care se vor prezenta in copie certificata "conform cu originalul" certificatele de inmatriculare si cartea de identitate pentru identificarea categoriei autovehiculului - minim 10 autoutilitare, specifice activitatii de toalete ecologice (sistem de vidanjarea si spalare cu presiune) necesare efectuarii zilnice a serviciului de vidanjare si igienizare, pentru care se vor prezenta in copie certificata "conform cu originalul" certificatele de inmatriculare si cartea de identitate pentru identificarea categoriei autovehiculului ;
- o autospeciala cu capacitate minima a rezervorului de 5000 litri (avand clasa de poluare a motorului minim EURO 3), pentru care se vor prezenta in copie certificata "conform cu originalul" certificatele de inmatriculare si cartea de identitate pentru identificarea categoriei autovehiculului ;
- un sistem GPS care va trebui sa fie instalat pe fiecare masina, pentru urmarirea simonitorizarea electronica in traseu a serviciului de vidanjare, igienizare, spalare zilnica ;
- un sistem GPS montat pe toaletele automate racordabile pentru monitorizarea defectiunilor aparute in functionarea toaletelor automate racordabile
Cerinta nr. 4
Informatii privind capacitatea profesionala
Ofertantul va face dovada ca detine personal specializat in intretinerea toaletelor automate fixe prin prezentarea unei liste cu personalul respectiv, personal angajat in realizarea serviciului de igienizare si intretinere toalete mobile/racordabile automate.
Ofertantul trebuie sa dispuna minim de urmatorul personal:
-2 Operatori responsabili cu supravegherea tehnica a instalatiilor ? ingineri electromecanici, cu minim 2 ani experienta inintretinerea si repararea toaletelor;
-Minim 25 de muncitori
Se vor prezenta efectivele medii anuale ale personalului angajatsi ale cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani
1.a) Se vor atasa Formularul11 (efective medii de personal) completat
1.b) Lista cu PERSONALULCE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT) insotit de:
- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime
- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.
Contractul de munca/contracte de colaborare/angajamente din care rezulta un angajament de participare a personalului propus.
Cerinta nr. 5
Informatii privind subcontractantii si asociatii
Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele:
- lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora.
Ofertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.
Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele:
- acordul de asociere cu precizarea liderului si imputernicirea liderului asocierii;
- Imputernicirea liderului asocierii- Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
Cerinta nr. 6
Ofertantul va prezenta prospecte tehnice pentru fiecare tip de toaleta solicitat prin caietul de sarcini: - toaleta automata racordabila la sistemul de canalizare si electricitate;
- toaleta ecologica mobila;
- toaleta ecologica mobila pentru persoanele cu dizabilitati fiziceProspectele tehnice vor respecta obligatoriu specificatiile tehnice prevazute in caietul de sarcini.Ofertantul va trebui sa prezinte urmatoarele: - referatul tehnic de evaluare a toaletelor ecologice emis de Ministerul Sanatatii din care sa rezulte ca acestea nu prezinta un factor de risc pentru sanatatea si confortul populatiei si de poluare a mediului;
-contract de prestare a serviciului de canalizare, precum si permise de descarcare ape uzate emise deSC Apa Nova Bucuresti SAModalitatea de indeplinire
Prospecte tehnice pentru fiecare tip de toaleta solicitat prin caietul de sarcini.
Cerinta nr.1
Standard de protectie a mediului
Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul de activitate salubritate, depoluare si activitati similare
Cerinta nr. 2
Standarde de asigurare a calitatii
Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul de activitate salubritate, depoluare si activitati similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara. Punctajul financiar se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat se acorda 100 puncte, b) pentru alt pret decat cel prevaz la pct. a), punctajul se acorda astfel: P(financiar)(n)=(pret minim/pret(n)x100. Preturile se compara in scopul intocmirii clasamentului reprezinta valoarea financiara aferenta unui an de contract (12 luni) potrivit centralizatorului financiar intocmit. Punctajul total acordat fiecarei oferte se calculeaza pe baza formulei: P( total ) = P( financiar ) x F % + P ( tehnic ) x T%;In care: F% reprezinta ponderea corespunzatoare punctajului financiar = 51%; T% reprezinta ponderea corespunzatoare punctajului tehnic = 49%. DETALII- A SE VEDEA CAIETUL DE SARCINI
2.
Punctaj tehnic
49%
Descriere: punctajul tehnic se acorda astfel: Criteriul1. Durata de punere in functiune a 20 de toalete automate racordabile-40 puncte, Criteriul2. Durata de punere in functiune a 350 de cabine mobile de la data semnarii contractului- 30puncte, Criteriul3.Durata de punere in functiune a 50 de cabine pentru persoane cu dizabilitati fizice- 20 puncte, Criteriul4.Durata de interventie in caz de avarie, vandalizare, defectiuni- 10 puncte. Punctaj total 100. La determinarea punctajului tehnic se vor evalua perioadele propuse astfel: - Acordarea punctajelor pentru punctele 1, 2, 3 si 4 se va face utilizand relatie> Pn= (Vmax/Vn)xPmax, unde Pmax=punctajul maxim, Vmax= cel mai mic termen de punere in functiune, Pn=punctajul ofertei curente, Vn=termenul de punere in functiune al ofertei curente. Durata de punere in functiune va fi exprimata in zile. PT DETALIERE- A SE VEDEA CAIETUL DE SARCINI
Punctaj maxim componenta tehnica: 49
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2012 12:00
Locul: Splaiul Independentei, nr. 291-293, etaj. 10, Directia Generala Achizitii, Sector 6,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, reprezentantii ofertantilorcu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu punctaje egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantii care au punctaje egale si care au primit invitatia de reofertare din partea autoritatii contractante vor depune noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Reofertare Propunere Financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au punctaje egale si membrii comisiei de evaluare constituita prin Nota aprobata de conducatorul institutiei. Noua propunere financiara nu va influenta in niciun caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata.NOTA PENTRU DETALIEREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE- A SE VEDEA CAIETUL DE SARCINIPentru alte detalii despre caietul de sarcini- A SE VEDEA ANEXA LA CAIETUL DE SARCINI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf art. 256.2, alin 1, lit a), din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii- P.M.B.
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 291-293, etaj 10, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2012 14:29