Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchirierea suprafetei de 20 mp in vederea amplasarii si functionarii unui punct de desfacere de produse alimentare, sanitare si de papetarie


Concesionare numarul 1697/20.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA
Adresa postala:  Str. Gheorghe adam, Ne 13A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300310, Romania, Punct(e) de contact:  INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA, Tel. 0040-(0)256-207.355, int 104; int 108, In atentia:  Ovidiu Buzgau; Alin Achiroae, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0040-(0)256-207.362, Adresa internet (URL):  www.cardiologie.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Inchirierea suprafetei de 20 mp in vederea amplasarii si functionarii unui punct de desfacere de produse alimentare, sanitare si de papetarie
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: In incinta Institutului de Boli Cardiovasculare Timisoara, Str. Gheorghe Adam, Nr 13A, Timisoara, Jud. Timis, Cod postal 300310.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Inchirierea suprafetei de 20 mp in vederea amplasarii si functionarii unui punct de desfacere de produse alimentare, sanitare si de papetarie
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
70321000-7 - Servicii de inchiriere de terenuri (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Inchirierea suprafetei de 20 mp in vederea amplasarii si functionarii unui punct de desfacere de produse alimentare, sanitare si de papetarie
Intervalul: intre: 12, 000si50, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Garantia de participare: 1.000 RON-Declaratia de eligibilitate;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 insotita de: A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, si2. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localB. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 1. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 1 si 2, emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau2. Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.-Certificat de inregistrare fiscala;
-Certificat constatator;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, cat si autorizarea de functionare.Toate documentele prezentate sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (MODEL IG);
-Bilantul contabil pe ultimul an incheiat - 2009;
-Nu se accepta ofertanti care au pierdere financiara.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara;
-Personalul propus pentru indeplinirea contractului care trebuie sa aiba cel putin 1 an de experienta si calificari relevante in activitati de natura similara;
-Se vor prezenta CV-urile personalului propus pentru indeplinirea contractului;
-Utilajele, echipamentele si instalatiile de care dispune candidatul pentru realizarea contractului;
-Declaratie pe proprie raspundere, sub sanctiunea rezilierii contractului fara drept de contestare sau de actiune in instante, ca in perioada derularii contractului NU se vor comercializa produse alcoolice si produse din tutun.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Acord de asociere, daca este cazul;
-Acord de subcontractare, daca este cazul;
-Partile din contract care sunt executate de subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul;
-Standartde de asigurare a calitatii si de mediu pentru ofertant; Minim ISO 9001/2000 ?Sisteme de management al calitatii? sau echivalent si ISO 14001/2004 ?Sisteme de management de mediu? sau echivalent.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai mare oferit pe mp de teren inchiriat.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 08.10.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040-(0)21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  0040-(0)21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis ? Sectia Cotecios Administrativ
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, Nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0040-(0)256.498.044, Email:  [email protected], Fax:  0040-(0)256.200.040
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al Autoritatii contractante pe care contestatarul il considera nelegal, in cel mult 11 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str. Gheorghe Adam, Nr. 13A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300310, Romania, Tel. 0040-(0)256.207.363, Email:  [email protected], Fax:  0040-(0)256.207.362, Adresa internet (URL):  www.cardiologie.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer