Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCREDINTAREA SERVICIILOR DE PRODUCTIE SI DISTRIBUTIE A PRODUSELOR LACTATE SI DE PANIFICATIE PENTRU ELEVII DIN CLASELE I-VIII SI PRESCOLARI DIN GRADINITELE CU PROGRAM NORMAL DE 4 ORE DIN INVATAMINTUL DE STAT


Anunt de participare numarul 59952/30.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: Alin Tise, Tel.0264503360, In atentia: Alexandru Cretu, Email: [email protected], Fax: 0264503340, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INCREDINTAREA SERVICIILOR DE PRODUCTIE SI DISTRIBUTIE A PRODUSELOR LACTATE SI DE PANIFICATIE PENTRU ELEVII DIN CLASELE I-VIII SI PRESCOLARI DIN GRADINITELE CU PROGRAM NORMAL DE 4 ORE DIN INVATAMINTUL DE STAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la gradinitele si scolile de stat din judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea zilnica si bisaptamanala, a produselor lactate si panificatie pentru scolile si gradinitele de stat din judetul Cluj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.1)
15551310-1-Iaurt natural (Rev.1)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei 1 la fisa de date si conform anexelor b - descrierea loturilor
Valoarea estimata fara TVA: 9, 605, 036RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
172 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare -in cuantumul prevazut in anexele B pct.5 pt fiecare lot, se constituie conf. cap.VI din Fisa de Date.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului/contractelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform legilor aplicabile
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau echivalente .Certificat de inregistrare ORC sau echivalent (copie).Certificate necesare pentru producerea si punerea in vanzare (transportarea) produselor solicitate.Autorizatie sanitar veterinara pentru spatiul de productie si pentru vehiculele de transport. (valabila la momentul deschiderii ofertelor)Cerinta minima : prezentare certificat constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale in original .Cu valabilitate la momentul deschiderii ofertelor.Autorizatie sanitar veterinara pentru spatiul de productie si pentru vehiculele de transport. (valabila la momentul deschiderii ofertelor)
Pentru persoanele juridice straine se accepta echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniu de activitate aferent obiectului contractului pt. anul 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
trebuie sa fie Minim 50% din valoarea estimata contractului/contractelor pentru care se inainteaza oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 2 ani; - formular 12 iinformatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima 15 persoane angajate cu atributii referitoare la obiectul contractului (implicati in procesul de productie si transport).Cerinta minima ofertantul trebuie sa aiba 5 vehicule sub 3, 5 tone sau 3 vehicule peste 3, 5 tone care sa poata transporta produsele solicitate. Vehiculele trebuie sa detina autorizatie sanitar veterinara pentru transport alimente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va face pe durata a 2 zile, pentru pretul /unitate pentru fiecare lot.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9234/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii ofertantiilor sau delegati conf. art. 33(2)/HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a rezultautlui procedurii sau pana la data deschiderii ofertelor daca se contesta un act din documentatia de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj - Directia Tehnica - Serviciul Lucrari si Achizitii Publice
Adresa postala: str. 21 Decembrie 1989, nr. 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264503360, Fax: 0264503340, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2008 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer