Licitatie Publica - inchirieri utilaje
Anunt de participare numarul 68961/19.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Serviciilor Publice de Gospodarie Comunala Giurgiu
Adresa postala: str. Aleea Plantelor nr. 25, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: janica moise, Tel.0246/214204, In atentia: janicamoise, Email: [email protected], Fax: 0246/217416
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
inchirieri utilaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: diferite locati ale autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contracul implica intregirea parcului auto pentru desfasurarea activitatilor caracteristice Directiei generale a serviciilor publice si gospodarie comunala Giurgiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
60182000-7-Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24 utilaje total din care;
-buldoexcavator cu functii multiple-5buc.; excavator-1buc.;tractor cu remorca-7buc.;bumag-1buc.;autobasculanta16to-4buc.;autobasculanta26to.-1buc.;autobasculanta40to.-1buc.buldozer-2buc.;wolla-1buc.;transportor gunoi la distanta capacitate43mc.-1buc.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 875, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie 0, 5% din valoarea estimata a contractului defalcata pe loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii si resursebugetare, plata se va face prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in sit. prevazute in art.180, 181 din OUG34/2006, cazier judiciar sau declaratie pe propria raspundere, certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, locale si certificat constatator, valabile la data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare emis de ONRC in copie sau documente echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul economic la30.06.2008 si ultima balanta comerciala la data deschiderii ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari in ultimii trei ani, declaratie privind utilajele aflate in dotarea ofertantului care vor fi utilizate pentru indeplinirea contractului, informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, informatii privind starea tehnica a utilajelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in baza unei solicitari scrise, contra cost, numerar, de la sediul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2009 11:00
Locul: str, Aleea Plantelor nr.25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul da a participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ofertele se vor prezenta in lei/ora fara tva cu carburantul inclus in pret. pentru ofertantii din alte localitati nu se asigura cazare, diurna, masa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: str. Portului nr.11, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 8375, Romania, Tel.0246231516
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al DGSPGC Giurgiu
Adresa postala: str. Aleea Plantelor nr.25, Localitatea: giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Tel.0246214204, Email: [email protected], Fax: 0246217416
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2008 10:09