Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Incredintarea serviciilor de productie si distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-IV si prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore din invatamantul de stat


Anunt de participare numarul 17416/06.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS NICOARA, Tel.0264503300, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Incredintarea serviciilor de productie si distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-IV si prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore din invatamantul de stat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile scolare si prescolare din judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Producerea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-IV si prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore din invatamantul de stat Ofertantii vor licita pentru fiecare tip de produs;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.1)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.1)
15551310-1-Iaurt natural (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
35067 cornuri si lapte pasteurizat/iaurt natural /zi
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 5, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.09.2007 pana la 13.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Prestatorul constituie o garantie=10% din val.contractului sau scrisoare de garantie bancara de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere (art44/OG34);
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. privind calitatea de ag. ec.autorizatsi inregistrat la registrul comertului;doc.bancare privind bonitatea ofertantului;Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul nu este in: stare de faliment/lichidare, afacerile ii sunt admin.de un judecator sindic sau activitatile comerc.sunt suspendate/intr-o situatie similara celor enum.;nu si-a indeplinit oblig.de lata exigibile a impoz. si taxelor catre stat, a contrib ptr asig. soc. de stat;furnizeaza inform.false in docum prezentate;nu si-a indeplinit oblig.asumate intr-un alt contract de achizitie publica;adr.cu privire la zona ptr care se inscrie sa participe la licit;asig.cu personal de spec.si calificare coresp. prestarii serv.ofertat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
minim un an de producere si/sau distributie a produselor lactate si sau de panificatie. -ofertantii vor prezenta oferte distincte pentru fiecare tip de produs (produse lactate sau de panificatie).Pentru firmele care in cursul anului scolar 2006-2007 au fost sanctionate in procesul de evaluare se recomanda ca autoritatile contractante sa tina cont de prevederile HG 1337/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara- prezentarea unui contract de furnizare de produse lactate si sau de panificatie impreuna cu recomandarea unui beneficiar.(lipsa este eliminatorie)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dispune de spatiu de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate si de panificatie la temperatura indicata de producator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dispune de mijloace de transport si distributie /autovehicule speciale termoizolante dotate cu instalatii frigorifice.(eliminatoriu f-ctie de spcific)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Initierea licitatiei electronice ca faza finala a procedurii de atribuire de catre autoritatea contractanta-23 iulie 2007. Ofertele alternative sunt permise.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5846/31.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita la ridicarea caietului de sarcini la Casieria Consiliului Judetean Cluj, sau prin virament in contul nr. RO92TREZ21621360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Cluj, Sala Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati ale societatilor ofertante care doresc sa participe la deschiderea ofertelor.( sa prezinte imputernicire din partea conducerii firmei)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 31 mai 2008
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de solut.a contestatiei este 10 zile lucratoare de la data primirii dosarului achizitiei publice de la autoritatea contractanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1918 nr. 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264-503327, Email: [email protected], Fax: 0264-596726, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2007 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer