Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inchirieri de utilaje


Anunt de participare numarul 14935/18.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Serviciilor Publice de Gospodarie Comunala Giurgiu
Adresa postala: str. Aleea Plantelor nr. 25, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tiganila, Tel.0246/214204, Email: [email protected], Fax: 0246/217416
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inchirieri de utilaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: municipiul Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contactul consta in prestari servicii cu mijloace mecanizate (utilaje), in punctele de lucru stabilite in cadrul serviciilor autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60129000-8 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.1)
45500000-2-Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.1)
90121100-2-Servicii de colectare a deseurilor (Rev.1)
90121200-3-Servicii de transport de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
buldoexcavator-4buc, wolla-2buc, buldozer S1500-2buc, bomag-1buc, autobasculanta 16to-5buc, tractor cu remorca U650-8buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 261, 532EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.07.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 6308lei; garantia de buna executie va fi 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, plata se va face prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in sit. prevazute in art. 180, 181, din OUG nr.34/2006, cazier judiciar sau declaratie pe propria raspundere, certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, locale si certificat constatator, valabile la data de 06.07.2007, in original sau copie legalizata, certificat de inregistrare emis de ONRC, in copie sau documente echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul economic la data de 31.12.2006, balanta comerciala la data de 31.05.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii trei ani, declaratie privind utilajele aflate in dotarea ofertantului care vor fi utilizte pentru indeplinirea contractului, informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, informatii privind starea tehnica a utilajelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime de calificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa, de la sediul autoritatii contractante cu numerar sau prin OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Giurgiu , str. Aleea Plantelor nr.25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertele se vor prezenta in lei/ora fara TVA cu carburantul inclus in pret.Pentru ofertantii din afara localitatii nu se asigura cazare, diurna, masa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: str.Portului nr.11, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Tel.0246231516
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform precizarilor din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-licitatiial DGSPGC Giurgiu
Adresa postala: Str. Aleea Plantelor nr.25, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Tel.0246/214204, Email: [email protected], Fax: 0246/217416
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2007 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer